Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mites muuten onko kellään tietoa nuuskan viemisestä eri maihin lomamatkoilla? Eli ihan omaan käyttöön muutama kiekko käsimatkatavaroissa. Ainakin muistelisin ettei Islantiin saa viedä ollenkaan nuuskaa, mutta onko minkään muiden maiden kanssa samaa?

Meksikoon viedessä ei ollu mitään ongelmia. Kaverin kamat tutkittiin tullissa ja sillä oli maitohappobakteerit pitkin laukkua ja nuuskat siinä vieressä. Tullimiehet vähän kyseli et mitäs valkosia pillereitä laukku on täynnä ja avas nuuskapurkit, mut ei takavarikoinu. Baarissa pyöritin nuuskan huuleen ja vähän ajan päästä poket tuli osottelee sormella ja kyselee et mitä siellä on. Ne vaan tyyty haistelemaan purkkia ja no prob. Olin jo niin varma et mut heitetään ulos, ku olin hetkeä aikasemmin näyttäny paljasta persettä tanssilattialle, mut eipä se sitte ollukaan se ongelma vaan nuuska.

Haapikseen ois lähtö ens viikon launtaina:dance: niin aattekin että voisko joku kertoo mulle vähän hintoja näistä seuraavista merkeistä

knox löysää meinasin tornin
ofroadin wintergreen löösiä tornin
tabaco löysää 2kiekkoo
probe lössii 2kiekko
thunderia 2kiekkoo
offroadin lakua löysänä tornin
offradin suklaa vadelma pusseja 5 kiekko
chain khaini mango pusseja 1kiekko
phantomin löösiä torni

niin voisko joku kertoo paljon noi tulis maksaa? kun on vähän raha tillanne huono ja paikka josta meinasin ostaa on nuuska kairantukku:dance:

Onkos teillä nuuska värjännyt hampaita? Itsellä ruskeat rannut hampaitten juuressa ja mietin, että paskako se niitä ruskistaa.

T: Vehmanen

Haapikseen ois lähtö ens viikon launtaina:dance: niin aattekin että voisko joku kertoo mulle vähän hintoja näistä seuraavista merkeistä

tabaco löysää 2kiekkoo
probe lössii 2kiekko
thunderia 2kiekkoo
phantomin löösiä torni

niin voisko joku kertoo paljon noi tulis maksaa? kun on vähän raha tillanne huono ja paikka josta meinasin ostaa on nuuska kairantukku:dance:

Sori, on aika suurpiirteistä tietoa, koska en noita merkkejä ostanut. Mutta pussi keskimäärin 3,5€kpl, löysä 3-3,5 € kpl.

tabaco löysää 2kiekkoo
probe lössii 2kiekko
thunderia 2kiekkoo
phantomin löösiä torni

:urjo:

Tuli käytyä joo. Sanosin ettei kannata noista hinnoista tehä liian suurta numeroo. Skaala on laaja etenki tukussa. Raapustin ylös että mitä sieltä ostaa mut loppupeleissä tuli ostettua jotain ihan muuta. 4 tornia Lös:iä ja pussia rikkaampana nyt kotona. Tukku on ainoa paikka mistä kannattaa nuuskat hakea.

Tossa jonkun ostoslistalla oli "offradin suklaa vadelma pusseja". Kuulostaa niin hintahtavalta et on pakko kysellä onks tollast oikeesti / joku jopa kokeillu? Joskus telkust tuli joku nuuskadomukentti missä esiteltiin mocca-nimistä nutua mikä oli suunnattu ensisijaisesti naisille, mutta pelättiin myös yhä nuorempien aloittavan nuuskaminen näitten tyttönutujen kanssa.. Jostain samanlaisesta mahdollisesti kysymys??

Kerrohhan ville huomenna minkällaista tuli! Mitenkäs porukka tuota omaa mannaa tekee? Kun on niin älyttömästi ohjeita, useissa pitäs pitää uunnissa jauhoja monta päivää?!? Ite viimeks pidin about 1h ja tuli ihan kelpo tavaraa, mutta silti taidan ettanissa pysyä :D

Kerrohhan ville huomenna minkällaista tuli! Mitenkäs porukka tuota omaa mannaa tekee? Kun on niin älyttömästi ohjeita, useissa pitäs pitää uunnissa jauhoja monta päivää?!? Ite viimeks pidin about 1h ja tuli ihan kelpo tavaraa, mutta silti taidan ettanissa pysyä :D

Kerron kyllä :) halu olis kova jo maistella mutta enköhän malta :D

ite löysin tälläsen ohjeen tästä ketjusta. En muista enään kenen kirjottama.
Vähän sovelsin ite mut suurinpiirtein näin se meni:

30g tupakanpuruja
n. 0,3 dl vettä
n. 1,5 tl ruokasoodaa
ja maun mukaan suolaa, itse laitoin varmaankin 2tl

-kuivaa purut uunipellillä n. 60min 60 asteessa
-jauha purut blenderillä pieneksi jauhoksi
-lämmitä ruokasooda folion päällä uunissa 20 min 200 asteessa
-sekoita 0,3dl vettä, suola, ja sooda keskenään
-sekoita purut ja vesiliuos

Tökötti on valmista käytettäväksi. Jääkaapissa on hyvä antaa tekeytä vuorokausi.
Näin nuuska saa sille ominaisen tuoksun ja värin.
edit. nuuskan voi maustaa erikseen esim aniksella tai rommilla jne..
Itse laitoin hieman viskii..

Noi ainemäärät kannattaa kyllä vähintään triplata että sitä jonkunverran edes tulis.
Mut samassa suhteessa tietty kaikkee..

Back
Ylös Bottom