Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuorokausi ilman nuuskaa ja nyt huulessa odens gold extreme white pussi. Jos olisin Titanicilla kiipeisin keulaan ja huutaisin I'm king of the world. Tää mun nuuskariippuvuus on ehkä asteen verran vakavaa mutta :kuola::kuola::dance:

Ei osaa päättä, ehdottakaa joku hyvä löössi ja pussi, miellelään stydejä.
Hyväksi todettuja stydejä pussinuuskia:
Nick and Johnny Captain Yankee
Odens extreme white dry 69
Odens extreme white dry lakrits
Labin kaikki strong tai extra strong minttunuuskat, ehkä parasta nuuskaa.
Thunder ultra strong brandy
Thunder ultra strong rasberry

Kaikkien aikojen paras pussi on General Long Portion. Vahva, hyvänmakuinen ja aivan uskomattoman oikean muotoinen. Ei kuse ja on vielä tarpeeksi vahvaakin.

Kaikkien aikojen paras löysä on Röda Lacket jos leipoo ja Skrufin löysä jos tykittelee. Molemmat toimii ku sata jänistä.

Itekin sain nyt haltuuni tota odenssin cold extreme dry whiteä, ja on kyllä vahvaa. Kiekot tosiaan kuluu nopeesti ku on paljon nomaalia vähemmän pusseja. Tosin maksoinkin vaan 4e per kiekko ku yleensä saa sen femman pulittaa. Olin ollut pari viikkoa ilman biittiä viime viikonloppuun asti ja juonut siinä illan mittaan reilun puoli pulloa jallua, iskin ekan odenssin huuleen ja oli pakko hetken päästä heittää se pois ja mennä lattialle makaamaan kun alko pyöriä niin saatanasti :D Ei onnistunu änärin pelaaminenkaan siinä vähäänaikaan, ei liene meikäläisellä kovin vahvaa toleranssia nikotiiniin.

Jakobssonin Wintergreeni on ihan hemmetin hyvää ja todella tujua(tujumpaa kuin muut Jakobssonin strongit). Ite sain just tolpallisen lisää Nick and Johnny Green Spykeä, jonka mauista tykkään todella paljon ja välillä tuokin tuntuu pistävän kunnon nikotiini buusti tunteen päälle.

Kaikista vahvinta pussinuuskaa mitä olen maistanut(jos jenkkiläisiä ei lasketa) on varmaankin Knoxin extra starkki, joka on ihan helvetin pahaa, mutta tuntuu joka kerralla laittavan pään pyörälle(ei ole kylläkään hyvä asia).

Se on kyllä aika ihme ainetta, mulla meni alussa vatsa sekasin ja ramppasin paskalla koko ajan... Ei sekään nyt kovin hyvä juttu ollu.

Olen kohta käyttänyt nikotiinituotteita varmaankin yli 9 vuotta pitkiä taukoja ollut kylläkin välissä välillä, mutta paskahätä iskee aika usein, jos nappaan vähänkin vahvemman nuuskan huuleen esim. aamulla, tai ruuan jälkeen.

Tuli taas Thaikuissa ollessa huomattua, että jos on pakki vähänkin sekaisin niin älä todellakaan heitä nuuskaa huuleen, jos ei ole vessaa lähimaillakaan...

Aiheuttaako nuuska teillä hikoilun lisääntymistä? Itse, kun kuukausien taukojen jälkeen alan taas tornin verran käyttämään niin tuntuu hiki irtoavan äärettömän helposti.

Tämä ei nyt suoranaisesti liity ketjun aiheeseen mutta...

Itsellä etenkin kulmahampaat ottaa väriä nuuskasta aika ikävästi. Nyt oon pari settiä käyttänyt crestin valkaisuliuskoja ja lisäksi tuli crestin hammastahna.
Todella tyytyväinen olen. Suosittelen kyllä jos nuuskatummentumat haittaa. Paljastuneisiin hammaskauloihin noita liuskoja ei kuulemma kannata laittaa, vihloo kai ikävästi:)

Aiheuttaako nuuska teillä hikoilun lisääntymistä? Itse, kun kuukausien taukojen jälkeen alan taas tornin verran käyttämään niin tuntuu hiki irtoavan äärettömän helposti.

Kyllä aiheuttaa. Oli tuossa taannoin kolmen viikon tauko nuuskaamisesta, ja kun heitin GES pussin huuleen niin johan alkoi hikeä pukkaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom