Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainut vaan toi hinta. Mieluummin käy ruotsissa ja tuo samalla kavereillekin ja ottaa vähän hakuria kavereilta. Mutta noi laivat on kyl vähän tylsiä paikkoja :fuck viking:Kaikista helpoin on kuule hankkia osoitteesta www.snusworldwide.com tulee suoraan kotiin ja nopeesti, sekä löytyy melkein kaikki merkit!
Kaikista helpoin on kuule hankkia osoitteesta www.snusworldwide.com tulee suoraan kotiin ja nopeesti, sekä löytyy melkein kaikki merkit! Plussaa vielä et sivut saa suomex!
Snusworldwidestä tilanneille on vaan tullut kylkiäisinä joku tullin verolappu.
Voiko aika enää lepposammin kulua kun voi ottaa kunnolla biittiä..
Täytyy todeta että eipä tunnu kovin kummoisia olevan elämäsi huippuhetket. Itse tiedän kymmeniä tapoja joiden avulla aika kuluu vähintään yhtä leppoisasti.
Täytyy todeta että eipä tunnu kovin kummoisia olevan elämäsi huippuhetket. Itse tiedän kymmeniä tapoja joiden avulla aika kuluu vähintään yhtä leppoisasti.
;)Eli pliis: jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, jättäkää sanomatta.