Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Täytys saada testii juu. Oli tos hetki sit Stark lösiä ja se oli ihan jees, ei kyl mitenkää erikoist.

Hehe, tossa xtra starkissa on kyllä N-vitamiinia vähintäänkin riittävästi, potkii, potkii ja potkii! :D Ite diggailen kyl enemmän "normivahvusista", kun löysästä puhutaan. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei noita lös snuseja voi vaan vetää jos ei haluu hampaidenvälejä mustiksi, aina ne sen verran leviää vaikka ois miten hyvää. Mites oliko röda lacketissa tai jossain sitä tupakkavahaa joukossa.tjsp ettei leviäis. Kyllä mun lemppari on valkonen generali tai catchin isot lakupussit herkutteluun. :)

Aattelin huomenna ostaa huomenna kiekon Thunderia tai sitten vaihtoehtoista nimeä en nyt muista mutta vaikuttaako se jotenkin oleellisesti treeniin? ihan kokeilumielessä ostan aattelin miltä se pökäle siellä huulessa tuntuu kun kaverit kehuuvat että aikun tuntuu hyvältä ottaa kylmästä ja tykittää lössi huuleen :D HIEMAN OFFTOPIC

Ihtehä oon tykänny tosta mitä itellä ollu Skruf Stark White pussii. Iha hyvin potkii, ku en nii hirveen aktiivinen mustan kullan kuluttaja oo.

Aattelin huomenna ostaa huomenna kiekon Thunderia tai sitten vaihtoehtoista nimeä en nyt muista mutta vaikuttaako se jotenkin oleellisesti treeniin? ihan kokeilumielessä ostan aattelin miltä se pökäle siellä huulessa tuntuu kun kaverit kehuuvat että aikun tuntuu hyvältä ottaa kylmästä ja tykittää lössi huuleen :D HIEMAN OFFTOPIC

Ei ollenkaan offtopic. Vanha konkari aina mielellään neuvoo nuorta nuuskaajasukupolvea(no ei oikeasti kannata aloittaa).
Ehkä ei kannata treenin aikana käyttää nuuskaa, nostaa nääs verenpainetta eikä ehkä jaksa veivata täysillä. Ehkei myöskään juuri ennen treeniä kannata nuuskata ellei ole pakko. Parhaimmillaan nuuska on palkkarin jälkeen, aperatiivina treenin jälkeiselle aterialle.

Paljon te nuuskaatte? Ite vedän kiekon viikossa, eli 3-5 pussia päivässä. Ihan sopiva määrä meikän makuun.

Paljon te nuuskaatte? Ite vedän kiekon viikossa, eli 3-5 pussia päivässä. Ihan sopiva määrä meikän makuun.

aikasemmin jo sanonu tässä tredissä, mutta sellanen 3/4 - 1 kike päiväs löysää. Joskus puolikas jos käyttää myös pussei.

ei härregod mikä olo kun kokeelin offroad frost pussinutua.. 16mg.. onko tuossa mtn perää että nuuska pienentäis lihasmassaa?

Mistä tämä tieto on peräisin? Ei ainakaan swedish matchin sivuilla ole mitään juttua :D
Tuskin tänne suomeen kuitenkaan ikinä enää tulee nuuska myyntiin, eiköhän meidän kukkahattutädit sen estä viimeseen asti :P Toi nyt on ihan homoilua tuo makunuuskien kielto, tosin sillä pyritään varmaan tekemään tästä vähemmän houkuttelevaa. Kunhan generalia vaan saa!

No noitten makunuuskien käyttö se vasta homojen hommaa on:D Pastillit pastilleina ja röökit röökeinä ja silleen.

Mutta asiaan, mites noilla Turusta-Tukholmaan, nuuskaa varmaankin myydään, olettaisin? Mitä siellä on myynnissä, Viikkarin Isabellalla ajattelin käväistä kun näyttää olevan 14e/hytti tarjouksessa.

Hyvältä näyttää. Viimeisten tietojen mukaan nuuskan myynti aiotaan sallia euroopassa ensi vuoden alusta lähtien. Jos olen oikein ymmärtänyt niin ehtona on, että swedish match lopettaa maku nuuskien myynnin ruotsissa ja sitten he saavat alkaa myydä(v.2012) euroopassa maustamattomia nuuskia. Erikoinen ehto, pitäisiköhän sitten kaikista elintarvikkeistakin kieltää kaikki keinotekoiset maut, mutta pääasia, että perus ettanit ja muut tulisivat takaisin myyntiin.

Ai että EU myöntäisi Swedis Matchille tupakkamonopoli(nuuskan) oikeudet EU-alueelle? Eipä kuulosta kovin uskottavalta.

No noitten makunuuskien käyttö se vasta homojen hommaa on:D Pastillit pastilleina ja röökit röökeinä ja silleen.

Mutta asiaan, mites noilla Turusta-Tukholmaan, nuuskaa varmaankin myydään, olettaisin? Mitä siellä on myynnissä, Viikkarin Isabellalla ajattelin käväistä kun näyttää olevan 14e/hytti tarjouksessa.

Ite lyön ainakin läkerolia suuhun samalla. Perus löysän maku kun ei kauheesti nappaa.

neidit..

Kokeilkaa LD salmiakki nuuskaa, siinä on omasta mielestäni parasta nuuskaa mitä löytyy. Tota olen käyttänyt "päänuuskana" jo muutaman vuoden ilman kyllästymistä. Joka kerta kun olen ruotsista löytänyt tota, tai kaverit löytäneet jostakin niin pakko ollut hamstrata reilusti varastoon. Toi maistuu ihan helvetin hyvältä, jos tykkää salmiakista niin tää voittaa kaikki muut nuuskat mennen tullen! Kaverinikin jotka eivät itse nuuskaa ovat aina pummimassa tätä herkkua.

Nojoo onhan tossa perää mutta mitään tollasella makukiellolla ei saavuteta. Ei mulle itelle maistu muu kun lakunuuska ja sekin harvemmin, noihin kyllästyy toisin kun aina maukkaaseen generaliin. ;) Tytöthän noita mustaherukka vanilia nuuskia ruotsissa käyttää. :)

Hehe, tossa xtra starkissa on kyllä N-vitamiinia vähintäänkin riittävästi, potkii, potkii ja potkii! :D Ite diggailen kyl enemmän "normivahvusista", kun löysästä puhutaan. :rolleyes:

On aika stydiä juu starkki, mutta koostumus on imo yks parhaista.

Back
Ylös Bottom