Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikista helpoin on kuule hankkia osoitteesta www.snusworldwide.com tulee suoraan kotiin ja nopeesti, sekä löytyy melkein kaikki merkit!
Ainut vaan toi hinta. Mieluummin käy ruotsissa ja tuo samalla kavereillekin ja ottaa vähän hakuria kavereilta. Mutta noi laivat on kyl vähän tylsiä paikkoja :fuck viking:

edit: Joskus joutuu ton nettitilauksenkin varmaan tekemään.

Snusworldwidestä tilanneille on vaan tullut kylkiäisinä joku tullin verolappu.

Huonoa tuuria tuo tullin lappu .. Kauanko kestää tavaran saapuminen tuolta snusworldmikäliestä tilattuna? ..varmasti mainittu jossain sivulla..

Kyllä sitä pari kertaa vuodessa kärsii maksaa hieman kunnon nuuskasta jos pieniä eriä tilailee ja muuten noutaa laivalta .. on se vaan juhlallinen hetki hakea pakettia kotiin missä on mustaa kultaa ruotsin maaperältä :D

En ole koskaan worldwidesta tilannut, niin en osaa vastata. Skoal.netistä tilasin muutaman purkin tosi tarpeeseen ja tuli kotiin parissa päivässä. Jatkossa serkkupoika pakkaa pari sinkoa kerrallaan ruotsissa pakettiin ja lähettää. Siirrän sille sitten rahnat. Tai joku tuo, tai käyn itse hakemassa. Tulee vaan vähän huonosti käytyä laivalla nykyään, että pitää keksiä vaihtoehtoset keinot snuussin hommaamiseen.

Maksaako Skoal verotkin sun puolesta? nimittäin siellä on maininta seuraavasti:
Other online shops may seem to offer discount prices. But when it comes to checking out, there's a big surprise. Various taxes and shipping costs have been added that you were not informed about before. With www.skoal.net, we simply add 4,00 EUR (resp. 4.00 USD) to your order. Up from an ordering amount of 45,00 EUR (resp. 45.00 USD) shipping and handling is even free. Transparent costs, this is what we call fair!

Nuuska maksaa euroissa 4,39€/purkki, joten säästöä kiskalta (Helsingistä) ostettavaan tulee vaivaiset 11snt/purkki + vaivan ja bensan kioskille;). No jos ei ole vaihtoehtoa niin kyllähän tuolta voi tilata.

Ei maksa, mutta tuurillahan ne laivatkin seilaa, eli saattaapi se verolappu sieltäkin tulla. Pikkueriä, kun tilailee, niin tulee kirjekuoressa postilaatikkoon, eikä tulli kiinnostu valkeesta kirjekuoresta samoin, kuten worldwiden paketista, jossa lukee isolla "swedish snuff" päällä.¨
Meiltäpäin ei saa kioskilta, joten jos hätä yllättää, niin pitää tilata sieltä, mistä saa...

Nuuskaa on tullut käytettyä jo muutama vuosi. Aina silloin tällöin tulee lopettaminen mieleen, mutta siitä mitään sitten kuitenkaan tule. :nolo: Liekö itsekurin puutetta.

Pikku breikkejä joudun aina välillä pitämään, että ehtii huulet parantua.

Itse en ole koskaan jäänyt nuuskaan koukkuun, koska aina tulee pakosta taukoja kun ei jaksa raahautua stadiin asti ostamaan sitä lisää. :D

Voiko aika enää lepposammin kulua kun voi ottaa kunnolla biittiä..

Täytyy todeta että eipä tunnu kovin kummoisia olevan elämäsi huippuhetket. Itse tiedän kymmeniä tapoja joiden avulla aika kuluu vähintään yhtä leppoisasti.

Täytyy todeta että eipä tunnu kovin kummoisia olevan elämäsi huippuhetket. Itse tiedän kymmeniä tapoja joiden avulla aika kuluu vähintään yhtä leppoisasti.

Ensinnäkin, onko tarkoituksesi vinoilla vai tahallaan ymmärtää väärin asia, jota en periaatteessa edes peräänkuuluttanut?

Missä vaiheessa mä olen puhunut nuuskasta ja elämän huippuhetkistä (eiväthän mun elämäni huippuhetket edes liity tähän threadiin millään tavalla) samassa lauseessa? Missä vaiheessa mä olen edes puhunut elämän huippuhetkistä? Koska kyseessä on käytännössä nuuska-aiheinen keskustelu, jossa käyttäjät (ja tietysti muutkin) voivat jakaa kokemuksia ja muuta turhaa keskenään liittyen nuuskaan, olisi melko outoa ymmärtää sanomani: "Voiko aika enää lepposammin kulua kun voi ottaa kunnolla biittiä.." sinun edellä mainitsemalla tavalla. Uskoisin, että muut nuuskankäyttäjät täällä ymmärsivät viestini sanoman juuri niin kuin oli tarkoitettukin.

Tulikin mieleeni, että mitä jos biitin ottaminen olisikin "elämäni huippuhetkiä"? Väittäisin jopa, että olisi melko normaalia (enkä nyt tarkoita erityisesti nuuskaa, vaan muitakin vastaavia pieniä nautintoja, jotka voivat olla mitä vain. Kuten sanottu: "Kaikki omalla tyylillään.."), koska useinhan sanotaan onnen koostuvan juuri niistä pienistä asioista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom