Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mitäs kaikkee Siljalla oli myynnissä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna aamulla olen Onyxin onnellinen omistaja..silja europa ja sieltä iso kasa mukaan niin voi taas kuunnella sitä ainaista "toi on niin kauheen hajusta/makuista/näköistä" jne paskaa. :pano:

Aika yliarvostettuu kamaa. Nimimerkki ostin tornin ja 5 kikee jo käyttäny. Ekstra Sterk parempaa.

Mitäs kaikkee Siljalla oli myynnissä ?

Viime torstaina ku ite kävin, niin Gr, Ettan ja general lös, Onyx, Ekstra Sterk, ettan, gr, general normi, camel ja catch liquorice ja eycalyptys mini pussit. Eetu ja genu lös oli "valuepack" eli 50g kikes hintaa 36,90/torni, Gr lös 33,90/torni ja eetu sekä genu pussit kans valuepack eli 30 pussii kikes. Pussit tais olla ton 33,90 torni paitsi Onyx 39,00/torni.

E: Myivät eetua löysänä ja pusseina jo 02 - 03 baarissa. Torneittain, ei yksittäin. Ja nämä siis Europalla.

Hei, uusi foorumilainen ja terveisiä Silja Europalta:

Tarjouksessa Generalin löössit 3 tornia 95e.

Sitten asiaan, jonka johdosta piti oikein rekisteröityäkin (lukenut kyllä vuosia):

Olen ollut käyttämättä nuuskaa n. 1,5 vuotta. Nyt kuitenkin niin monen kaverin 24/7 nuuskuttelua katselleena, päätin varata itselleni reissun ja lähteä verestämään muistoja.
Olen ennen käyttänyt oikeastaan aina kolmea merkkiä: Ettan, Röda Lacket ja Skruf Starkkia pussina (tämän koin ainoaksi hyväksi pussiksi tällöin).

Nyt mukaan tarttui 6 tornia normaalia generaalia ja 6 tornia foorumilaisten suosimaa general extra sterkkiä.

Valvotun ja ryypätyn yön jälkeen oli pakko päästä heti koittamaan, miltä se nuuska oikein tuntui. Vanhoina "hyvinä" päivinä muistan, miten perusannos oli tuplat molemmille puolille.

1. Otin käteeni extra sterkin ja nakkasin ensimmäisen pussin. Haju vahvempi kuin olen tuttunut (perkele). 15min perästä totesin, että ei kolise eikä tunnu tippaakaan. Otin pois.

2. Mietin, että kai siellä limakalvot on sen verran paksuuntunut tms, että pitää hetken aikaa käytellä, että alkaa ns. virtaan nikotiinit. Avasin tällä kertaa generalin löössin ja leivoin mukavan kokoisen pallon. Nyt alkoi tuntumaan, tosin ei tuntunut siltä kuin ennen vaan lähinnä siltä, että tulee yrjö kylään.

3. Toistin samaa kaavaa koko päivän ja totesin, että en saa nuuskasta jostain syystä samoja kicksejä kuin ennen, päinvastoin: tuntuu, että purjot lentää ja pyörryttää.

ja sitten asiaan: MISTÄ HELV.. TÄMÄ JOHTUU? :) Nyt on 400 eurolla kamaa pakkasessa, jotka tekisi heti mieli heivata roskikseen.

Taidan tuntua ihan amatööriltä, mutta kyllä nuuskan kanssa leikkimistä on jo 5-6 vuotta takana.

Voiko tämä johtua siitä, että elimistö ei ole tottunut nikotiiniin ja sitten käy näin? Eli reeniä reeniä niin eiköhän se siitä? Tuntuu toisaalta hauskalta reenata elimistönsä siihen, että voi nauttia koukuttavasta aineesta :) Mutta en silti vielä luovuta... Haluan samat euforiat kuin ennen :)

Voiko se johtua tuosta helvetin generaalista, tuleeko siitä nikotiinit mahdollisesti erilailla tms. vrt noihin mihin olen tottunut?? Vittu melkein tekisi mieli sanoa, että olisi pitänyt ottaa sitä perus Eetua. On se vaan niin perusvarma. Tosin eikö ton perus generaalinkin pitäisi olla todella suosittua? Joten tuskin mitään ihan paskaa tavaraa kyseessä?

KIITOS SUURESTI!

Hei, uusi foorumilainen ja terveisiä Silja Europalta:

Tarjouksessa Generalin löössit 3 tornia 95e.

Sitten asiaan, jonka johdosta piti oikein rekisteröityäkin (lukenut kyllä vuosia):

Olen ollut käyttämättä nuuskaa n. 1,5 vuotta. Nyt kuitenkin niin monen kaverin 24/7 nuuskuttelua katselleena, päätin varata itselleni reissun ja lähteä verestämään muistoja.
Olen ennen käyttänyt oikeastaan aina kolmea merkkiä: Ettan, Röda Lacket ja Skruf Starkkia pussina (tämän koin ainoaksi hyväksi pussiksi tällöin).

Nyt mukaan tarttui 6 tornia normaalia generaalia ja 6 tornia foorumilaisten suosimaa general extra sterkkiä.

Valvotun ja ryypätyn yön jälkeen oli pakko päästä heti koittamaan, miltä se nuuska oikein tuntui. Vanhoina "hyvinä" päivinä muistan, miten perusannos oli tuplat molemmille puolille.

1. Otin käteeni extra sterkin ja nakkasin ensimmäisen pussin. Haju vahvempi kuin olen tuttunut (perkele). 15min perästä totesin, että ei kolise eikä tunnu tippaakaan. Otin pois.

2. Mietin, että kai siellä limakalvot on sen verran paksuuntunut tms, että pitää hetken aikaa käytellä, että alkaa ns. virtaan nikotiinit. Avasin tällä kertaa generalin löössin ja leivoin mukavan kokoisen pallon. Nyt alkoi tuntumaan, tosin ei tuntunut siltä kuin ennen vaan lähinnä siltä, että tulee yrjö kylään.

3. Toistin samaa kaavaa koko päivän ja totesin, että en saa nuuskasta jostain syystä samoja kicksejä kuin ennen, päinvastoin: tuntuu, että purjot lentää ja pyörryttää.

ja sitten asiaan: MISTÄ HELV.. TÄMÄ JOHTUU? :) Nyt on 400 eurolla kamaa pakkasessa, jotka tekisi heti mieli heivata roskikseen.

Taidan tuntua ihan amatööriltä, mutta kyllä nuuskan kanssa leikkimistä on jo 5-6 vuotta takana.

Voiko tämä johtua siitä, että elimistö ei ole tottunut nikotiiniin ja sitten käy näin? Eli reeniä reeniä niin eiköhän se siitä? Tuntuu toisaalta hauskalta reenata elimistönsä siihen, että voi nauttia koukuttavasta aineesta :) Mutta en silti vielä luovuta... Haluan samat euforiat kuin ennen :)

Voiko se johtua tuosta helvetin generaalista, tuleeko siitä nikotiinit mahdollisesti erilailla tms. vrt noihin mihin olen tottunut?? Vittu melkein tekisi mieli sanoa, että olisi pitänyt ottaa sitä perus Eetua. On se vaan niin perusvarma. Tosin eikö ton perus generaalinkin pitäisi olla todella suosittua? Joten tuskin mitään ihan paskaa tavaraa kyseessä?

KIITOS SUURESTI!

No kyllähän noin pitkä tauko vaikuttaa fiiliksiin. Imet vaa tyytyväisenä sitä gäisii, vaikkei niin tuntuskaa. Huomaat ku oot tarpeeks kaua imeny suunnillee yhtee soittoo et alkaa vähä kirvelee ja tulee niitä oloja. Toi et yrjöttää meinaa vaa lievää nikotiinimyrkytystä minkä jokanen varmasti kokenut silloin kun aloitti. Sunkin tapauksessa vaikka oot aiemmi kauan käyttäny ni noin pitkä tauko vaikuttaa jo siihen miten sun roppa käsittelee sen biitin. Ja jos itel ei biitit maistu ni varmasti löydät niille uuden kodin.

Juu, otin selvää: (lievä) nikotiinimyrkytys iski aivan varmasti.

Oksentelua, pahoinvointia, ripulia, kalpeutta, kuumetta ja yleistä heikotusta voi seurata. Minulla seurasi lähes nuo kaikki! ;)

Nyt on kylmät genut taasen huulessa, ja nyt tuntuu tuntuvan siltä kuten ennenkin.... mm.. rentouttavalta :)

Ehkä joskus vanhempana miettii, että osaa ihminen olla tyhmä.. mutta mietitään sitä sitten vanhana :D

P.S Perkele, huomasin, että kaikissa genun löösseissä oli päiväys 11.8.2011 <- aika vanhaa oli myynnissä? Toivotaan, että pakkasessa pysyis tuoreena.

Se on jännä, että tippaakaan ei "kuse" vaan pystyy pitään sen 30min putkeen ihan reippahasti... kai jotain jäänteitä sentään on entisestä nuuskaamisesta.

Järkyttävää sontaa. Oli torni testauksessa, mutta käyttämättä jäi. Roskistavaraa! Haju kammottava ja suuhun jää aivan karsee maku. Pois biittiä ottaessa hajos suuhun ihan päreiks. En osta enää ikinä.

Ei mun mielestä. Ihan hyvää se on, tietenkään se ei voita mun lempimerkkejä rödaa, generaalii ja ettania mut kyl toi nyt paremman puutteessa ja aika edullisena ja helposti hankittavana menee. Alkuun ei mikään hirveä makuelämys, mutta kun tottuu niin oikeastaan ettani ei tunnu missään. nikotiiniahan tossa on ihan helvetisti..:)

Koostumuksesta: oot saanut huonon erän, ihan hyvin pysyy koossa käsin leivottunakin, tykillä en oo kokeillut kun ei oo sellasta varmaan vuoden 07 jälkeen ollut ollenkaan.. kerran sattu ittelle pari purkkia jotka oli kuin kukkamultaa eikä saanu hyvin palloa siitä. muut on ollut ihan ok.

Pitänee kuitenkin rahanpuutteessa alkaa leipomaan itse omia nuuskia pallmallin punaisista puruista, tulee himpunverta halvemmaksi kuitenkin.. Tai sitte lopettaa koko lysti, nyt oon kyllä vähentänyt aivan olemattomaksi jo muutenkin koko nuuskauksen..

Oli se maaginen tunne kun Eetun torni oli ja sen jälkeen 2 tornia Knoxia (nykyisin helvetin hyvää kamaa koostumukseltaan) vaan sitten loppu, kaks päivää ilman ja oli pakko ostaa pussina Offroadin Frostedia ja ei saatana voi verratakaan. Kusee ku palomiehen lapsi ja maistuu suoraan sanottuna Neuvostoliittolaiselta hammastahnalta ja koko päivä pitää olla mäty huulessa ettei tekis mieli. Kohta laivalle ja sieltä hyppää kyytiin todennäköisesti Generalia ja Eetua löysänä (tietenkin :D)

Juu, otin selvää: (lievä) nikotiinimyrkytys iski aivan varmasti.

Oksentelua, pahoinvointia, ripulia, kalpeutta, kuumetta ja yleistä heikotusta voi seurata. Minulla seurasi lähes nuo kaikki! ;)

Nyt on kylmät genut taasen huulessa, ja nyt tuntuu tuntuvan siltä kuten ennenkin.... mm.. rentouttavalta :)

Ehkä joskus vanhempana miettii, että osaa ihminen olla tyhmä.. mutta mietitään sitä sitten vanhana :D

P.S Perkele, huomasin, että kaikissa genun löösseissä oli päiväys 11.8.2011 <- aika vanhaa oli myynnissä? Toivotaan, että pakkasessa pysyis tuoreena.

Se on jännä, että tippaakaan ei "kuse" vaan pystyy pitään sen 30min putkeen ihan reippahasti... kai jotain jäänteitä sentään on entisestä nuuskaamisesta.

Ite yli puolivuotta vanhaa nuuskaa ottanu pakkasesta.. Ei se miksikään mene.

Tupakka tuotteet on jenkeissä ihan saatanan kalliita !

siis mitä helvettiä pyöriikö nuo löysien hinnat 50 eurossa:wtf: Pari kaveri pyörii tuolla haaparannassa tällä hetkellä ja pitäs olla pari tornia tulossa löysää, mutta tuohan tulee ihan vitun kalliiksi :( onko noissa tavan kaupoissa mitään tarjouksia niinkun esim. laivoilla että 3 tornia irtoo alle sadalla eurolla?

Onkos kukaan käyny nykistä ostaa nuuskaa sen jälkeen ku veroja nostettiin? Jos niin mitä mahtaa maksaa kiekko tänä päivänä?

Jenkeistä kannattaa ostaa Skoalia ja Grizzlyä pussinuuskana (pouches). On aika miehekkään kokoiset pussit ja tujua tavaraa, maksoi 3-5 euroa riippuen paikasta, CVS:ltä ja Wahlgreensiltä sai halvimmilla.

2210_prv_140x112_snusbutiken.jpg

691077.jpg

Ainut huono puoli on että molempia löytyy vain wintergreen ja mint versioina, itse en ainakaan löytänyt mitään "maustamatonta".

Iltaa. Olisi noin 2 vk sisällä lähtö laivalle, vikingline / siljaline. :rock:
Elikkä mikäs on vikinglinen sekä siljalinen tarjonta laivalla ? Mitä löytyy ? Tarjoukset ?
Ja ettei nyt menisi aivan vain kyselyksi, niin itselläni se kiekko pussinuuskaa menee noin 2-3 päivään, lössiä en käytä, se ensimmäinen kerta kun löysää koitin niin siihen jäikin.. Kaipa sitä pitäisi vielä toisen kerran ! ;)
Kyllä se monte cristo on pussien aatelia.
Röda Lackettikin maistuu, ettani siltä varalta jossei noita kahta ennen mainitsemaani löydy.

silloin kun käytin nii thunderit alkoivat tökkimään ihan helvetin nopeasti, ettei niitä paria purkkia enempää viitti käyttää.. perus ettanin löysäl mennää jos mennää :D

Siis vittu joo, ei tos thuneris oo mitää järkee. Oon viis vuotta käyttäny nuuskaa ja enimmäkseen ettanin löysää. Olin päivän ilman nuuskaa ja sit sain hankittua tota thunderin löysää niin saatana, tuntu ku ei olis ikinä nuuskaa käyttänykkää, kolis ku keilahallissa ja alko oikei heikottaa, ei toi oo enää nautinnollista nuuskan käyttöä...

Iltaa. Olisi noin 2 vk sisällä lähtö laivalle, vikingline / siljaline. :rock:
Elikkä mikäs on vikinglinen sekä siljalinen tarjonta laivalla ? Mitä löytyy ? Tarjoukset ?
Ja ettei nyt menisi aivan vain kyselyksi, niin itselläni se kiekko pussinuuskaa menee noin 2-3 päivään, lössiä en käytä, se ensimmäinen kerta kun löysää koitin niin siihen jäikin.. Kaipa sitä pitäisi vielä toisen kerran ! ;)
Kyllä se monte cristo on pussien aatelia.
Röda Lackettikin maistuu, ettani siltä varalta jossei noita kahta ennen mainitsemaani löydy.

Silja symphonylla Ettan valuepckit tarjouksessa 3 tolppaa 95e! Perusmerkit löyty kuten ettan, general, göteborg... Nyt oli tullut siljallekin aikarajoitukset myynnille, kun viimeksi kävin myytiin koko ristelilyn ajan.

Sain skruffin extra sterkkiä pitkästä aikaa, ja on hyvää.

frendi oli pari kuukautta sitten, ja ruotsinuuskat makso siellä jotain 60-70 euroa tornilta.

Melko karvanen hinta (niinkun tuli vähä ajateltuakin...). Eli toisin sanoen omat nuuskat mukaan! Koska uskoisin amerikan nuuskien hinnankin olevan nykyään samaa luokkaa. (Viimeksi 2009 oli noin 6 usd kiekko, mutta verojen nousun jälkeen taitaa olla melko lähellä tupakka askin hintaa joka on noin 12 usd...)

Sain skruffin extra sterkkiä pitkästä aikaa, ja on hyvää.

Täytys saada testii juu. Oli tos hetki sit Stark lösiä ja se oli ihan jees, ei kyl mitenkää erikoist.

Back
Ylös Bottom