Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
~2e/purkki,vähän yli.Riippuu tietty merkistä.Näin siis ihan irtonuuska,pussinuuskasta en tiedä enkä niin välitäkäänJu551 sanoi:viel et miten paljo nuuska maksaa ruotsissa? olisin kiitollinen jos joku osaisi vasta noihin
~120 km.Leppoisasti täältä päristelee kerran kuussa parissa nuuskanhakureissulle :DJu551 sanoi:paljo oulust on muute matkaa haaparantaan ?(sukulaiset asuu oulaisissa)
Nuuskapeke sanoi:Paljos toi Ettani sit niinku normaalisti maksaa laivalla nykyään? ilmeisesti oon sit saanu halvalla ku oon 20 eurolla saanu jo ties kuinka kauan tornin eetua :thumbs:
23 oli röda viikko sitten ku tilasin6point sanoi:Paljon haaparannassa maksaa puntti nykyään. Taitaa mennä lähemmäs 25€?
Samaa haen, eli jos joku tietää mistä Lahdessa saa nuuskaa tiskin alta, pistäkää Private Messagea tai sähköpostia np_ng@pakkotoisto.com.Dove sanoi:Hei mxm tietäisitkö sinä noita paikkoja jkl:stä josta saisi tiskin alta ostettua ?
kun olen sinne muuttamassa ja en tiedä yhtään.