Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kyllä ainakin vähän aika sitten oli valueta, mutta ei siinä 10% ekstrassa mitään kummempia voita. Ota kumpaakin, niin paljon makueroa ole.
Huomasin että Genaralin Extra Sterk oli vaihtanut nimeä extra strongiksi, minkäköhän takia. :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootteko riippuvaisia nuuskasta? Itse en koe olevani. Itsellä ei tee yhtään tiukkaa tai tunnu siltä, että ois pakko heittää biitti. Jos on kipeenä, voi olla viikon helposti ilman. Koulussa menee yleensä jo aamunuuska, mutta nyt oon käyttäny vaan töitten jälkeen eli n.klo 17 jälkee. Eli meikäläisellä ei oo riippuvuutta. Eipä sitä oo tosin tullu kahvista tai mistään muustakaan aineesta.

Sanoisin että oon riippuvainen jollain tasolla. Jos ei nuuskaa oo niin en polta tupakkaa tai hypi seinille niksoista. Mutta toisaalta, jos sitä pakkasessa on niin ei se rauhaankaan jätä jos sitä miettii. Vähän kuin kusihätä, mitä lähempänä on vessaa sitä kovempi hätä.

Kyllä myönnän olevani jollain tasolla. Kuten yllä sanottiin, ni en hypi seinille tjsp jos ei oo ylhäällä, mutta yleensä aina aamupalan jälkee menee eka ja siitä sitte tasasest, jos on jotain missä pitää tehäkki jotain ni ei tuu jatkuvast tykiteltyy.

Kyllä maistuu niin hyvälle se treenin jälkeinen biitti! Eka salilla vedän itteni aivan piippuun ja sit kotona paskaa huulee. Aijjet!

PASKAA?! :curs: Herkkua sun piti vissii sanoa?

Samoja kysymyksiä pyörii täällä koko ajan. Nuuskaa myydään Viking Linen laivoilla ainoastaan ruotsinaluevesillä (Silja Linestä en tiedä, noudattavat vissiin lakia vähän miten kun sattuu). Nuuskakaapis ja hinnoistoissa lukee kellon ajat. Lisäksi yöllä saa yksittäisiä nuuskapurkkeja discosta silloin kun baatti on ruotsinpuolella ja taxfree on kiinni. Ettan valuepackkejä ei enää ole myynnissä ainakaan toistaiseksi. Keväällä tuli noi uudet kusetus nuuskapakkaukset, sopimus oli varustamoiden ja swedish matchin välillä hillitäkseen nuuskarallia. Ettanin +25% täyttä kusetusta, pusseja ainoastaan 25% enemmän mutta itse tavaraa 3gr enemmän. Hintojen nousu aiheutti närkästystä paljon myös henkilökunnassa, samalla hklalennuskin nousi pilvii about 26e torni. Viking Linellä merkit on ihan perus swedish matchin tuotteita, Ettani, Göteborg, Grov, General, Rome ja Julia yms. Mitään erikoisempia kuten onyxiä, probea tms. ei ole ollut ja tuskin tulee olemaankaan. Nykyään hinnat n. 33e pussinuuska ja löössi 40,5e.

Ja maihinnousukorttia kassalla kysytään vähän miten sattuu, sääntönä kuitenkin olisi että nuuskasta kysyttäisiin aina. Jotkut tiukkapipo kassat voivat kysyä aina maihinnousukorttia, aivan kun olisi heiltä pois. Swim jaksoi ahkerasti kysyä työviikon aikana maihinnousukorttia jopa pari kertaa, kun ketään ei edes yrittänyt ostaa enempää kuin 5 tornia. Ketään ei neuvota/ohjata ostamaan ylimääräistä kuin laki sallii, mutta yleisesti pidetään että se on asiakkaan omalla tunnolla tai vastuulla kuinka paljon sitä kuskaa Suomen puolelle. Swim itsekin raahasi "jonkin" verran travelpackkejä silloin kun niitä oli saatavilla.

Nouseva trendi on kuitenkin että hinnat varmasti tulevat nousemaan entistä enemmän. Siksi itse olen siirtynyt halvempaan vaihtoehtoon swedsnusin kuivanuuskaan, joka on aivan kelpo pussinuuskaa. Maku suhteellisen mieto, jota kuitenki voi maustaa ihan oman maun mukaan, lisäksi pointtina on se että pussin kosteuden voit itse määrittää. Tornin hinnaksi tulee alle 15e.

Silja taitaa olla se edullisempi laiva tällä hetkellä ton irron suhteen jos viikkarilla on hinnat jo yli 4e purkki. Siljalta löytyy myös onyxia mikä on kiva lisä, tosin jos viikkarilla on romeota ja juliaa niin aika fifty fifty sen suhteen. Generalilla on mun käsittääkseni toi pussi extra strongia ja irto on sitten extra sterkkiä? korjatkaa toki jos oon väärässä mutta ainakin kesällä mulla oli extra sterk irtoa.

Ja kyllä koen olevani yhtä riippuvainen nuuskasta kun mitä useampi frendi ja avokki on röökistä. Lakko tulee varmaan jossain vaiheessa mutta katotaan missävaiheessa saan aikaseksi. Tosin nikotiiniin en oo ikinä ollu koukussa ainakaan siinä mielessä että mikään rööki/purkka yms ei auta yhtään nuuskahimoon. Se on vaan se tapa saada biittiä huuleen. Toi nikotiiniton nuuska auttaa itseasiassa paljon enemmän kun mikään nikotiinipurkka yms.

Onko täällä kukaan tuolta itä-rajan takaa hakenut nuuskaa (Vaalimaan, Nuijamaan raja-asemilta)?
Löytyykö millaisia nuuskamerkkejä, tornien hinta ja kuinka lähellä rajaa nuo tax-free ym. kaupat on, josta sitä voi ostaa? :D

Onko täällä kukaan tuolta itä-rajan takaa hakenut nuuskaa (Vaalimaan, Nuijamaan raja-asemilta)?
Löytyykö millaisia nuuskamerkkejä, tornien hinta ja kuinka lähellä rajaa nuo tax-free ym. kaupat on, josta sitä voi ostaa? :D

Oden's, Oden's ja Oden's... Tosin ei ole hetkeen tullut haettua, mutta en usko että valikoima olisi yhtään parantunut. Kolmisen kymppiä taitaa tulla hintaa tornille.

Europalla tuli käytyä ja pari tornia sieltä tarttuikin mukaan. Hinnosta sen verran että Grovin löysä 33,90€ ja kaikki muut merkit päälle 40e tais olla? en ole ihan varma. ja oli myös tarjous 3tornia generallia 95€

Minkäslaisia sanktioita tulee jos tuo vahingossa liikaa nuuskaa laivalta?
Ottaako ne ne vaan pois vai tuleeko sakkoa vai kiinnostaako niitä olenkaan??

Oden's, Oden's ja Oden's... Tosin ei ole hetkeen tullut haettua, mutta en usko että valikoima olisi yhtään parantunut. Kolmisen kymppiä taitaa tulla hintaa tornille.

Juustilan tatneftin jälkeen sen notkon pikkukaupasta saa myös Offroadin pussia..

kaikki maksaa noin 3e/purkki. Oden's extreme portion burned apple on iha parasta pussia mitä on..

Mitenkäs porukan ikenet ja limakalvot tykänny nuuskaamisesta? Ittellä huuli muuttu "ryppyiseksi" ja hieman vaaleammaksi kuin muut limakalvot. Vaihdoin pari pvää sitten puolta ja jumasleisson ku neitsytpuoli kirvelee kerta kerralta enemmän! Rypyt tosin melkein kadonneet jo normipuolelta tämän parin pvän aikana! Nuuskaamista takana 2-3vuotta. :D

Vähän karheampi on se biittipuoli. Kun ottaa biitin pois, on limakalvo vähän ryppynen, mutta tasottuu nopeesti. Eli ei mitää näkyviä muutoskia oo tullu.

Kellään kokemuksia Tukholman Kungs Tobak-liikkestä?

Onko ylipäätään lainkaan poikkeamisen arvoinen, jos tarkoitus olisi hommailla vähän erisorttisia nussukoita?

Niin ja onko odensin extreme extra strong yleisestikin saatavaa tavaraa?

Tällästä tää on, kun ei mistään tiedä mitään :D

Suositut

Back
Ylös Bottom