Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Hitto että maailma voi olla julma paikka. Mulla on varaa käyttää Ettania vain sunnuntaisin, ja joku käyttää sitä 365 päivää vuodesta :itku:

Todennäköisesti et tule löytämään hyvää "kakkosvaihtoehtoa", mutta suosittelen kokeilemaan Göteborgia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lueskelin toiselta foorumilta keskustelua "missä pidät nuuskaa?". Tuli mieleen, että löytyykö pakkikselta väkeä joka laittaakin mörön lepäämään vintin sijaan kellariin:)
Itse ketjun innoittamana testasin tykillisen alas poskeen ja kyllä on hyvä paikka:thumbs:

Jotain urbaanilegendaa olen kuullut, että sairaimmat yksilöt ovat laittaneet esarin alle (varmaan kokeilumielessä) :D

Vähän ajattelinkin ettei löydy :( Maailma tosiaan on julma paikka. Kun aloittelin nuuskaamisen niin sitä sai lähikioskilta, Espoosta (ja joka kiskalta suomesta). Tallinan laivalta sai vähän halvemmalla, 80 MARKALLA 5 tornia.

Vähän ajattelinkin ettei löydy :( Maailma tosiaan on julma paikka. Kun aloittelin nuuskaamisen niin sitä sai lähikioskilta, Espoosta (ja joka kiskalta suomesta). Tallinan laivalta sai vähän halvemmalla, 80 MARKALLA 5 tornia.

Sillon kaikki oli vielä hyvin..

Kaikki tuntemani nuuskaavat pojankolttiaiset ovat laittaneet pussin esarin alle.

Seuraavassa poikien saunaillassa kokeilette tekin ;)

Ei sentää tätä ole onneks tullut kokeiltua mutta joskus idioottina icetoolilla vedin munan varteen sillein ns fritsun sillä. Oli se ympyrä jälki siinä yllättävän pitkään.

Päivitys...
Symphonylla (ja varmaan serenade) oli generaalit 3 tornia jotain 99,90 tai vastaava. Löössi ja pussi.

Muut normihinnoin.
Toin 60 purkkii. Ja tullissa oli 3 ihmistä kyttäämässä.

Seuraavaksi meen sereneidillr ku uusittu paatti.Nyt kyllä pärjää parisen kuukautta...

Päivitys...
Symphonylla (ja varmaan serenade) oli generaalit 3 tornia jotain 99,90 tai vastaava. Löössi ja pussi.

Muut normihinnoin.
Toin 60 purkkii. Ja tullissa oli 3 ihmistä kyttäämässä.

Seuraavaksi meen sereneidillr ku uusittu paatti.Nyt kyllä pärjää parisen kuukautta...
Millon kävit? Itelle tuli toissapäivänä viestiä symphonylta että ettani ois kyseisessä tarjouksessa? :o

Iha btw kysäsisin että itehän oon nuuskannu säännöllisesti 2v, mutta en ole kiinittänyt huomiota sen enempää tuloksien nousuun kuin ennen nuuskausta, JOTEN vaikuttaako nuuska kuinka paljon tuloksiin ja kehittymiseen vai onko henk.kohtaista?

Iha btw kysäsisin että itehän oon nuuskannu säännöllisesti 2v, mutta en ole kiinittänyt huomiota sen enempää tuloksien nousuun kuin ennen nuuskausta, JOTEN vaikuttaako nuuska kuinka paljon tuloksiin ja kehittymiseen vai onko henk.kohtaista?

Jos lihaskasvu jää nuuskan käytöstä kiinni ni jää se paljon sitte muustaki. Toi nyt muutenki taitaa olla ihan vaan urbaanilegendaa

Pälli huulessa salilla tottakai. Nikotiini supistaa verisuonia, jolloin keho joutuu tekemään extra kovasti duunia! Oh yeah! :hyper:

Mälli huuleen mutta vasta penkin,kyykyn,maven tms. pääliikkeen jälkeen palkinnoksi.

- General lös 420g 40,80€
- General mini portion 90g 34€
- General portion 240g 34
- General white mint portion 108g 18,10€
- General whitw portion 216g 34€
- General X strong 220g 34€
- General Rustic Blend 216g 34,00€
- General Smoky Oak 240g 34,00€
- LD original lös 400g 32,80€
- LD original portion 180g 20,30€
- LD white portion 200g 20,30€

- Grov lös 420g 40,80€
- Grov portion 240g 34€

- Ettan lös 420g 40,80€
- Ettan portion 240g 34€

- Göteborgs Rapé lös 240g 40,80€
- Göteborgs Rapé portion 216g 34€

Jaahas taas Torniossa ja nuuskaa vielä huomenna hakemaan! Nyt pitäs vaan keksiä joku hyvä budjettiluokan nuuska jota kannattais kokeilla. Eli suosituksia otetaan vastaan jos jollain ois mielessä jotain!

Jaahas taas Torniossa ja nuuskaa vielä huomenna hakemaan! Nyt pitäs vaan keksiä joku hyvä budjettiluokan nuuska jota kannattais kokeilla. Eli suosituksia otetaan vastaan jos jollain ois mielessä jotain!
Ainaki Kaliberin pussi on hyvää jos ihan 20€/torni budjetilla mennään. Sitten on tietenkin tämä pussien kuningas Knox white portion noin 30€/torni suunnilleen.

Offroadin lössit on saaneet kuraa niskaan arvosteluissa mutta ainakin omasta mielestä offroadin orginal lös on hyvää. Koostumus pirun hyvä ja jopa mä osaan leipoa siitä:) Eli sitä suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom