Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

No kirjotellaans tännekkin. Eli torstai-perjantai tuli vietettyä laivalla ja mukaan tarttui topo grovin löysää ja topo onyxin pussia. Noilla ois tarkotus pärjäillä ainakin joulun yli sitten varmaan lisää tavaraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juuh eli mutsi lähössä tossa viikon sisään tanskaan. tietäskö kukaa et minkälainen nuuskatarjonta on (jos on) ? ja että saisko lentokentältä ym. suht helposta paikasta nöpiä ?:)

Lentokentän tax freessä on grovia ja generalia. köpiksen 7 eleven kiskoissa generalia.

Tanskassa ei ainakaan näkyny nuuskua kun ajettiin sen läpi tossa syksyllä. Ja tansakainen lauttakin myi vasta ruotsin puolella. Mutta eiköhän ainakin kristianstadissa saa :D

Uu jea, kaveri lähtee ruotsiin pelaamaan puulaaki lentopalloa ens kuussa, niin eiköhän se mulle pari tolppaa Rödaa tuo. Voisi myös ottaa Prima Finttiä tai Thunderin Frostedia.
Löytyykö noita ihan perus kaupoista, ettei tarvii alkaa jotain HC snusshoppia etsimään. Tukholmassa siis.

Hölmönä menin lopettamaan muutaman kuukauden nikotiinilakkoni, kun tarjottiin puoli tornia Generalin löysää. Viikossahan tuohon hajuun ja makuun taas kyllästyi. Tai noh, ei voi sanoa että kyllästyi, vaan lähinnä tuo haju on alkanut tuntumaan erittäin vastenmieliseltä. Kuluu muutama biitti päivässä, kun yksinkertaisesti kiekon avatessa ei enää tee mieli tuota paskaa huuleensa heittää :jahas: Hyvä muistutus taas..

Sain kaverilta lahjaksi tornin löysää Skruffia. Koska oon vannoutunut pussinuuskankäyttäjä tarvitsisin vähän ohjeistusta ton paskan kanssa.
Siis miten ihmeessä tuosta sais muovattua sellaisen kiinteän möykyn, joka ei heti huuleen heitettyä räjähdä tuhannen vitun päreiksi? Vaikuttaako nuuskan lämpötila käyttömukavuuteen? Heitin osan tornista pakastimeen ja kierrossa oleva kiekko kulkee taskussa. Olisko parempi jos nuuskan nautiskelis jääkaappikylmänä?

Ostin apteekista 3ml ruiskun ja askartelin siitä ihan pätevän oloisen tykin. Hintaakaan ei kertyny kuin 0.15e joten Icetoolit saa ainakin toistaiseksi jäädä kaupan hyllylle.

Onhan se parempi jos on kylmää, mutta menee se lämpimänäkin. Täytä ruisku sopivasti kannattaa kuivata huuli jos haluat sen pysyvän paremmin siellä huulessa. Mutta kyllä tämä icetool on mahtavuutta ! Sitä ei voi verratakkaan apteekin ruiskuihin, joskus tulee käsin pyöriteltyä, mutta siitä ei tule kuin kädet paskasiksi ja paha mieli. Ja tuo Skruf on sitä loistavuutta ! Ai että kun saisi itekkin, eetulla mennään ->

Tuo huulen kuivaamisjippo helpotti vähän, kiitosta.
Löysää tyypatessa nuuskankulutus on kasvanu aivan helvetisti. Pussia käyttäessä oon pärjänny kolmella bagilla päivässä, mutta tuota paskaa saa lapata melkeen puolikiekkoa vuorokauteen että nikotiinivajarit pysyy poissa. Oon siis aiemmin käyttäny Skruffin stark pussinuuskaa ja nyt on kokeilussa vastaava kama löysänä. Onhan tuossa 4mg vähemmän nikotiinia, (Skruffin pussissa 14mg/g), mutta tuntuu silti hullulta.

Itellä 3bägiä / krt huulessa, joten päivässä kulunu ja löysää kyllä kuluu sitäkin enemmän, jos tota aiot alkaa aina käyttää löysää, niin suosittelen Icetoolia. :) Ja skruffin stark säkki on hyvää, ekstra stark sitäkin parempaa. Mukavaa jos olin avuksi. :)

Tuo huulen kuivaamisjippo helpotti vähän, kiitosta.
Löysää tyypatessa nuuskankulutus on kasvanu aivan helvetisti. Pussia käyttäessä oon pärjänny kolmella bagilla päivässä, mutta tuota paskaa saa lapata melkeen puolikiekkoa vuorokauteen että nikotiinivajarit pysyy poissa. Oon siis aiemmin käyttäny Skruffin stark pussinuuskaa ja nyt on kokeilussa vastaava kama löysänä. Onhan tuossa 4mg vähemmän nikotiinia, (Skruffin pussissa 14mg/g), mutta tuntuu silti hullulta.
Hyvin oudon kuulosta. Kyllähän sä irrosta saat aivan helvetisti enemmän nikotiinia irti. Puol purkkia irtoa painaa n. saman verran kun purkki pussi nuuskaa eli nikotiinimäärä pitäs olla aika reilusti isompi.

Jotain hämärää tässä kyllä on. Oon pitäny biittiä huulessa sen samat 30-45min kerrallaan, ja nyt siis helvetisti tiheemmällä syklillä, mutta tuntuu että nikotiini ei vaan imeydy yhtä tehokkaasti kuin pussitellessa. Voihan se olla että kuvittelen vaan.

Purkkia tarkastellessa huomasin että kama on "mennyt vanhaksi" 04.07.2011.. (ei ihme että sain lahjaksi). Tiedä sitten vaikuttaako tuo jotenkin. Nuuska on vielä aivan muhevaa mutta melko aromitonta ,varsinkin hajun puolesta, jos vertaa tuohon pussiversioon.

Tuli tehtyä koulussa tykki. 3mm icetoolista vaan mitat ja vähän omaa muotoilua on muuten perkeleen hyvä :D pitääpä pistää kuva tänne huomenna.

juuh

kiitoksia tanskan nuuskatilanteen valottajille ! joo grovia ja genua siellä lentokentällä olikin ja mutsi lupas yhen tornin tuua ja toikin, mutta tanskassa (ainakin lentokentällä) oli "tornissa" 5 kiekkoa joten vähän kyllä vituttaa :D suht kermaset hinnatkin 22e siis 5 kiekkoa genun lös:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom