Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kaliberia joskus oon ostanu mutta en osta toista kertaa.. Löysää en käytä mutta offroadia vois harkita pussina. Knox stark whitea ostinkin jo tornin ja tais maksaa n. 25 euroa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On muuten ihan käsittämättömän paska tää nuuska ketju. "Paljonko maksaa nuuska laivalla". "Ah vihdoin sai ettanin huuleen". "Mistä löydän nuuskakairan hinnat ja missä se on?". "Paljonko saan tuoda nuuskaa?". "Ennen nuuska oli niin halpaa". Silti tän ketjun avaa aina kun on tullut uusia viestejä eikä kukaan ees jaksa avautua että samat kysymykset on ollut max 2 sivua sitten :D.

Edit. Pakkiksen ainot ketju missä ei trollata ja saat sanoa/kysyä juuri mitä tahansa aiheeseen liittyvää ja saat vastauksen vaikka ois kysytty tuhat kertaa aiemmin.

Nuuskasta on vaikeeta saada keskustelua aikaiseks, kun kaikki on makuasioita ja niistä väittely on tuloksetonta.

Onko kukaan kokeillut purutupakkaa tai Oliver Twistiä? Ajattelin hommata Red Mania testiin.

Ite lähen Havaijille tossa huhtikuussa ja googlettelin jo että parin korttelin päässä hotellista ois thunderia ja odensia ainakin röökikaupassa myynnissä. Nykissä tullu aina noita copenhageneita ja grizzlejä muutama purkki vedettyä mutta ei oikein longcut irtonuuskat uppoa. Muistaakseni joskus googlettelin että ne oli vielä aika mietoa kamaa. Joku paikallinen spessunuuska ois mukava yllätys. Halpaahan noi on kun mikä. Kesällä tais olla Nykissä 3,7dollaria purkki Genua eli jossain vajaassa kolmessa eurossa purkki.

Yks isoimpia ilonhetkiä kun huomaat ulkomaan reissuilla että saat ostettua matkan ajalle muutaman purkin lisää paikallisesta kaupasta tai röökikaupasta.

itse huomasin sellaisen että kun oli odenssin extreme vanillaa (joka on siis 22mg) niin se ei porannu yhtään vaikka oli ollu taukoo nuuskasta ja tuntu todella laimeelta vaikka 22mg. jopa odenssin coldi (ei extreme) tuntuu vahvemmalta ja poraavammalta. teoriani on siis että koska odenssi vanilla extreme ei poraa niin nikotiinikään ei imeydy kunnolla. onko tälläisessä mitään perää? vanilla extreme ei tuplillakaan tunnu missään. tosin varmana cold extreme ois aika päräyttävää tavaraa.

Pakko kyllä sanoa, esim tuosta LD vit:stä, mikä helvetin järki sitä tai vastaavaa on ostaa. Joku nökäre, mikä ei potki millään tavalla ja maistuu miedolle teelle. Ei ymmärrä.

Jos tota saa, niin ei oo 20e/tolppa kalliimpi.
Ja juu, ei kai sen ole tarve potkia jos on tottunut noihin määriin nikotiineihin ja vahvuuksiin, mä ainakin esim aamulla tykkään nuuskasta joka ei potki hirveästi, vaan juurikin maistuu miedolle teelle.
Tottumus kysymys.

Ja aikansa kun näitä käyttää, niin kohta ei potki enää mikään. Ei edes se Odensin Extreme. Semmonen 15-20mg/g on ihan sopiva määrä nikotiinia mulle, mutta tärkeempi kriteeri on maku pussinuuskassa. Jos on vähemmän nikotiinia, niin sitä tulee käytettyä sitten määrällisesti enemmän.

Komppaan kyllä Wilhelmia.

Se ois huomena lähtö laivalle, en ees tiiä vielä mitä sitä ottais. Perusvarmat tietysti grovi, eetu ja onyx.
Enköhän mä näistä jonkunlaisen setin rakentele.

Ai saatana, Jakobsonin melonia, Rödan löysää ja Ettanin löysää ois kaikki tornilliset.
Viimeks käytin löysää joulukuun paikkeilla, joten kyl nyt taas maistuu. :rock:

Tota on menny joku pari tornia tänä vuonna, enkä mä siihen kyllästy.

Eli hävisit, pistäppä ylimääränen Red Mani tulemaan :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom