Mitähän se mahtaa haitata jos on päiväys mennyt...itse ainakin heittäisin huuleen. Jos se siis vielä on kiinteää ja hyvän tuntuista eikä mitään kuivaa "heinää".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mxm sanoi:Oon keksinyt itelleni uuden kidutuskeinon: mulla on biittipurkki jääkaapissa silmien korkeudella, ollut jo viikon verran enkä oo vielä edes avannut. Saa nähdä miten pitkään kestän, jospa sitten juhannuksena vähän maistelis:D
Hoku sanoi:Jättilasti nuuskaa tulossa kun lähdetään Villen kanssa ruåtsinlaivalle huomenna! Liekö tossa jotain rajaa, että kuinka paljon saa tuoda? Vaikka onhan se aika long shot jäädä tulliin, joten vitusti vaan torneja ja pakkaseen, niin pysyy hyvänäkin. :thumbs:
Potkunyrkkeilyssä yhellä kaverilla aukes huulet nätisti sisäpuolelta ku tuli sopiva pusu suuhun :lol2: Mutta eipä usein tollaista tapahdu..Onhan siinä kaikennäköistä haittavaikutusta,mutta ite en edes halua niitä VIELÄ tietää,ehkä jossain vaiheessa ku haluaa lopettaa.Aluks tuli ikenet niin perkeleen kipeäks mutta ei enää.Nuuskapeke sanoi:Kiinnostais pikkasen että onko kellään tullu mitään ongelmia tai vaivoja pidempiaikaisesta nuuskan käytöstä? aikoinani ku tupakkia vetelin useemman vuoden ni siitä kyllä tuli vaikka mitä vaivoja mutta ittellä ei ainakaan vielä ole nuuskasta mitään tullu. Kellään esim hampaat tippunu suusta tai mitään? :D tulehduksia tms? ihan mielenkiinnosta olis kiva kuulla....olipa siinä taas kysymys
gnut sanoi:Sitten kun on mällänny tarpeeks voi miehekkäästi räkästä sen komean paskan jonnekkin lattialle :D Kerää muuten kunnioittavia katseita..
Clint Eastwood veti nuuskaa jossain länkkärissä. Cool!
Integrandi sanoi:Mitähän se mahtaa haitata jos on päiväys mennyt...itse ainakin heittäisin huuleen. Jos se siis vielä on kiinteää ja hyvän tuntuista eikä mitään kuivaa "heinää".
L0b0 sanoi:Onko teillä kuivat suut vai mitä? Itsellä ainakin sylki menee väkisinkin jossain vaiheessa ylähuuleenki ja se on sit menoa! Miten saatte syljen pidettyä aisoissa?
Nuuskapeke sanoi:Kiinnostais pikkasen että onko kellään tullu mitään ongelmia tai vaivoja pidempiaikaisesta nuuskan käytöstä? aikoinani ku tupakkia vetelin useemman vuoden ni siitä kyllä tuli vaikka mitä vaivoja mutta ittellä ei ainakaan vielä ole nuuskasta mitään tullu. Kellään esim hampaat tippunu suusta tai mitään? :D tulehduksia tms? ihan mielenkiinnosta olis kiva kuulla....olipa siinä taas kysymys
Eugen sanoi:Viking Linellä oli vähänaika sitten hyvä tarjous. Sinko 19 euroa ja kun osti kaks, sai kolmannen kaupan päälle. Siljalla nikottelivat kun heitin referenssitarjousta kehiin. Heiltä irtosi joku Gustavus sinko 23 eurolla. Ja muovipurkissa myytiin irtonuuskaa, ilmeisesti säilyy pitempään, kun ei pääse "hengittämään"? Ja en tiedä oletteko asiaa tienneet, mutta nuuskaa saa laivalta tuoda 175 euron edestä ja voi olla, että siihen lasketaan joku vero mukaan.
mik99 sanoi:Viking line:lla oli oiva nuuska tarjous 4 punttia 3:n hinnalla! ja esim ettan 19€ ja Gustavus tais olla 9.95€?
mik99 sanoi::wanha: :D
Sumu sanoi:Mitenniin vanha?
mik99 sanoi:Niin siis olin informoinut asiasta jo parisen viikkoa sitte.
Sumu sanoi:Lues vähän tarkemmin. Sä puhut neljästä kolmen hinnalla, Eugen kolmesta kahden hinnalla. Eri tarjous mielestäni.