Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensinnäkin, onko tarkoituksesi vinoilla vai tahallaan ymmärtää väärin asia, jota en periaatteessa edes peräänkuuluttanut?

Taitaa kallistua kevyen kuitin puolelle... tarttee varmaan ottaa pussukka generalia jos nämä kestomenkat sillä loppuisivat :evil:.

Niin osu täälläkin omaan nilkkaan , aikasemmin höpisin niistä tullin kylkiäisiks laittamista verolapuista .. no tänään hain omat tornini ja joku perkeleen tullin lappu siinäkin oli mukana , minkälaista summaa ne haluaa ja miten tuon lapun kanssa nyt sit toimitaan , koko täyttämisestä ei oo mitään hajua :jahas:

Joku puhu jostain 7vrk aikana tehtävästä selvityksestä .. paketti oli ollu 9vrk jo postissa .. onko ne kohta rautojen kanssa oven takana?

moro

onkos täällä joku joka vaikka asuu rajallapäin tai muuten saa helposti hommattua tai sitte on jo hommattuna ja vois myydä mulle tornin tai kaks.?

Niin osu täälläkin omaan nilkkaan , aikasemmin höpisin niistä tullin kylkiäisiks laittamista verolapuista .. no tänään hain omat tornini ja joku perkeleen tullin lappu siinäkin oli mukana , minkälaista summaa ne haluaa ja miten tuon lapun kanssa nyt sit toimitaan , koko täyttämisestä ei oo mitään hajua :jahas:

Joku puhu jostain 7vrk aikana tehtävästä selvityksestä .. paketti oli ollu 9vrk jo postissa .. onko ne kohta rautojen kanssa oven takana?

Valmistevero: Muu tupakkaa sisältävä tuote

60,0% vähittäismyyntihinnasta

Vähittäismyyntihinta: muu tupakkaa sisältävä tuote
5,90 € / 50 g (0,118 €/g)

Eli veroa pitäisi tulla 3,54 €/purkki

Lähde: tulli.fi

Muutaman kerran olen kokeillut nuorempana nuuskaa, hyi per*** kun paskaa, yrjön paikka oli aina lähellä kun sitä suola paskaa valu kielelle. :urjo:

Valmistevero: Muu tupakkaa sisältävä tuote

60,0% vähittäismyyntihinnasta

Vähittäismyyntihinta: muu tupakkaa sisältävä tuote
5,90 € / 50 g (0,118 €/g)

Eli veroa pitäisi tulla 3,54 €/purkki

Lähde: tulli.fi

voe vittu .. viimenen kerta ku tuolta mitään tilaan :wall: , omaa tyhmyyttä tietty..

Oliko tuossa joku aikaraja mihin mennessä tuo ilmotus pitää tehdä?

KÄytättekö muuten jotain paskaa vai jotain maustettua. Itsehän en nuuskaa, mutta joku mandariinin makuinen oli iahn siedettävän makuista toisin kuin se perus paska:urjo: .

KÄytättekö muuten jotain paskaa vai jotain maustettua. Itsehän en nuuskaa, mutta joku mandariinin makuinen oli iahn siedettävän makuista toisin kuin se perus paska:urjo: .

Maustetut on ns. ämmien nuuskaa. Kyllä mä mieluummin niitä käytän, kuin tykkinuuskaa. Ne on ihan ok makusia, mutta aika mietoja. :D Generalin ja rödan kuivapussit on kuitenkin mun feivörittiä.

Tuli taas erehdyksissä ostettua Generalia, hyi helvetti mitä skeidaa, kusee melkein samantein kun on saanut tykitettyä.

Röda lacket ja Ettan :rock:

Jepjep kolmemillinen on mullekin just sopiva koko. Ennen Icetoolia oli just tollanen Braunin tykki ja mun mielestä nykyinen on huomattavasti tyylikkäämpi ja mukavampi käyttää. Mutta kaikille omansa.

Icetool on aivan helevetin hyvä kapistus:rock: Itellä ollu vuoden käytössä.
ps. Ettan hyvä, Röda Lacket PARAS(harmi vain ettei saa laivalta:itku: )

IMO Röda Lacket on yliarvostettua, meikä ei sille sitte aukee yhtää, General ja Gustavus Original maistuu parhaiten täällä päin.

Röda on semmosta aloittelijoitten nuuskaa. Ettan taas semmosten jotka ei vielä nuuskaa osaa täysin käsitellä. General on taas ammattimiesten tavaraa :thumbs:

Kyl Ettan on nuuska ykkönen... ei maha mitään. Nuuskannu melkeen kymmenen vuotta ja kokeillu kaikki wiskin, salmiakin, lakritsin ja kaikenlaiset muut paskat. Aina vaa Ettan potkii yhtä paljon. KLASSIKKO:rock: Nytkin neljä tornia pakkasessa;)

Edit. Paskimmat musta: Grov,Kenraali.... Ettanin jälkeen ei tunnu missään..

Skruffia pari purkkia nyt testattu ja ei kyllä uutta tornia tule ostettua , senverran on yliarvostettua tavaraa..suuri pettymys ja kaikenlisäks jäi kirjaimellisesti paskanmaku suuhun :jahas:

Götebrogin Prima Fint , Rödä ja Ettan .. siinäpä ne tärkeimmät :)

10-vuoden kokemus nuuskaamisesta? Siinä saa varmaan laittaa satsin jo silmän alle :D Vai onkos se legendaa..

Hammaslekureiden propagandaa! Poramies sano mulle hammaslääkärissä viimeks, että limakalvot kyllä palautuu suht nopeasti alkuperäiseen muotoonsa kun lopettaa. Ainoa asia joka saattaa jäädä on vetäytyneet ikenet...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom