Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ja tota Granitia löytyy laivalta?Oliko muita uutuuksia? :) säkissä ei oo muuta hyvää puolta ku se että on nopee tökätä huuleen ku ei tartte ruveta väsäilee biittiä. Ja onhan se ehkä vähän siistimpää hommaa......Mut Ettan rules joka tapauksessa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuuskapeke sanoi:
Ja tota Granitia löytyy laivalta?Oliko muita uutuuksia? :) säkissä ei oo muuta hyvää puolta ku se että on nopee tökätä huuleen ku ei tartte ruveta väsäilee biittiä. Ja onhan se ehkä vähän siistimpää hommaa......Mut Ettan rules joka tapauksessa :D

Oli aika suppeat valikoimat. Toi Granit oli oikeastaan ainoa uusi tuttavuus. Oli siellä jotain Gustavuslaatua jota en ollut ennen nähnyt, mutta tuskimpa poikkeaa kauheasti siitä aikaisemmin vetämästäni paskaGustavista. Uuh, vieläkin muistuu mieleen se etova sitruunatuoksu... :urjo:

Tsalalaa laiva lähtee klo 17.00 Tukholmaan, vaikka varmaankin samat paskat ettanit ja generalit siellä kaapissa taas on. Pitää varmaan ostaa maista pari kiskuri hintaista purkkia jotain erikoisempaa :kuola:

Joku varmaan tietää että paljos maissa maksaa nuuskat? ite ei oo moneen vuoteen tullu maissa käytyä ni ei oo mitään hajua asiasta.

Hassu juttu. Vaikka mulla on tullut käytettyä nuuskaa enemmän ja vähemmän aktiivisesti useita vuosia, ei mulla vieläkään tahdo pysyä edes yksi pussi pitkään ylähuulessa ennen kuin tulee huono olo. Ehkä mä vaan oon niin neiti. Hain juuri lähikaupasta Ettanin prillaa pitkästä aikaa. Voi olla, että tulee vessaan juoksujalkaa lähtö, kun en ole murua käyttänyt pitkään aikaan. :D

N.D. sanoi:
Hassu juttu. Vaikka mulla on tullut käytettyä nuuskaa enemmän ja vähemmän aktiivisesti useita vuosia, ei mulla vieläkään tahdo pysyä edes yksi pussi pitkään ylähuulessa ennen kuin tulee huono olo. Ehkä mä vaan oon niin neiti. Hain juuri lähikaupasta Ettanin prillaa pitkästä aikaa. Voi olla, että tulee vessaan juoksujalkaa lähtö, kun en ole murua käyttänyt pitkään aikaan. :D

Ihan nyt mielenkiinnosta kysyn, että miksi sitten käytät nuuskaa jos et saa siitä hyvää oloa vaan pikemminkin aina pahan olon? ..Ei voi käsittää miksi pitää väkisin saada huono olo aikaan... :down:

N.D. sanoi:
Voi olla, että tulee vessaan juoksujalkaa lähtö, kun en ole murua käyttänyt pitkään aikaan. :D

Mulla ainaki, jos ei oo ihan juuri ennen nuuskaa käyny paskalla, ni tulee aika välitön paskannusrefleksi ja on juostava vessaan. :nolo: Entiiä mikä tossa on, vaikka kuitenki useempi vuosi takana käyttöö. Tosin on ollut vähä on/off tyylistä toi käyttö, eikä muutenkaan kovin runsasta..

En muista ihan tarkaan oikeeta selitystä tolle paskomis ilmiölle, mut se ei liity käytön pituuteen. Se biitti aiheuttaa siellä jonkin sortin rentoutumis efektin jollekin hermostolle ja tätä kautta hämärästi se vaikuttaa myös suolen toimintaan. Elkää lynkatko, en siis aivan tarkkaan muista miten tuo meni...

Btw. Toimii ihan hyvin, jos on "tukkoisuutta" ilmassa... :)

Flea sanoi:
En muista ihan tarkaan oikeeta selitystä tolle paskomis ilmiölle, mut se ei liity käytön pituuteen. Se biitti aiheuttaa siellä jonkin sortin rentoutumis efektin jollekin hermostolle ja tätä kautta hämärästi se vaikuttaa myös suolen toimintaan. Elkää lynkatko, en siis aivan tarkkaan muista miten tuo meni...

Btw. Toimii ihan hyvin, jos on "tukkoisuutta" ilmassa... :)

No perhana ilmankos..En nimittäin oo ainoo jolla tota on tapahtunu :D
Ollaan kavereitten kanssa tehty näitä käytännön kokeita hyvällä menestyksellä. :rolleyes:

Amerikan Jeesus sanoi:
Ihan nyt mielenkiinnosta kysyn, että miksi sitten käytät nuuskaa jos et saa siitä hyvää oloa vaan pikemminkin aina pahan olon? ..Ei voi käsittää miksi pitää väkisin saada huono olo aikaan... :down:

Ehkä se ensimmäisten sekuntien aikana tullut hyvä olo ratkaisee... :lol2: :thumbs:

Itellä ekan nuuskakokemukseni jälkeen lens melkein laatta ja oli hirvee olo varmaan tunnin verran. Jostain syystä ostin kuitenkin purkin ehkä vuos tän kokemuksen jälkeen ja aloin puoliväkisin vetämään biittiä kun oli pakko saada nikotiinia.
Kyllä nykyäänkin tulee vähän paska olo jos on pitkän aikaa ilman ja sitten laittaa biitin huuleen - nikotiinimyrkytys kait.

Hyvii maxikokoisia pusseja löyty siljalta,ja vaimolle niitä söpöja pikku mocca minttu pusseja :love: valikoimaa oli muutenkin paremmin kuin kusi viikinglainilla ;)

Mikä on halvin teollisesti valmistettu "tykki" mitä ootte nähny myytävän? Turusta en tiedä kuin yhden (tupakka)kaupan, joka näitä kaupittelee, joten itsellä ei ole kovin paljoa vertailupohjaa noihin hintoihin...

En muista kuinka paljon siellä sellanen metallinen perustykki maksoi, mutta kyllä se hinta oli todella suolainen mun mielstä... Useita kymppejä, ellen aivan väärin muista... Hienohan se on ku mikä, mutta ku meikäläisellä tahtoo noi tykit hukkua vähän väliä, niin se apteekin 15c maksava kaksmillinen on ollut tähän asti vähän järkevämpi vaihtoehto...

Milläs jengi muuten tykittelee? Vai pyöritättekö palloja? Ite käytän melkein aina tykkiä, ku se on sosiaalisesti vähän korrektimpaa, ku ei tuu sitä hajua ihan niin paljoa ympäristöön ja kädetkin pysyy suhteelisen siisteinä...

ps. Viikkarilta sai kaupan päälle muuten PrisMasterin, ku osti patukan nuuskaa... On kylläkin aivan vitun paska tykki, mutta sai siitä silti hyvän mielen ku sai jotain "ilmaiseksi"... :david:

EDIT: Edelliseen replyä: kyllä viikingilläkin oli vaikka mitä käisiä... Eri kokoisia pusseja, "oikeaa" nuuskaa, eri merkkejä: Ettan, General, Grov... ja myös sitä hegenraikastaja Moccaa... Eli pieni puolustus Viking Linen puolesta, tosin kyllä Silja silti hakkaa Viikkarin mennen tullen esimerkiksi siisteydellään...

Joo eikä ole yleensä heimoveljiä siljalla :thumbs:
:offtopic: Nation to nation veti törkeen hyvän setin, oisko sen shown nimi ollu feel the beat. En oo ennen nähnyt kenenkään pyörivän niin pitkään päällään :worship:

Sellanen kuminen rengashan siinä on :) eikä muuten taatusti kuse mistään!kaitpa sen voi halutessaan vaihtaakki mut ite ei oo kyl tarttenu vaihtaa.Hyvin on kestäny jo useemman kuukauden......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom