Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Flegu sanoi:
Tai kaakaotas ;) Olin jonos takana

Hohoo, no seuraavalla kerralla sit tuut morjenstaa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kurre72 sanoi:
onko linkkejä mst vois tilailla nuuskaa...?

tseif sanoi:
Ainakin Swedsnus toimittaa vielä suomeen. Tilattiin kaverin kanssa parit tornit ja ei mitään ongelmia ollut. Hieman jännitti tullin kanssa, mutta vielä ei ainakaan mitään sanktioita ole tullut.
Catch White Licorice Large Portion 24 g :kuola:

tossa! :)

Saako jostain tilattua noita erikoisempia merkkejä ( skruf , probe , göteborg ) ilman jotain luottokortteja, ihan normaalilla postiennakolla?

Prkl kumma juttu ku joka paikkaan pitää tunkee noita luottokortin numeroita..

Saako jostain tilattua noita erikoisempia merkkejä ( skruf , probe , göteborg ) ilman jotain luottokortteja, ihan normaalilla postiennakolla?

Prkl kumma juttu ku joka paikkaan pitää tunkee noita luottokortin numeroita..

Mitäs mieltä jengi on tosta tyttöjen / naisten nuuskankäytöstä ?

E: ja viel oikeen kahteen kertaan...ostakaa pois paska läppäri jolla on oma elämä ja tykkää sekoilla :wall:

Jii82 sanoi:

Tuntuu "tyhmältä" sanoa, että en itse henk.koht pidä naisten nuuskan käytöstä. Vaikka allekirjoittanutkin itse silloin tällöin käyttää. :david:

Jii82 sanoi:

Näyttää se vähän oudolta, ei biitti ainakaan tee naista kauniimmaksi, tosin eipä se miestäkään paljoo komista. Ite lopetin biitin käytön viime kuussa ja nyt taas rööki palaa.

noni, nyt seki kiska mist oon aina ostellu on nostanu kiekon hinnan 4 eurosta 4,5 euroon.

kai sitä vois testaa tuolta Swedsnus:sta tilata.

mitäs jos tulli availee paketit?

Mites kauan nuuska pysyy pakastimessa ok, jos on vanha pvm.?

kansas sanoi:
noni, nyt seki kiska mist oon aina ostellu on nostanu kiekon hinnan 4 eurosta 4,5 euroon.

tulli.fi sivuilta lainattua:

Valmisteverojen alaisten tuotteiden maahantuonnista peritään valmistevero niin yksityishenkilöiltä kuin yrityksiltäkin huolimatta siitä, että tavarasta on jo suoritettu vero toiseen jäsenvaltioon. Valmisteveroa peritään mm. alkoholijuomista ja tupakkatuotteista, mukaan lukien savukepaperi ja nuuska, jonka tuonti myyntiin on kiellettyä. Suomen lainsäädännön mukaan tulee myyjällä, joka myy valmisteveron alaisia tuotteita Suomeen kaukomyynnillä, olla Suomessa veroedustaja, joka suorittaa valmisteveron myyjän puolesta täällä vastaanotetuista tuotteista.

Koska osa kaukomyyntiä harjoittavista myyjistä ei noudata tätä määräystä, ostajan on syytä varmistaa, että nettimyyjällä on Suomessa veroedustaja. Sen, onko kaukomyyjä asettanut veroedustajan, voi tarkista soittamalla lähimmän tullipiirin valmisteverotukseen. Jos veroedustajaa ei ole, eikä valmisteveroja saada perityksi myyjältä, ostaja voi joutua vastuuseen valmisteverojen suorittamisesta. Tässä tapauksessa ostajan tulee antaa vastaanotetuista tavaroista veroilmoitus Tullille heti, kun ne on vastaanotettu (ilmoitusvelvollisuuden laiminlyönti voi johtaa veronkorotukseen).

Eli jos SwedSnuss hoitaa hommansa oikein niin sulla ei ole mitää pelättävää. Jos taas valmisteverot on jäänyt maksamatta niin ne joudut maksamaan ennen kuin saat tuotteet itsellesi. Tämä siis teoriassa. Käytäntö on näyttänyt, että nuuskalähetyksiä ei pahemmin nuuskita/tarkistella onko veroja makseltu. Itse en ole kenenkään kuullut joutuneen maksamaan mitään tai edes sitä , että tulli olisi ollut edes kiinnostunut.

Lisäyksenä valmisteverotaulukko tupakkatuotteiden osalta:

Muu tupakkaa sisältävä tuote 60,0% vähittäismyyntihinnasta

[mod]Nuuskaa saa Ruotsista ja sinne seilaavista laivoista. Suomessa nuuskaa ei saa myydä, eikä tällä foorumilla myöskään jaeta tietoa siitä missä nuuskaa myydään pimeästi. Kiitos. -Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viron reissu

Syylomalla oon menossa käymään virossa laivalla (Romantica) Myydäänkö siellä nuuskaa?
Entä virossa maissa siis? Missä siellä?

Modano sanoi:
Syylomalla oon menossa käymään virossa laivalla (Romantica) Myydäänkö siellä nuuskaa?
Entä virossa maissa siis? Missä siellä?

viron laivoilla ei todellakaan juhlita nuuskan suhteen. eli laivalla ei ole tarjolla mitään biittiä! muuten virossa on kyllä mukava käydä :hyper:

helvetti. 3kk sitten lopetin ja aina välillä tulee fiilis heittää myyrä huuleen :kuola:

kansas sanoi:

Heh, taidetaan käydä samassa paikassa

OULUN NUUSKAMUIKKUSET!

Jos olette menossa hakemaan settiä lähiaikoina, tai teille pitäisi hakea niin olkaa yhteyksissä minuun. Alkaa nöftä loppuun, ja ainakaan ihan just ei oo tulossa lisää.

Weeboom sanoi:
OULUN NUUSKAMUIKKUSET!

Jos olette menossa hakemaan settiä lähiaikoina, tai teille pitäisi hakea niin olkaa yhteyksissä minuun. Alkaa nöftä loppuun, ja ainakaan ihan just ei oo tulossa lisää.
Priva.

oishan tuota ettania 18 purkkia ja nuuska huulessa tupakkaa en enää polta sitä n.4v käryytetty nyt riitti ei tarvii enää räkiä ja köhiä limaa :urjo:

huomaa kyllä noi ihmisten ennakkoluulot nuuskasta kokoajan tulee kommenttia että kohta saat raapia aivoja :wall: ehkä ennen lasinsirunuuskat syövyttivat niin paljon mut ei kyl nykyiset...

Jampsu sanoi:
oishan tuota ettania 18 purkkia ja nuuska huulessa tupakkaa en enää polta sitä n.4v käryytetty nyt riitti ei tarvii enää räkiä ja köhiä limaa :urjo:

huomaa kyllä noi ihmisten ennakkoluulot nuuskasta kokoajan tulee kommenttia että kohta saat raapia aivoja :wall: ehkä ennen lasinsirunuuskat syövyttivat niin paljon mut ei kyl nykyiset...

Oikaistaampa urbaanilegebdaa. Nuuska ei ole ikinä sisältänyt lasinsiruja! Ne "lasinsirut" ovat kuivuneessa nuuskassa olleita suolarakeita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom