Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Jakob sanoi:
Oikeassa olet. Nuuska nyyppänä sotkin. Meni Göteborg ja General sekaisin. Tota Göteborgia ei ainakaan viimeksi näkynyt kaapissa. toisaalta onpa mun laivamatkailusta aika paljon aikaakin.

Göteborgia on joskus ollut Viikkarilla, ei tosin enää pitkään aikaan tietääkseni. Joskus 15wee muistan tilanneeni risteilylle lähteneeltä kaveriltani singon - ihan sama mitä tavaraa - ja Göteähän sieltä tuli! Ihan mukava ylläri, sillä vaihtelu virkistää ja Göteborg on ihan kelpo nuuskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kas-vain sanoi:
On eri kokosia pienin vastaa 3ml ja isoin 5ml ruiskua. Paras ei metallinen ruisku on mielestäni braunin 3ml ruisku (vihreä työntöosa) missä ei ole tiivisteitä. 3ml on juuri passeli koko ei ole biitin halkaisija liian pieni eikä iso.

Jepjep kolmemillinen on mullekin just sopiva koko. Ennen Icetoolia oli just tollanen Braunin tykki ja mun mielestä nykyinen on huomattavasti tyylikkäämpi ja mukavampi käyttää. Mutta kaikille omansa.

Kyseleekö ne teiltä apteekissa syytä miksi ostatte ruiskuja?

Mua ne katsoo aina nenänvartta pitkin ja ajatuksissaan miettivät, että mitä "roinaa meinaat seuraavaks tykittää?" Kyselevät suui pielet virnistäen, että "Mihinkä käyttöön ruisku tulee?"

Vastailen aina rehellisesti, että nuuskaruutaksi. Joskus ovat jättäneet myymättä, mitä en itse kyllä tajua miksi? Mitä laitonta on myydä tyhjä ruisku ilman piikkiä, enkä jaksa asiasta meiskata, vaan painelen toiseen apoteekkiin.

Ihme kyllä, ei oo koskaan kysynyt kun oon tykkiä hakenut. Kerran kattoi aika pitkään kun menin ainoana asiakkaana pikkuapteekkiin. Jyväskylän yliopiston apteekissa on tehty järkevästi kun on kassalla ruiskuja ilman neuloja tiskin alla, niin ne sitten antaa suoraan siitä.

L0b0 sanoi:

Mua ne katsoo aina nenänvartta pitkin ja ajatuksissaan miettivät, että mitä "roinaa meinaat seuraavaks tykittää?" Kyselevät suui pielet virnistäen, että "Mihinkä käyttöön ruisku tulee?"

Vastailen aina rehellisesti, että nuuskaruutaksi. Joskus ovat jättäneet myymättä, mitä en itse kyllä tajua miksi? Mitä laitonta on myydä tyhjä ruisku ilman piikkiä, enkä jaksa asiasta meiskata, vaan painelen toiseen apoteekkiin.

Ei kysele mitään kun pyydät "parin millin yskänlääkeruiskua". :)

Ps. Ja nyt muutama milli eetwarttia huuleen ja saunaan likoomaan. :kippis1:

Hei mxm tietäisitkö sinä noita paikkoja jkl:stä josta saisi tiskin alta ostettua ?
kun olen sinne muuttamassa ja en tiedä yhtään.

L0b0 sanoi:

Taitaa olla laitonta jättää myymättä, oli neulat tai ei. Muistelisin että apteekeillä on joku palvelusopimus eli asiakkaalle on myytävä. Korjatkaa viisammat jos olen väärässä.

Joo en minäkään kyllä tajua että miks joku apteekis jättäis MYYMÄTTÄ! tietty ne heti kuvittelee narkkariks jos hakee ruiskuja mutta eikös se silti ois vaan parempi myydä niitä ruiskuja vaikka ois kuinka narkkaria....Ite oon joskus käyny parit ruiskut nuuskaa varten eikä multa kyl mitään olla kyselty. Vittuako se niille kuuluu mihin sitä käyttää. Nykyään en kyl ees käytä enää mitää apoteekin ruiskuja vaan toi kanuuna kelpaa oikein hyvin :)

Dove sanoi:
Hei mxm tietäisitkö sinä noita paikkoja jkl:stä josta saisi tiskin alta ostettua ?
kun olen sinne muuttamassa ja en tiedä yhtään.

Tietäisinhän minä, yritinkin laittaa jo eilen sulle privaa muttei jostain syystä onnistunut? Oisko sulla asetuksissa, ettet voi vastaanottaa private messageja...
Täällä palstalla ei viitti suoraan kuuluttaa, missä biittiä myydään.

mxm sanoi:
Tietäisinhän minä, yritinkin laittaa jo eilen sulle privaa muttei jostain syystä onnistunut? Oisko sulla asetuksissa, ettet voi vastaanottaa private messageja...
Joo, älä kuse meidän viimeisiä oljenkorsia :D
No, itelläkin lakko tuli ja meni. Gustavussia eilen oli haettava kun muutakaan ei ollut :wall:

mxm sanoi:
Juu asetukset pitäisi olla kunnossa outo homma, mutta voitko lähettää tähän osotteeseen vaikka mailia tuosta antti0@hotmail.com

Apteekeista tuli mieleen, kun kerran kävin hakemassa yhen ruiskun, niin myyjä sit kysäs: " tarviiko neulaa??" siinä sitten aamukohmelossa se meni jotenkin näin:" Täh?? neulaa, miksi?? ei ei ei.. ihan pelkkä ruisku riittää... nuuskatykiksi.. en käytä mitään.." :hyper:

Se on ihme juttu, että silloin ku ittellä on, niin kaikilla muillakin on ja sit ku ittellä ei oo, niin nuuskaa saa ettiä suurinpiirtein koirien kanssa..

Tuli taas testattua Ettani, Generaali ja Rödaa. Ainut mitä voin antaumuksella tykittää on Rödalacket, kaikki muut rupeavat kusemaan jo parinkymmenen minsan jälkeen ja se on rasittavaa. Miten te muut? Miten saatte esim Eetu -tykkilanssin pysymään poskessa pidempään? (Pussinuuskaa ei lasketa) Rödaa itse nyt voin pitää melkein niin kauan kuin huvittaa, mutta kaikki muut valuu ikeniä pitkin kartanolle..

L0b0 sanoi:
Miten te muut? Miten saatte esim Eetu -tykkilanssin pysymään poskessa pidempään? (Pussinuuskaa ei lasketa) Rödaa itse nyt voin pitää melkein niin kauan kuin huvittaa, mutta kaikki muut valuu ikeniä pitkin kartanolle..

Tekee biitistä tarpeeks tiiviin, niin eiköhän se siellä pysy, toisaalta itellä ei mitään mahdottomia aikoja tykkibiitti huulessa pysy, 30-40minsaa on max mitä viittii pitää muuten rupee kusemaan. Biitin tuoreus vaikuttaa kans paljon, kuiva biitti leviää suuhun vaikka ois kuinka tiivistänyt ja sitten vituttaa kun on suu täynnä paskaa. Ja ei kuin jääkaappikylmää eetua huuleen :kuola:

Itsellä oli just viime yönä jäänyt Ettania tykillinen huuleen ja aamulla oli vielä ihan kondiksessa. Kyllä se sen viisi tuntia kestää kun puristaa tykissä kovaksi. :)

C2H5OH sanoi:
Itsellä oli just viime yönä jäänyt Ettania tykillinen huuleen ja aamulla oli vielä ihan kondiksessa. Kyllä se sen viisi tuntia kestää kun puristaa tykissä kovaksi. :)

Onko teillä kuivat suut vai mitä? Itsellä ainakin sylki menee väkisinkin jossain vaiheessa ylähuuleenki ja se on sit menoa! Miten saatte syljen pidettyä aisoissa?

mxm sanoi:
Tekee biitistä tarpeeks tiiviin, niin eiköhän se siellä pysy, toisaalta itellä ei mitään mahdottomia aikoja tykkibiitti huulessa pysy, 30-40minsaa on max mitä viittii pitää muuten rupee kusemaan. Biitin tuoreus vaikuttaa kans paljon, kuiva biitti leviää suuhun vaikka ois kuinka tiivistänyt ja sitten vituttaa kun on suu täynnä paskaa. Ja ei kuin jääkaappikylmää eetua huuleen :kuola:

Oikea sijoitus on myös tosi tärkeä tuon pysymisen kannalta, kuten myös biitin koko. Femman tykillä ei yli tuntia mälli pysy, kaksjapuolikkaalla vaikka sen kolme tuntia.

Yli puolta tuntia ei tosin IMO ole mitään järkeä pötkylää heltassa pitää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom