Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mä aloin käyttä intissä nuuskaa juuri ton paskomisrefleksin takia... Aina oli kiire, joten eipähän tarvinnut turhia jäädä ponnistelemaan posliinille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helmi, huomen taas kaveri tuo pari kiekkoo röödaa ja tänään tuli torni ettanin pussei. Onse vaan niin ehanaa.

Btw, rööki sucks ;)

Pitää taas viikonloppuna lähtä hakemaan könttiä naapurimaasta. Ei meinaan tahdo onnistua tuo kiristely ku ei ole nuuskannu pariin viikkoon, koko ajan haluttais tunkea jotain suuhun eikä purkkaa jaksa koko ajan purra. Ei kyllä sovi nää lakot kiristelyn aikana ollenkaan meikäläiselle.

Ah sitä tunnetta ku perjantaina illasta saa mällin huulen alle. Rentoutuu jo nyt ku ajattelee asiaa.

5 vuotta takana eikä loppua näy. Mikä onkaan parempaa katella soffalla leffaa ja laittaa jääkaappikylmä biitti huuleeen? :)

Powah sanoi:
5 vuotta takana eikä loppua näy. Mikä onkaan parempaa katella soffalla leffaa ja laittaa jääkaappikylmä biitti huuleeen? :)

Se, kun makaa soffalla leffaa kattellen ja laittaa PAKASTEkylmän biitin huuleen.

Nyt elämä taas hymyilee, saimme nimittäin nuuskaa! Abilaivan tuomiset alkoi hupenemaan uhkaavasti ja pari viimeistä päivää piti koota vanhoja jäysteitä yhteen ja vettä sekaan. :D :whip:

Eihän tuota ole nyt kuin viisi kiekkoa Eetua, mutta kyllä tolla määrällä eletään taas kuukausi. Sitten joku saisi taas käydä laivalla.

valmistevero nuuskasta

kukaan maksellu tota veroa kun tulli tuntuu olevan innokas laittamaan kaavakkeita tilaukseen messiin :curs:

Yksi kysymys, ei niinkään itse nuuskaamisesta vaan pankkiasioista: Kelpaako VISA-electron snusworldwidesta tilaamiseen? Jos ei käy, niin onko mitään lafkaa mistä saa jonkinlaisella postiennakolla tavaraa tilattua?

Ei meinaan haluaisi pelkän nuuskan takia Ruotsiin asti lähteä ja paikallisen monialayrittäjän 40€/torni käy pidemmän päälle kalliiksi.

Pera85 sanoi:
Yksi kysymys, ei niinkään itse nuuskaamisesta vaan pankkiasioista: Kelpaako VISA-electron snusworldwidesta tilaamiseen? Jos ei käy, niin onko mitään lafkaa mistä saa jonkinlaisella postiennakolla tavaraa tilattua?

Ei meinaan haluaisi pelkän nuuskan takia Ruotsiin asti lähteä ja paikallisen monialayrittäjän 40€/torni käy pidemmän päälle kalliiksi.

Enpä oo törmännyt paikkoihin missä Electron kävis ja kun oon jotain muuta yrittänyt maksaa netissä Electronilla niin se on kyllä kussut aika pahasti, ei jostain syystä tunnista numeroa:(
Meillä päin saa pulittaa 4.5e/kiekko pimeiltä toreilta, onneks saa pian lastin Ruotsin maalta.

Pera85 sanoi:

edellenkin www.northerner.com sieltä saa electronilla. Eikä tartte ostaa 10purkkia samaa vaan voi valita vaikka purkin jokaista jos haluaa.

Neljättä viikkoa lakossa tuosta jumalaisesta tökötistä, seitsemän vuotta tuli käytettyä päivittäin (purkki 2-3 päivää). Pitänee katsoa miten "lakko" pitää. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom