Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

onks kellää tietoo mistä järvenpäästä sais nuuskaa?(oon muuttamas sinne) ja viel et miten paljo nuuska maksaa ruotsissa? olisin kiitollinen jos joku osaisi vasta noihin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ju551 sanoi:
viel et miten paljo nuuska maksaa ruotsissa? olisin kiitollinen jos joku osaisi vasta noihin
~2e/purkki,vähän yli.Riippuu tietty merkistä.Näin siis ihan irtonuuska,pussinuuskasta en tiedä enkä niin välitäkään :)

Kuukauden nuuskatauon jälkeen tuli tänään käytyä Haaparannassa hakemassa muutama torni Ettania,kyllä muuten tuntuu hyvältä :kuola:

Ju551 sanoi:
paljo oulust on muute matkaa haaparantaan ?(sukulaiset asuu oulaisissa)
~120 km.Leppoisasti täältä päristelee kerran kuussa parissa nuuskanhakureissulle :D

Aah...huomenna pitäisi tulla tuliaisia kotoota tänne Englantiin. Voin vain kuvitella raikkaan ja kylmän biitin huulessa raskaan treenin jälkeen :kuola:

Toivottavasti tullimiehiä ei kiinnosta ettani kirjekuoressa...

Paljos toi Ettani sit niinku normaalisti maksaa laivalla nykyään? :) ilmeisesti oon sit saanu halvalla ku oon 20 eurolla saanu jo ties kuinka kauan tornin eetua :thumbs:

Nuuskapeke sanoi:
Paljos toi Ettani sit niinku normaalisti maksaa laivalla nykyään? :) ilmeisesti oon sit saanu halvalla ku oon 20 eurolla saanu jo ties kuinka kauan tornin eetua :thumbs:

no viimeks oli sen 19€.

Kenelläkään tietoa mihin asti kaupat ovat auki Haaparannassa? Onko esim. tavalliset marketit auki klo 21:een, kuten Suomessakin? Helatorstaina kaupat ovat ilmeisesti kiinni...?

Antt1: Ruotsin aikaa kahdeksaan asti normaalisti. Taitavat olla helatorstaina kiinni. On siellä kuitenkin huoltoasema auki, kun heität tullin jälkeen liikenneympyrästä vasemmalle keskustaa kohti. Linja-autoaseman vieressä.

6point sanoi:
Paljon haaparannassa maksaa puntti nykyään. Taitaa mennä lähemmäs 25€?
23 oli röda viikko sitten ku tilasin

Dove sanoi:
Hei mxm tietäisitkö sinä noita paikkoja jkl:stä josta saisi tiskin alta ostettua ?
kun olen sinne muuttamassa ja en tiedä yhtään.
Samaa haen, eli jos joku tietää mistä Lahdessa saa nuuskaa tiskin alta, pistäkää Private Messagea tai sähköpostia np_ng@pakkotoisto.com.

En viitsisi tilata ruotsista miltei 30e:n post.kuluilla. :)

Mitenkäs noitten päiväyksien kanssa? Kaveri olisi myynyt pari kiekkoa eilen vanhaksi mennyttä, mutta ei uskaltanut sijoittaa rahojaan niihin. Miten kauan hyvin säilytetty pysyy vielä käytettävä kun päiväys on mennyt vanhaksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom