Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tykkääkö kukaan Ettanin pussista? Kaverit ei tykkää mutta itse :kuola: :worship:

siis jos ei muuta oo ni kyl se menee, mieluummi jotai vahvempaa pussii.... mut löysäl saa parhaimmat fiilikset ;D onks kenelläkää mitää hajuu millast o camelin pussit :D semmost tulos pahimpaan hätään

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Camelin white on ihan ok.

Tuttava osti laivalta 1kk sitten 40 tornia nuuskaa :D siljan kassaneiti oli tehnyt aina 4 tornin välein kuitin ja maksu sillä kohtaa aina.
tullissa ei kuulemma ollut mitään tarkastusta turussa:rock:

Tuttava osti laivalta 1kk sitten 40 tornia nuuskaa :D siljan kassaneiti oli tehnyt aina 4 tornin välein kuitin ja maksu sillä kohtaa aina.
tullissa ei kuulemma ollut mitään tarkastusta turussa:rock:

Oon tämän jo miljoonaan kertaa sanonut, ja sanon vieläkin, ettei tullia oikeesti kauheesti kiinnosta noi ruotsinristeilyt. Kyllä ne on ihan eri jutut ja reitit mitä ne oikeesti kyttää, kun sitä tuotko Ruotsista 3 tornia nuuskaa vai 30 tornia nuuskaa. :rolleyes: ... ja hyvä niin! Oishan se ihan järjetöntä ainakin mun silmissä.

Pitäs tässä pian lähtee bulgariaan lomalle. Oiskohan kellään tietoa, saako sieltäpäin ostettua edes jotain nuuskan tapaista? Mites kun meinasin ainakin 5 kiekkoa ottaa oikeeta tavaraa mukaan, niin pitääkö niitä tullille käydä erikseen esittelemässä? :D

Pitäs tässä pian lähtee bulgariaan lomalle. Oiskohan kellään tietoa, saako sieltäpäin ostettua edes jotain nuuskan tapaista? Mites kun meinasin ainakin 5 kiekkoa ottaa oikeeta tavaraa mukaan, niin pitääkö niitä tullille käydä erikseen esittelemässä? :D

Ei mulla mitään oo sanottu, ausseissa vähän ihmettelivät kun muutenkin syynäävät kaiken tarkkaan, etenkin orgaanisen aineen. Sanoin vaan että olen skandinaavi että meillä on tää perinteenä et haluutko maistaa :D ei ottanu.

Järkyttävää sontaa. Oli torni testauksessa, mutta käyttämättä jäi. Roskistavaraa! Haju kammottava ja suuhun jää aivan karsee maku. Pois biittiä ottaessa hajos suuhun ihan päreiks. En osta enää ikinä.

Järkyttävää sontaa. Oli torni testauksessa, mutta käyttämättä jäi. Roskistavaraa! Haju kammottava ja suuhun jää aivan karsee maku. Pois biittiä ottaessa hajos suuhun ihan päreiks. En osta enää ikinä.
Kyse siis odensista.

Tykkääkö kukaan Ettanin pussista? Kaverit ei tykkää mutta itse :kuola: :worship:

Justiina tuli torni. Liemet on kyllä aikamoista kakkaa, mutta eka puristaa suurimmat paperiin, niin kyllähän tää menee. Ainakaan kun ei tiedä paremmasta Mutta asiaan. Parin viikon päästä ois reissu pohjosempaan tiedossa ja haaparannassahan on ihan nuuskatukku, eli käykö siellä eurot?

Puristaa paperiin ? :wtf: Mä en ymmärrä. Lisäks moni valittaa, että "nuuska kusee" ? Mitä se tarkottaa?

Justiina tuli torni. Liemet on kyllä aikamoista kakkaa, mutta eka puristaa suurimmat paperiin, niin kyllähän tää menee. Ainakaan kun ei tiedä paremmasta Mutta asiaan. Parin viikon päästä ois reissu pohjosempaan tiedossa ja haaparannassahan on ihan nuuskatukku, eli käykö siellä eurot?

Lähes jokaiseen kauppaan, mukaan lukien nuuskatukku, käyvät eurot Haaparannassa.

Lisäks moni valittaa, että "nuuska kusee" ? Mitä se tarkottaa?

Sitä, että se rupee valuu ja hajoilee huulessa ja purut sit ympäri suuta. Jälkimmäinen tosin vain löysän kohalla.

Eihän se mitään haittaa.. Nielee vaan ne. Jotkut itkee jos pussitki valuu, niidenhän kuuluuki valua :D That´s the point.

Lähes jokaiseen kauppaan, mukaan lukien nuuskatukku, käyvät eurot Haaparannassa.

Kiitos tästä! Ite tykkään että heti ekan 10min jälkee ei ala liemet valumaan. Loppua kohden jos valuu, niin se ei haittaa. Tapoja on monia :D

Huomenna aamulla olen Onyxin onnellinen omistaja..silja europa ja sieltä iso kasa mukaan niin voi taas kuunnella sitä ainaista "toi on niin kauheen hajusta/makuista/näköistä" jne paskaa. :pano:

Back
Ylös Bottom