Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juuh eli mutsi lähössä tossa viikon sisään tanskaan. tietäskö kukaa et minkälainen nuuskatarjonta on (jos on) ? ja että saisko lentokentältä ym. suht helposta paikasta nöpiä ?
No kirjotellaans tännekkin. Eli torstai-perjantai tuli vietettyä laivalla ja mukaan tarttui topo grovin löysää ja topo onyxin pussia. Noilla ois tarkotus pärjäillä ainakin joulun yli sitten varmaan lisää tavaraa.
Tanskassa ei ainakaan näkyny nuuskua kun ajettiin sen läpi tossa syksyllä. Ja tansakainen lauttakin myi vasta ruotsin puolella. Mutta eiköhän ainakin kristianstadissa saa :D
Mikä laiva?? Itse olin kans to-pe
Sama laiva kans, olis luullu et ois törmänny noin punttiin poikaan :DSilja Europallahan olimme.
Hyvin oudon kuulosta. Kyllähän sä irrosta saat aivan helvetisti enemmän nikotiinia irti. Puol purkkia irtoa painaa n. saman verran kun purkki pussi nuuskaa eli nikotiinimäärä pitäs olla aika reilusti isompi.Tuo huulen kuivaamisjippo helpotti vähän, kiitosta.
Löysää tyypatessa nuuskankulutus on kasvanu aivan helvetisti. Pussia käyttäessä oon pärjänny kolmella bagilla päivässä, mutta tuota paskaa saa lapata melkeen puolikiekkoa vuorokauteen että nikotiinivajarit pysyy poissa. Oon siis aiemmin käyttäny Skruffin stark pussinuuskaa ja nyt on kokeilussa vastaava kama löysänä. Onhan tuossa 4mg vähemmän nikotiinia, (Skruffin pussissa 14mg/g), mutta tuntuu silti hullulta.