Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kellään kokemuksia Tukholman Kungs Tobak-liikkestä?

Onko ylipäätään lainkaan poikkeamisen arvoinen, jos tarkoitus olisi hommailla vähän erisorttisia nussukoita?

Kesällä kävin Kungs Tobakista hakemassa rödan löysät ja hintaa tornille näytti tulevan se 47,9eur. Olin lähinnä prima finttiä hakemassa ja sitä ei tuolta löytynyt, mutta toisesta paikasta kyllä. Paikka oli itessään nuuskan suhteen melko hyvä eli valikoima on kyllä pääsääntöisesti laaja. En nyt merkkejä muista kun ei vaimoke ollut kovin innostunut pidempään notkumaan kioskissa.

Onkos kukaan ollut siljan symphonyllä nuuskaostoksilla?

Tuttu on lähdössä laivalle parin viikon päästä ja lupasi tuoda tuliaisia, mutta olis hyvä tietää, mitä kaikkea siellä myydään.

Esim. onko Romeo y Julieta pussia?

Generalin onyxia?

Onkos kukaan ollut siljan symphonyllä nuuskaostoksilla?

Tuttu on lähdössä laivalle parin viikon päästä ja lupasi tuoda tuliaisia, mutta olis hyvä tietää, mitä kaikkea siellä myydään.

Esim. onko Romeo y Julieta pussia?

Generalin onyxia?

Mä elän siinä käsityksessä, että kaikilla siljan laivoilla on samat merkit myynnissä, joten sen perusteella sanon, että onyxia (makso 39€ / torni viimeks ku kävin eli syyskuun lopus) löytyy mutta romeo y julietaa ei, sitä myydään viikkarilla. Silja Line on muutenki halvempi laiva ostaa biittiä atm vrt. 36,90€ / torni siljalla ja 40,5€(?) / torni viikkarilla. Vertailubiittinä ettan lös.

Noi voi voi, ei sit romeoo perkele..

Mitä voitte suositella laivalta, muuta kuin onyxia ja ettania :D (ei ole väliä onko pussia vai löysää)?

Itse oon käyttänyt pelkästään perus generalia (todella huonoa, omasta mielestäni..), onyxiä, ettania, romeoo, rööda laakettia (omnomnomnomom)..

Jotain uutta tekis mieli, mutta mitä :rolleyes:?

Joo grovia vaan jos sepeliä haluut käyttää :lol2:

Ainakin pussi on hyvää kamaa. Vieläpä vähän erikoisempi hyvä maku. Kannattaa kokeilla myös genun white portioneja. Niistä tulee mieleen tee/joku sitruunainen, mehuja siitä ei kyllä irtoo millää.

Mahtaakohan thundereita ja/tai skruffin extra sterkkiä olla laivalla?

Taidanpas ottaa ainaskin onyxia, raiskausta ja jotain muuta, hmmmm....

Hinnat Silja Europalla

General lös 36.90e
Ettan Lös 36.90
General extra strong portion 33.90e
Grov portion 33.90e
General onyx portion 39.00e

Kenraalista oli viellä kolmen tornin tarjous ja hintaa sille kertyi n.95e eli hieman päälle 30 kybää torni.

juuh eli mutsi lähössä tossa viikon sisään tanskaan. tietäskö kukaa et minkälainen nuuskatarjonta on (jos on) ? ja että saisko lentokentältä ym. suht helposta paikasta nöpiä ?:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom