Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Aiheuttaako nuuska teillä hikoilun lisääntymistä? Itse, kun kuukausien taukojen jälkeen alan taas tornin verran käyttämään niin tuntuu hiki irtoavan äärettömän helposti.

Tämä viesti meni kyllä mulle pään sisään. Tänään salilla hikoilin enemmän ku ikinä ennen, vaikka oliki nuuska huulessa vain mennessä, eikä itse treenin aikana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aah henkinen orgasmi on taattu, kun kuolemaan asti vedetyn treenin jälkeen saa nassun täyteen ruokaa ja 3 milliä Eetua huuleen <3

Vieläkö Elixyrin pepperminttiä myydään? Just tulin kaupasta ja unohdin kysyä.

Ois tossa ensviikon loppupuolella Tanskaan kuudeks viikkoa lähtö, onko pakkiksen pojilla tietoa mistä sieltä saa tätä mustaa kultaa? Tai missä parhaat valikoimat ja suht halvat hinnat? Tietty lentokentän tax-free mutta se ei innosta koska suppea valikoima. Olen myös kyllä tietoinen että vain löysää saa Tanskassa myydä. Rajoituksista en niinkään ole varma, onko se se perus 3 tornia?

Varmaan kuuden viikon aikana ehtii käymään myös Ruottin maassa? Sillalla ei sitten kannata ajaa kolaria, se on kumminkin kielitaidoton naapuri "pakenemassa" Ruotsiin ;)

Ois tossa ensviikon loppupuolella Tanskaan kuudeks viikkoa lähtö, onko pakkiksen pojilla tietoa mistä sieltä saa tätä mustaa kultaa? Tai missä parhaat valikoimat ja suht halvat hinnat? Tietty lentokentän tax-free mutta se ei innosta koska suppea valikoima. Olen myös kyllä tietoinen että vain löysää saa Tanskassa myydä. Rajoituksista en niinkään ole varma, onko se se perus 3 tornia?
On sama kolme tornia.

Varmaan kuuden viikon aikana ehtii käymään myös Ruottin maassa? Sillalla ei sitten kannata ajaa kolaria, se on kumminkin kielitaidoton naapuri "pakenemassa" Ruotsiin ;)

Hyvin mahollista että on mahdollista käydä sielläkin mutta eriasia miten rahavarannot riittää. Pitää köpiksesta etsiä jos ei Ruotsin maalle asti jaksa lähteä etsimään :D Ja joo pitää varoa, onneks voi vuokratulla autolla kolaroida :D

Offroadia ja prima fintiä löysi tiensä mun pakkaseen. Tuo prima fint on kyllä herkkua! Parasta mitä on tullut huuleen tungettua. Hinta vaan aika suolainen

Onko pakkiksen pojilla tietoa saako Tanskaan viedä pussinuuskaa jos määrä on joku pari kiekkoa omaan käyttöön siis? Kuullut legendaa että lentokentällä sanoisivat jotain mutta onko kellään omakohtasta kokemusta?

Joo toi Prima Fint on kyllä jumalten nuuskaa.

Todella helppoa myös leipoa vaikka itse aika tumpelo ollut ennen leipomaan. Ja todella hellä ikenille. Niksaa sen verran irtoaa mitä yleensäkin perusnuuskasta mutta kun mällin nappaa pois huulesta niin tuntuu ettei siellä olis mitään ikinä ollutkaan.

Onko pakkiksen pojilla tietoa saako Tanskaan viedä pussinuuskaa jos määrä on joku pari kiekkoa omaan käyttöön siis? Kuullut legendaa että lentokentällä sanoisivat jotain mutta onko kellään omakohtasta kokemusta?

Tuskin ketään pari kiekkoa kiinnostaa. Ja jos jotain sanovat niin eipä tosta mitään sanktioita voi tulla. Siis jos ihan parista kiekosta puhutaan. Tollanen määrä menee jo ihan johonkin toiletti-laukkuun muun krääsän sekaan.

Nuuskan myyntikin on Tanskassa sallittua joten miksi ei?

Tosin vain löysää saa sieltä ostettua koska se luokitellaan siellä "irtotupakaksi". Ei nuuska siellä mitään laitonta kamaa ole.

[/QUOTE]
Tuskin ketään pari kiekkoa kiinnostaa. Ja jos jotain sanovat niin eipä tosta mitään sanktioita voi tulla. Siis jos ihan parista kiekosta puhutaan. Tollanen määrä menee jo ihan johonkin toiletti-laukkuun muun krääsän sekaan.[/QUOTE]
Siis joo kyllä, joku max 3 kiekkoa, enintään neljää kiekkoa olisin ehkä viemässä, löysä ei itsellä iske niin aattelin että selviän sillä kolmella-neljällä kiekolla tarpeeks kauan että sitten ostan löysää sieltä tai käyn pussia ruotsista :D Mutta hyvä jos onnistuu, pitää tunkea bjiutiboxiin vaikka hammasharjojen yms sekaan ne niin luulisi ettei tulisi sanomista.

Kiitos sulle kusipää joka pöllit mun General extra strong pussikiekon vesipisteeltä, toivottavasti saat vitun pahan suusyövän niistä nuuskista.

Kuukauden tauon jälkeen vanhasta muistista tuplapussi huuleen. Ei ollut ettania vaan Oden´s extrem... Kunnon jytinät, hikoilu ja pistely sormissa asti taattu:hyper:

En tajua mistä N&J Crushed Icen hyvä maine juontaa juurensa, maistuu aivan fluorille! :urjo: Piti heittää Grovin Starkit tilalle, että saa tuon äklömakean maun pois suusta.

Lueskelin toiselta foorumilta keskustelua "missä pidät nuuskaa?". Tuli mieleen, että löytyykö pakkikselta väkeä joka laittaakin mörön lepäämään vintin sijaan kellariin:)
Itse ketjun innoittamana testasin tykillisen alas poskeen ja kyllä on hyvä paikka:thumbs:

Pitää turvautua näköjään teihin. Taas on pakkanen tyhjä ja huomenna lennän tukholmaan hakemaan täydennystä. Olen noin 18 vuotta nuuskannut, mutta minun maailmassa on vain ettania, generaalia, röödaa ja priimaa. Eli pelkästään perus nuuskia.

Nuuska reissuja teen 2 vuodessa. Lennän tukholmaan, käyn kungsgaganilla ja lennän takaisin. Ostan kerralla 15 - 25 tornia nuuskaa.

Noiden perinteisen nuuskien hinnat alkavat olemaan aika kovia, joten onko nykyään mitään halvempia vaihtoehtoja niille? Sellaisia, jotka menisivät kokemattomalta esim. Ettanista?

Ei tarvitse potkia, porata, hikoiluttaa, päristä tai jysäyttää. Eikä maistua ihanalle katajanmarjalle. Mutta ei saa olla mitään kakkoslaatuista kuraakaan.

Ostanko ettania vai löytyykö vaihtoehtoja? Pussinuuskat ei kiinnosta.

Kiitos etukäteen ja anteeksi typot. Kännyllä kirjoitettu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom