Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Oonko ainut joka jysäyttää aina biitin molemmille puolille? Eli mulla on aina käytännössä koko ylähuuli dullessa. Jos laitan vaan toiselle puolelle, niin se on sitten se ja sama oonko laittanu yhtään mitään, ei tunnu missään. Tosin eipä tämä molemmille puolille laittaminenkaan enää tunnu, korkeintaan päivän eka ihan vähän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivän ensinmäinen satsi on sellanen et saa vähä fiilareita, mut muuten kyl ei mitenkään ihmeellisesti tunnu muuta ku rauhottavasti näillä normi nuuskilla.
Ite tässä hommasin pötkön sellasta tykki nuuskaa ku odens jossa on nikotiinia 17mg/g , ku esim. eetussa ja genussa ja muissa sen 8mg/g niin voin sanoa et toi kyl tuntuu ihan erillaiselta huulessa. Ei passaa jatkuvasti sitä kyl lyödä huuleen et ei ihan liialliseen nikotiiniin totu

Oonko ainut joka jysäyttää aina biitin molemmille puolille? Eli mulla on aina käytännössä koko ylähuuli dullessa. Jos laitan vaan toiselle puolelle, niin se on sitten se ja sama oonko laittanu yhtään mitään, ei tunnu missään. Tosin eipä tämä molemmille puolille laittaminenkaan enää tunnu, korkeintaan päivän eka ihan vähän.

Samassa veneessä ollaan, koko ylähuuli aina turvoksiin. Nuuskaahan menee niin pirusti tällä tavalla, mutta mitäs vitun väliä sillä on :D

Hyvin noudatetaan tota nuuskan myynnin rajoittamista. Eilen viikkarilla ostin eka 3 tornia, ei kysynyt maihinnousukorttia ja sit ostin toiselta myyjältä toiset 2 tornia eikä silloinkaan merkannut mitää maihinnousukorttiin. Mut en sit lopulta ostanut kuin vaan 5.5 tornii.

Nukahdin kahden aikaan yöllä biitti huulessa. Näin unta että olin armeijan marssissa ja en jaksanu kävellä. Kaaduin maahan ja aloin yskimään kyljelläni. Kesken unen heräsin, kello oli 06.00, nuuskat pitkin sänkyä ja seinää. Oli kyll wtf-fiilis..

Nukahdin kahden aikaan yöllä biitti huulessa. Näin unta että olin armeijan marssissa ja en jaksanu kävellä. Kaaduin maahan ja aloin yskimään kyljelläni. Kesken unen heräsin, kello oli 06.00, nuuskat pitkin sänkyä ja seinää. Oli kyll wtf-fiilis..
Kaverilla käynyt samalla tavalla. Tosin pitänyt koko yön ja aamulla ollut vähän outo olo, kuulemma.

Joo on se joskus jäänyt. Se on muuten pöntölle mentävä oksentamaan kun herää se löysä biitti levinneenä koko suuta myöten.

ite aina nukahdan sohvalle nuuskat huulessa, hyvinhän ne tuolla pysyy kun en kuolaa kun nukun enkä ronki kielellä :D eikä tuu laattaa eikä mtn, röda:sta kun leipoo ite niin menee helposti koko yö huulessa :D vaikka yritänkin yöllistä nuuskan käyttöä varoa :D

Nojoo mulla on tuttuja jotka pistää aina herätyskellon soimaan yöllä jotta ne pystyy vaihtamaan uuden biitin huuleen :hyvä:

baariin ei luonnollisesti sais ottaa nuuskaa. avaamattoman purkin otin ennenku lähin alottelee ja tottakai kaikki on heti pummimas prkl.. tuloksena 1 pussi jäljellä ku heräsi

baariin ei luonnollisesti sais ottaa nuuskaa. avaamattoman purkin otin ennenku lähin alottelee ja tottakai kaikki on heti pummimas prkl.. tuloksena 1 pussi jäljellä ku heräsi
Tämä on niin totta.Tosin itellä tietyn promillemäärän ylittäneenä se kynnys tarjota ihan vapaaehtosesti on todella suuri :jahas:

Baareista puheenollen, mihinkäs porukka dumppaa irtonuuskat baarissa? Pussit saa helposti kannen "koteloon" odottamaan vessareissua, mutta irtonuuskien kanssa on aina vähän päänvaivaa. Ennen tuli heitettyä tuhkikseen, mutta nykyään noitakaan ei enää pöydissä näy.

Mä ainaki heitän tyhjiin laseihin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom