- Ikä
- 37
Flegu sanoi:Tai kaakaotas ;) Olin jonos takana
Hohoo, no seuraavalla kerralla sit tuut morjenstaa ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Flegu sanoi:Tai kaakaotas ;) Olin jonos takana
kurre72 sanoi:onko linkkejä mst vois tilailla nuuskaa...?
tseif sanoi:Ainakin Swedsnus toimittaa vielä suomeen. Tilattiin kaverin kanssa parit tornit ja ei mitään ongelmia ollut. Hieman jännitti tullin kanssa, mutta vielä ei ainakaan mitään sanktioita ole tullut.
Catch White Licorice Large Portion 24 g
Jii82 sanoi:Mitäs mieltä jengi on tosta tyttöjen / naisten nuuskankäytöstä ?
Jii82 sanoi:Mitäs mieltä jengi on tosta tyttöjen / naisten nuuskankäytöstä ?
kansas sanoi:noni, nyt seki kiska mist oon aina ostellu on nostanu kiekon hinnan 4 eurosta 4,5 euroon.
kai sitä vois testaa tuolta Swedsnus:sta tilata.
mitäs jos tulli availee paketit?
Todella pitkään. Arviolta vuosi.kariko sanoi:Mites kauan nuuska pysyy pakastimessa ok, jos on vanha pvm.?
Modano sanoi:Syylomalla oon menossa käymään virossa laivalla (Romantica) Myydäänkö siellä nuuskaa?
Entä virossa maissa siis? Missä siellä?
kansas sanoi:noni, nyt seki kiska mist oon aina ostellu on nostanu kiekon hinnan 4 eurosta 4,5 euroon.
kai sitä vois testaa tuolta Swedsnus:sta tilata.
mitäs jos tulli availee paketit?
Priva.Weeboom sanoi:OULUN NUUSKAMUIKKUSET!
Jos olette menossa hakemaan settiä lähiaikoina, tai teille pitäisi hakea niin olkaa yhteyksissä minuun. Alkaa nöftä loppuun, ja ainakaan ihan just ei oo tulossa lisää.
Jampsu sanoi:oishan tuota ettania 18 purkkia ja nuuska huulessa tupakkaa en enää polta sitä n.4v käryytetty nyt riitti ei tarvii enää räkiä ja köhiä limaa :urjo:
huomaa kyllä noi ihmisten ennakkoluulot nuuskasta kokoajan tulee kommenttia että kohta saat raapia aivoja :wall: ehkä ennen lasinsirunuuskat syövyttivat niin paljon mut ei kyl nykyiset...