suht kermaset hinnatkin 22e siis 5 kiekkoa genun lös:wtf:
Normaali hinta nykyään lentokentällä. Sama se on Tukholmassakin eli n. 44€/torni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suht kermaset hinnatkin 22e siis 5 kiekkoa genun lös:wtf:
joskus tulee käsin pyöriteltyä, mutta siitä ei tule kuin kädet paskasiksi ja paha mieli. Ja tuo Skruf on sitä loistavuutta ! Ai että kun saisi itekkin, eetulla mennään ->
Hohhoijaa. Taxfreen nuuskanmyyntiajat näet siitä nuuskakaapin ovesta heti laivan lähdettyä satamasta, kun kävelet taxfree-myymälään sisään. Hinnat ja valikoimat voit sieltä pressujen alta myös samalla vakoilla tai sitten lukea hytissä omassa rauhassa esitteestä. Joten mitä väliä näillä tiedoilla on ylipäänsä jos olet joka tapauksessa lähdössä kyseiselle laivalle?päivää arvon pakkislaiset, Sunnuntaina ois lähtö tukholmaan viking mariellalla. Eli osaisko kukaan sanoa mihin aikaan tax-freessä myydään nuuskaa? laiva rantautuu tukholmaan siinä jossain klo 9 jälkeen. Mitäs merkkejä mariellalla on yleensä ollut? göteborgin löysää ja genun ekstra sterkkiä ois toive. Missähän torni hinnoissa siellä pyöritään?
Tietääkö kukaan haaparannan hintoja??
Sain kaverilta lahjaksi tornin löysää Skruffia. Koska oon vannoutunut pussinuuskankäyttäjä tarvitsisin vähän ohjeistusta ton paskan kanssa.
Siis miten ihmeessä tuosta sais muovattua sellaisen kiinteän möykyn, joka ei heti huuleen heitettyä räjähdä tuhannen vitun päreiksi? Vaikuttaako nuuskan lämpötila käyttömukavuuteen? Heitin osan tornista pakastimeen ja kierrossa oleva kiekko kulkee taskussa. Olisko parempi jos nuuskan nautiskelis jääkaappikylmänä?
Ostin apteekista 3ml ruiskun ja askartelin siitä ihan pätevän oloisen tykin. Hintaakaan ei kertyny kuin 0.15e joten Icetoolit saa ainakin toistaiseksi jäädä kaupan hyllylle.
Enpä ole koskaan nähnyt Viikkarilla ja Siljallakaan.Tiedättekö saako Knoxin löysää Ruotsin laivoilta?
KERTOISKO JOKU MULLE ETTÄ ONKO TÄSSÄ LINKISSÄ OLEVA KUVA NIIN ONKO SE OIKEA NUUSKAKAIRAN TUKKU VAIKO JOKU JÄLLEENMYYNTI PISTE!! KIITOS! http://www.flickr.com/photos/wstryder/4528247664/
Mulla on toinen tollanen pönttö menossa ja kostutusta kokeiltu vähän kaikilla nesteillä :D! Jägermeister(helvetin hyvä), viski(hyvä) ja sit jopa energiajuomalla mut tuo ei oikeen maistunu. Kannattaa kokeilla kostuttaa vahvoilla viinoilla, tuntuu et kirveleekin puolet paremmin kuin veteen tehtynäViimeks kun Nuuskakairalla tuli käytyä, niin tarttui mukaan "nuuska-ämpäri" pussinuuskaa. Astiassa on tuhat pussia, mitkä pitää itse kostuttaa ja antaa olla pari vuorokautta jääkaapissa. Ämpärin mukana tulee yks tyhjä purkki mukana.
Näihin kait saa ostettua jotain esanssia, mut itelle ei nyt ole niin väliä tuon maun kanssa Hinta korvaa menetetyn makuelämyksen -> vähä reilu 5-kymppiä tais maksaa
On se ihan siinä rajan pinnassa. Torniosta sillan yli ja ekasta liikenne ympyrästä suoraan ja toisesta vasemmalle ja sitten olikohan eka tai toka oikealle ja olet perillä. Lieneeköhän siitä rajalta kilmotrin verran tietä pitkin sinne Kairalle. Joku viisaampi voi korjata jos olen väärässä, mutta noin muistelisin kun viimeksi kävin siellä kuukausi sitten.Onko toi nuuskakairan tukku iha siinä rajan pinnassa? Kattelin googlemapsia ja se näytti että olis joku 30km rajalta? Vai haenko suosiollla jostain kiskasta nuuskaa? Lappiin ollaan menossa ja sellanen helvetin nopee ostoisku ois tarkotus suorittaa, niin ettei hirveesti veis aikaa. Kumminkin päälle 13h ajoa + tauot tiedossa..