Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna aamulla olen Onyxin onnellinen omistaja..silja europa ja sieltä iso kasa mukaan niin voi taas kuunnella sitä ainaista "toi on niin kauheen hajusta/makuista/näköistä" jne paskaa.
Mitäs kaikkee Siljalla oli myynnissä ?
Hei, uusi foorumilainen ja terveisiä Silja Europalta:
Tarjouksessa Generalin löössit 3 tornia 95e.
Sitten asiaan, jonka johdosta piti oikein rekisteröityäkin (lukenut kyllä vuosia):
Olen ollut käyttämättä nuuskaa n. 1,5 vuotta. Nyt kuitenkin niin monen kaverin 24/7 nuuskuttelua katselleena, päätin varata itselleni reissun ja lähteä verestämään muistoja.
Olen ennen käyttänyt oikeastaan aina kolmea merkkiä: Ettan, Röda Lacket ja Skruf Starkkia pussina (tämän koin ainoaksi hyväksi pussiksi tällöin).
Nyt mukaan tarttui 6 tornia normaalia generaalia ja 6 tornia foorumilaisten suosimaa general extra sterkkiä.
Valvotun ja ryypätyn yön jälkeen oli pakko päästä heti koittamaan, miltä se nuuska oikein tuntui. Vanhoina "hyvinä" päivinä muistan, miten perusannos oli tuplat molemmille puolille.
1. Otin käteeni extra sterkin ja nakkasin ensimmäisen pussin. Haju vahvempi kuin olen tuttunut (perkele). 15min perästä totesin, että ei kolise eikä tunnu tippaakaan. Otin pois.
2. Mietin, että kai siellä limakalvot on sen verran paksuuntunut tms, että pitää hetken aikaa käytellä, että alkaa ns. virtaan nikotiinit. Avasin tällä kertaa generalin löössin ja leivoin mukavan kokoisen pallon. Nyt alkoi tuntumaan, tosin ei tuntunut siltä kuin ennen vaan lähinnä siltä, että tulee yrjö kylään.
3. Toistin samaa kaavaa koko päivän ja totesin, että en saa nuuskasta jostain syystä samoja kicksejä kuin ennen, päinvastoin: tuntuu, että purjot lentää ja pyörryttää.
ja sitten asiaan: MISTÄ HELV.. TÄMÄ JOHTUU? Nyt on 400 eurolla kamaa pakkasessa, jotka tekisi heti mieli heivata roskikseen.
Taidan tuntua ihan amatööriltä, mutta kyllä nuuskan kanssa leikkimistä on jo 5-6 vuotta takana.
Voiko tämä johtua siitä, että elimistö ei ole tottunut nikotiiniin ja sitten käy näin? Eli reeniä reeniä niin eiköhän se siitä? Tuntuu toisaalta hauskalta reenata elimistönsä siihen, että voi nauttia koukuttavasta aineesta Mutta en silti vielä luovuta... Haluan samat euforiat kuin ennen
Voiko se johtua tuosta helvetin generaalista, tuleeko siitä nikotiinit mahdollisesti erilailla tms. vrt noihin mihin olen tottunut?? Vittu melkein tekisi mieli sanoa, että olisi pitänyt ottaa sitä perus Eetua. On se vaan niin perusvarma. Tosin eikö ton perus generaalinkin pitäisi olla todella suosittua? Joten tuskin mitään ihan paskaa tavaraa kyseessä?
KIITOS SUURESTI!
Järkyttävää sontaa. Oli torni testauksessa, mutta käyttämättä jäi. Roskistavaraa! Haju kammottava ja suuhun jää aivan karsee maku. Pois biittiä ottaessa hajos suuhun ihan päreiks. En osta enää ikinä.
Juu, otin selvää: (lievä) nikotiinimyrkytys iski aivan varmasti.
Oksentelua, pahoinvointia, ripulia, kalpeutta, kuumetta ja yleistä heikotusta voi seurata. Minulla seurasi lähes nuo kaikki! ;)
Nyt on kylmät genut taasen huulessa, ja nyt tuntuu tuntuvan siltä kuten ennenkin.... mm.. rentouttavalta
Ehkä joskus vanhempana miettii, että osaa ihminen olla tyhmä.. mutta mietitään sitä sitten vanhana :D
P.S Perkele, huomasin, että kaikissa genun löösseissä oli päiväys 11.8.2011 <- aika vanhaa oli myynnissä? Toivotaan, että pakkasessa pysyis tuoreena.
Se on jännä, että tippaakaan ei "kuse" vaan pystyy pitään sen 30min putkeen ihan reippahasti... kai jotain jäänteitä sentään on entisestä nuuskaamisesta.
Onkos kukaan käyny nykistä ostaa nuuskaa sen jälkeen ku veroja nostettiin? Jos niin mitä mahtaa maksaa kiekko tänä päivänä?
Onkos kukaan käyny nykistä ostaa nuuskaa sen jälkeen ku veroja nostettiin? Jos niin mitä mahtaa maksaa kiekko tänä päivänä?
silloin kun käytin nii thunderit alkoivat tökkimään ihan helvetin nopeasti, ettei niitä paria purkkia enempää viitti käyttää.. perus ettanin löysäl mennää jos mennää :D
Iltaa. Olisi noin 2 vk sisällä lähtö laivalle, vikingline / siljaline.
Elikkä mikäs on vikinglinen sekä siljalinen tarjonta laivalla ? Mitä löytyy ? Tarjoukset ?
Ja ettei nyt menisi aivan vain kyselyksi, niin itselläni se kiekko pussinuuskaa menee noin 2-3 päivään, lössiä en käytä, se ensimmäinen kerta kun löysää koitin niin siihen jäikin.. Kaipa sitä pitäisi vielä toisen kerran ! ;)
Kyllä se monte cristo on pussien aatelia.
Röda Lackettikin maistuu, ettani siltä varalta jossei noita kahta ennen mainitsemaani löydy.
frendi oli pari kuukautta sitten, ja ruotsinuuskat makso siellä jotain 60-70 euroa tornilta.
Sain skruffin extra sterkkiä pitkästä aikaa, ja on hyvää.