Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen yleensä vältellyt ettei lapset näe kun pistää nuuskan huuleen. Sama homma punasia päin kävelyssä. Pikkuihmiset kun tykkäävät ottaa mallia vanhemmista ihmisistä.

Nuuskaa huuleen heitettäessä tulee kyllä välillä kanssaihmisiltä kummastuneita katseita, samalla tulee itselle hiukan kiusaantunut olo.

Tuli lapsista mieleen, joskus nuuskaamiseni alkuaikoina pikkuserkku (6v.) sattui näkemään kun palloa pyörittelin ja huuleen lykkäsin, tuli tietty kovasti utelemaan että mitä teen jne :D . No siinä vaiheessa en viitsinyt sen enempää jäädä selostamaan kuin "isojen poikien juttuja".

Hänen äitinsä soitti seuraavana päivänä kun Lauri-Jussi oli syönyt koiranpaskaa :)

Sen jälkeen olen mielelläni pitänyt nuuskaamisen lapsilta piilossa :D :hyper:

Aivan samoinhan voi tehdä löysästä pyöritetystä pallosta.

Itse olen todistanut sellasta tapahtumaa, kun ruotsalainen kaveri mätti sitä löössiä suuhun ja kielellä heitti huuleen, ei mitään palloa vaan ihan vaan sormin purkista.. Itse en osaa, mut ois kyl kiva:D

Mikä nyt tossa on niin vaikeaa?:D Itellä hävis laivalla tykki hyttiin niin tota tapaa tuli käytettyä...

Hajoo mulla ainakin suuhun, kun kielenpäälle mättää. Palloja itse, sillon kun nuuskaan.. Nyt on menossa Grovia. Hyvää, tosi karkeeta, pysyy kasassa suussa ok, mutta kirvelee perkeleesti.. Kai mä sit oon tissiposki:) Tottunu ettaniin.

Mikä nyt tossa on niin vaikeaa?:D Itellä hävis laivalla tykki hyttiin niin tota tapaa tuli käytettyä...

Miten tuo teknisesti tapahtuu?

Kateellisena vain katsonut kun ammatimiehet tuota tekee. Itse tappiin asti aina ollut välineurheilija tässä asiassa.

et viittis kertoo et paljo sitä tulliveroo tuli ku tilasit? siis per torni..

229,46 SEK/100 gramma nuuskaa on Snusworldwiden "taksa" eli pyöreästi 21e. Kiekkoa kohden tekee 5.25e, eli tornille tulisi hintaa toimituskulut+52.5e+nuuskan hinta. Samasta paikasta katsottuna kiekon hinnaksi tulisi ~10e kaikkine kuluineen. Jos siis lähdet tilaamaan, niin varaudu maksamaan kolminumeroinen summa. Ei jää tulliin ja on kallista kuin mikä.

Mites muuten voi olla laillista kerätä valmisteveroa tuosta tuotteesta? EU on kuitenkin kieltänyt tuotteen myynnin alueellaan ja silti Suomen tulli repii noita maksuja.

229,46 SEK/100 gramma nuuskaa on Snusworldwiden "taksa" eli pyöreästi 21e. Kiekkoa kohden tekee 5.25e, eli tornille tulisi hintaa toimituskulut+52.5e+nuuskan hinta. Samasta paikasta katsottuna kiekon hinnaksi tulisi ~10e kaikkine kuluineen. Jos siis lähdet tilaamaan, niin varaudu maksamaan kolminumeroinen summa. Ei jää tulliin ja on kallista kuin mikä.

Mites muuten voi olla laillista kerätä valmisteveroa tuosta tuotteesta? EU on kuitenkin kieltänyt tuotteen myynnin alueellaan ja silti Suomen tulli repii noita maksuja.

aika vitun törkee hinta :wtf: kannattaa varmaa si tilata pelkästään pussia ku niis on se 24g/purkki..
Kai tos on joku ihme säädös Suomen tullilta mut tuntuu se "vähän" epäreilulta maksaa veroo eka ruottii ja si tulliin..

Kokeilet himas ja sit pikkuhiljaa julkisesti :D

No, kyllä se nyt onnistuu aika helposti, mutta menee ruttuun! Sormin sen saa ihan suoraks sinne ja saumanki niin päin ku tahtoo :D

Ei ole hyvä tämä!

Onko kukaan huomannut nuuskan "paskattavaa" vaikutusta? Mulla aamulla kun biitin kahvin mukana nauttii niin vessareissu on aika välitön. Siksi mä biittiä pöntöllä istuessa usein käytänkin :david:

Katko

On se vain kummaa tavaraa.. Kun kostahansa pääsisi eroon kun vain syyn keksisi.. Rauhoittaa niin vallan mukavasti taas kun rajan toisella puolen käväisi:D.

Itse teen aina seuraavasti ennen kuin laitan pussin huuleen:

Otetaan pussin toisesta päästä kiinni peukalolla ja etusormella ja ravistetaan nopealla liikkeellä niin että saadaan kaikki nuuska pussin toiseen päähän. Tyhjäksi jäävä kolmasosa pussia käännetään niin päin että sauma tulee saumaa vasten. Tämän jälkeen pussi on valmis asetettavaksi ylähuulen alle vasemmalle niin, että saumapuoli jää ulospäin eli huulta vasten. :D

Miten tuo teknisesti tapahtuu?

Kateellisena vain katsonut kun ammatimiehet tuota tekee. Itse tappiin asti aina ollut välineurheilija tässä asiassa.

Snuussia kaivetaan purkista ripaus tai puoli purkkia riippuen kuinka kova karju on. Laitetaan se kielen päälle ja sörkitaan huuleen ja sitten kielen ja posken yhteistyöllä työnnellään ja muokkaillaan se sopivaksi.

Itse teen aina seuraavasti ennen kuin laitan pussin huuleen:

Otetaan pussin toisesta päästä kiinni peukalolla ja etusormella ja ravistetaan nopealla liikkeellä niin että saadaan kaikki nuuska pussin toiseen päähän. Tyhjäksi jäävä kolmasosa pussia käännetään niin päin että sauma tulee saumaa vasten. Tämän jälkeen pussi on valmis asetettavaksi ylähuulen alle vasemmalle niin, että saumapuoli jää ulospäin eli huulta vasten. :D

Mä tosin käytän neitinuuskaa, mutta: Pussia muotoillaan sormilla niin, että tavara on irtonaista. Se taitetaan kahtia niin, että saumat jää sisäänpäin. Reunat alaspäin ja se tungetaan juurikin vasemmalle puolelle :D Joskus laitan sen taittamatta , silloin on tärkeää, että saumapuoli on huulta eikä ientä vasten! :hyper:

Snuussia kaivetaan purkista ripaus tai puoli purkkia riippuen kuinka kova karju on. Laitetaan se kielen päälle ja sörkitaan huuleen ja sitten kielen ja posken yhteistyöllä työnnellään ja muokkaillaan se sopivaksi.

kuulostaa liian hc-hommalta. Pitäydyn tykissä :D Ajattelin jos tossa ois joku mystinen kikka, mutta puhadasta taitoahan tuo selkeästi vaatii :D

aika vitun törkee hinta :wtf: kannattaa varmaa si tilata pelkästään pussia ku niis on se 24g/purkki..

Niin, unohtui yön pimeydessä mainita että kyseessä oli tosiaan pussinuuska josta puhuin. Tykkinuuska on luokkaa 4kpl/60e. Ja puhe tosiaan kiekoista. Valmistevero on yli puolet hinnasta. In Soviet Finland you pay more taxes than actual fees when buying illegal stuff.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom