Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tarkoitus olisi lähteä tiistaina Tukholmaan ja hakea sieltä torni Rödaa ja Skruffin pussia kun niitä niin kovi moni kehuu :)
Mukava se on välillä pussia käyttää. Helpompaa ja siistiä vaikka ei potkikaan yhtä hyvin ku irtokama.

edt. nimenomaan sitä stark portionia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoitus olisi lähteä tiistaina Tukholmaan ja hakea sieltä torni Rödaa ja Skruffin pussia kun niitä niin kovi moni kehuu :)
Mukava se on välillä pussia käyttää. Helpompaa ja siistiä vaikka ei potkikaan yhtä hyvin ku irtokama.

En mä kyllä ole huomannut ikinä mitään eroa pussin ja tykin välillä. Laitanko sitä tykkinuuskaa kenties liian vähän?

En mä kyllä ole huomannut ikinä mitään eroa pussin ja tykin välillä. Laitanko sitä tykkinuuskaa kenties liian vähän?
Laitat liian vähän. Lisää määrää vaan niin, että rupee potkiin kunnolla. Mulla ei tunnu parikaan pussaria yhtä aikaa missään enää (tuskinpa monella muullakaan tuntuu) kerran pistin sitten neljä yhtä aikaa, mutta rupes oleen vähän epämukavaa/epäkäytännöllistä jo. :)

Ite oon käyttäny vasta pari kuukautta.. Merkillä ei oo väliä kaikki menee. Pitääks jengi niit 5centin kolikoita siel siks, että se pysyy kosteena / tiiviinä? En oo koskaa oikee saanu vastausta tähän. Tietääkö kukaan pakkisjamppa miks kantsis heittää sinne purunuuskan sekaan se kolikko?

Ite oon käyttäny vasta pari kuukautta.. Merkillä ei oo väliä kaikki menee. Pitääks jengi niit 5centin kolikoita siel siks, että se pysyy kosteena / tiiviinä? En oo koskaa oikee saanu vastausta tähän. Tietääkö kukaan pakkisjamppa miks kantsis heittää sinne purunuuskan sekaan se kolikko?

Sillä kolikolla ei ole mitään merkitystä siellä purkissa. Tarkoitus heiluessaan pitää tykkinuuska kiinteänä, mutta se on yks lysti onko se kiinteää vai irtonaista siellä purkissa. Asiaa voi verrata röökin filtteriin puhaltamiseen ennen polttamista...

Laitat liian vähän. Lisää määrää vaan niin, että rupee potkiin kunnolla. Mulla ei tunnu parikaan pussaria yhtä aikaa missään enää (tuskinpa monella muullakaan tuntuu) kerran pistin sitten neljä yhtä aikaa, mutta rupes oleen vähän epämukavaa/epäkäytännöllistä jo. :)

Ahaa. En oo ikinä totuttanut itseäni noin suuriin määriin. Toisin sanoen, mulla ei ole nälkä kasvanut syödessä.Siitä yhdestä pussista tulee jo ihan hyvä olo. Säilyy kiekkokin pitempää!

Taidankin tyytyä ostamaan laivalta Ettania. Tulee niin paljon kalliimmaks ostaa maista :(

Minkä verran tulee postikuluja jos Ruotsista lähetetään (kaveri) Suomeen esim. sinko? Pieneneekö kulut merkittävästi jos laittaa useamman singon tulemaan?

Sillä kolikolla ei ole mitään merkitystä siellä purkissa. Tarkoitus heiluessaan pitää tykkinuuska kiinteänä, mutta se on yks lysti onko se kiinteää vai irtonaista siellä purkissa. Asiaa voi verrata röökin filtteriin puhaltamiseen ennen polttamista...
Kiinteänä pysyy paremmin kosteana... Tosin ei mitään kolikkoja vaan painaa uuden purkin avatessa vaikka lasinpohjalla koko purkin sisällön tiiviiksi.

Voi mikä vinkki! Mulla on kyl muutenki pystyny suht hyvin kakku kasassa vaikkei mitään tollasii ammattilaistrikkei oo osannu ja pitäny kiekkoa taskussa. Kiitos vinkistä. Pitää kokeilla näitten muutaman kiekon kanssa enneku "lopetan".

Edelleenkin tiedoksi: Pakkotoistolla ei välitetä nuuskaa, eikä levitellä muutenkaan tietoja nuuskan ostopaikoista. Nuuskaa saa Ruotsista ja sinne seilaavilta paateilta ja thats it.

Kiinteänä pysyy paremmin kosteana... Tosin ei mitään kolikkoja vaan painaa uuden purkin avatessa vaikka lasinpohjalla koko purkin sisällön tiiviiksi.

Itsellä se purkki kestää maks 1.5pv avaamisesta, joten kuivumista ei pääse tapahtumaan siinä ajassa vaikka se kakku ei olisikaan kiinteää.:)

Kerran kokeilin pussinuuskaa huuleen, ja vielä seuraavalla viikollakin tuntui, että päähän olisi syöpynyt reikä. :jahas: Karseeta tököttiä.

Nenänuuskaakin on kokeiltu 16-kesäisinä, kun oli niin hauskaa kavereiden kanssa "vetäistä viivat", mutta ei se kyllä missään tuntunut, edes omenaviinin kera. :D

Ei siinä mitään hienoa kyllä ole. :rolleyes:

On se kyllä mun mielestä kiva laittaa se biitti tonne huuleen ja se on parasta kun se alkaa vähän kirvelee ja jomottaa.

Onko kukaan muuten kokeillu nenä nuuskaa:)? Tänää kokeilin ite:D. Nappaa paljon paremmin kun normaali löysä.

Onko kukaan muuten kokeillu nenä nuuskaa:)? Tänää kokeilin ite:D. Nappaa paljon paremmin kun normaali löysä.

Kerran yhdellä reissulla Saksassa tullu käytettyä ku ei muutakaan ollu saatavilla. Soveltuu mielestäni tukkoisen nenän avaamiseen, eikä mihinkään muuhun...:down:

Nyt loppui nuuskaaminen seinään. Purkit pääsi loppumaan enkä eilen jaksanut lähteä hakemaan sorsalta tavaraa - päätin siis extempore lopettaa. Vanhat nicorette purkat on käytössä. Menny 3 x 4mg purkkaa eilen ja 2 tänään katotaan, jos huomenna selviäisi ilman. Seuraillaan miten äijän käy.:) Nuuskaa tullut käytettyä tasan 9-vuotta säännöllisesti ja yllättävän helpolta tuntuu olla ilman. Ikinä aikaisemmin en ole yrittänyt lopettaa.

snusworldwidesta

...no, tuli tossa nyt hölmönä tilattua snusworldwidesta pari pötköö kölliä hyvässä nousuhumalassa :kippis1: ja tietenkin vasta jälkeenpäin otettua selvää asiasta enemmän (nämä tullin terveiset ym.).

No jokatapauksessa kiinnostas tietää kauanko kohtalotovereilla on kestäny toimitus himaan? Siis montako päivää siitä tilausvahvistuksesta ilmenevästä lähetyspäivästä luettuna.

Ja vielä sitäkin voisin kysäistä että porukka jotka on saanut noita verolappuja tullilta, niin minkälaisiin toimenpiteisiin ootte ryhtyny (maksanu/laiminlyönyt/muuttanu etelään....) ja minkä suuruisilla summilla (ja minkä kaavan mukaan sen olette laskenu)?

Nyt loppui nuuskaaminen seinään. Purkit pääsi loppumaan enkä eilen jaksanut lähteä hakemaan sorsalta tavaraa - päätin siis extempore lopettaa. Vanhat nicorette purkat on käytössä. Menny 3 x 4mg purkkaa eilen ja 2 tänään katotaan, jos huomenna selviäisi ilman. Seuraillaan miten äijän käy.:) Nuuskaa tullut käytettyä tasan 9-vuotta säännöllisesti ja yllättävän helpolta tuntuu olla ilman. Ikinä aikaisemmin en ole yrittänyt lopettaa.
Samoilla linjoilla. Oon kyllä varautunut, koko ajan vähentynyt kun en ole jaksanut lisää hommata. Muutama vuos takana, ei jaksa laskee. Ei kauheesti oo viä ollu ongelmii, viimenen purkki nyt 1,5viikkoa kestänyt. Ehkä yhden biitin tosta saa vielä.

Koitetaan onnistuuko.

...no, tuli tossa nyt hölmönä tilattua snusworldwidesta pari pötköö kölliä hyvässä nousuhumalassa :kippis1: ja tietenkin vasta jälkeenpäin otettua selvää asiasta enemmän (nämä tullin terveiset ym.).

No jokatapauksessa kiinnostas tietää kauanko kohtalotovereilla on kestäny toimitus himaan? Siis montako päivää siitä tilausvahvistuksesta ilmenevästä lähetyspäivästä luettuna.

Ja vielä sitäkin voisin kysäistä että porukka jotka on saanut noita verolappuja tullilta, niin minkälaisiin toimenpiteisiin ootte ryhtyny (maksanu/laiminlyönyt/muuttanu etelään....) ja minkä suuruisilla summilla (ja minkä kaavan mukaan sen olette laskenu)?

Noin viikon verran kesti toimitus kotiin .. tai postiin , ei mahtunu laatikosta. Ja mukana tullin kuori missä selvitys tupakkaverosta joka pitää maksaa ( kahdesta tornista irtonuuskaa irtoo 70e pikavoitto )

Nopeesti laskettuna tulee yhteensä melkeen 150e nuuskat , vittu on sitten viimenen kerta kun maksan purkista 7.5e :curs:

E: ..ja kieltämään ei kauheesti pysty tuota veroa , omaan osotteeseen tilattu ja omalla kortilla maksettu ni ei todellakaan auta muuta ku maksella pois..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom