ihme ettei jääny tullii jos netistä tilasit..
Maksoin sen tulliveron samalla kun tilasin joten ei jäänyt. Kalliikshan se tulee mutta sen arvosta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ihme ettei jääny tullii jos netistä tilasit..
No pussinha voi laittaa huuleen ku minkäki karkin. Heität sen vaa suuhu ja asetat sen kielellä paikallee
Mä olen yleensä vältellyt ettei lapset näe kun pistää nuuskan huuleen. Sama homma punasia päin kävelyssä. Pikkuihmiset kun tykkäävät ottaa mallia vanhemmista ihmisistä.
Nuuskaa huuleen heitettäessä tulee kyllä välillä kanssaihmisiltä kummastuneita katseita, samalla tulee itselle hiukan kiusaantunut olo.
Aivan samoinhan voi tehdä löysästä pyöritetystä pallosta.
Maksoin sen tulliveron samalla kun tilasin joten ei jäänyt. Kalliikshan se tulee mutta sen arvosta :D
Mikä nyt tossa on niin vaikeaa?:D Itellä hävis laivalla tykki hyttiin niin tota tapaa tuli käytettyä...
et viittis kertoo et paljo sitä tulliveroo tuli ku tilasit? siis per torni..
229,46 SEK/100 gramma nuuskaa on Snusworldwiden "taksa" eli pyöreästi 21e. Kiekkoa kohden tekee 5.25e, eli tornille tulisi hintaa toimituskulut+52.5e+nuuskan hinta. Samasta paikasta katsottuna kiekon hinnaksi tulisi ~10e kaikkine kuluineen. Jos siis lähdet tilaamaan, niin varaudu maksamaan kolminumeroinen summa. Ei jää tulliin ja on kallista kuin mikä.
Mites muuten voi olla laillista kerätä valmisteveroa tuosta tuotteesta? EU on kuitenkin kieltänyt tuotteen myynnin alueellaan ja silti Suomen tulli repii noita maksuja.
Kokeilet himas ja sit pikkuhiljaa julkisesti :D
Miten tuo teknisesti tapahtuu?
Kateellisena vain katsonut kun ammatimiehet tuota tekee. Itse tappiin asti aina ollut välineurheilija tässä asiassa.
Itse teen aina seuraavasti ennen kuin laitan pussin huuleen:
Otetaan pussin toisesta päästä kiinni peukalolla ja etusormella ja ravistetaan nopealla liikkeellä niin että saadaan kaikki nuuska pussin toiseen päähän. Tyhjäksi jäävä kolmasosa pussia käännetään niin päin että sauma tulee saumaa vasten. Tämän jälkeen pussi on valmis asetettavaksi ylähuulen alle vasemmalle niin, että saumapuoli jää ulospäin eli huulta vasten. :D
Snuussia kaivetaan purkista ripaus tai puoli purkkia riippuen kuinka kova karju on. Laitetaan se kielen päälle ja sörkitaan huuleen ja sitten kielen ja posken yhteistyöllä työnnellään ja muokkaillaan se sopivaksi.
aika vitun törkee hinta :wtf: kannattaa varmaa si tilata pelkästään pussia ku niis on se 24g/purkki..