Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Paljonko jengil täällä menee nuuskaa päivässä? Itellä purkki pussinuuskaa rittää noin 3-4 päivää, eli tulee huomattavasti halvemmaksi nuuskata kuin polttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonko jengil täällä menee nuuskaa päivässä? Itellä purkki pussinuuskaa rittää noin 3-4 päivää, eli tulee huomattavasti halvemmaksi nuuskata kuin polttaa.

1 kiekko irtonuuskaa kestää mulla sen 1-3 päivää. Riippuu tietenki siit et missä oon ja mitä teen. Eli jos o vittumaine päivä vai ei :D

Mulla sama juttu, pussia käytän ja kestää sen kolmisen päivää. En tajuu miten jotkut saa kiekon menemään päivässä, pitäkää biittiä kauemmin huulessa ni riittää pidemmäks aikaa :D

Vittu, halkeaa kuuppa ellen kohta saa nuuskaa!

E: Pitäisikö olla huolissaan kun unissakin joutuu jo pummaamaan nuuskaa? :D

Mulla sama juttu, pussia käytän ja kestää sen kolmisen päivää. En tajuu miten jotkut saa kiekon menemään päivässä, pitäkää biittiä kauemmin huulessa ni riittää pidemmäks aikaa :D

Sama pussi puoltoista tuntia huulessa on mulle ihan normaalia. Niin kauan kun ei saa joka päivä lisää on pakko olla säästeliäs. Huomen tosin saan 2 tornia Kenraalia mitkä riittää sinne huhtikuun loppuun. :tanssiva banaani:

Pakko se kai on itselle myöntää, että koukussa ollaan. Lukemisesta ei tule mitään, heikko olo, pää särkee ja vituttaa. Nyt sitä nuuskaa ja äkkiä! Röökikään ei oloa kovin pitkälti helpottanut.

Ahhh!!! Torni Onyxia löysi tiensä suoraan koti-ovelleni pelastavan enkelin siivin. Oli pakko heittää kummallekin puolelle pussi heti. Nyt on olo kuin uudella miehellä: päänsärky sekä vitutus katosivat ja menojalkaakin alkoi taas vipattaa tavalliseen tapaan. Aamen!

kyllä sen purkin löössiä saa helposti menemään päivässä vaikka pitäs ihan hyvän aikaa samaa pötköö huulessa..varsinkin kun tottunut 5ml tykkiä käyttää, ei oikein enää osaa vaihtaa pienempään vaikka säästämisen takia se olisi hyvinkin kannattavaa :D
vuosien irtonuuskan käytön jälkeen kyllä on käynyt mielessä että vaihtaisi pussinuuskaan ja alkaisi pienentämään tuota nikotiiniriippuvuutta..

Nyt loppu lakko,kaveri lähti haaparantaan nii pakkohan se oli lähtä mukaan. Tosin ostin vain yhden tukin skrufin starkkia. Turhaakai sitä lakkoilee ku tietää että voi lopettaa millon vaan:D

Nyt loppu lakko,kaveri lähti haaparantaan nii pakkohan se oli lähtä mukaan. Tosin ostin vain yhden tukin skrufin starkkia. Turhaakai sitä lakkoilee ku tietää että voi lopettaa millon vaan:D

Tollee mäki ajattelin ekoina kertoina ku yritin lopettaa tupakan polton :D Sit löysin nuuskan ja sille polulle jäätiin :worship:

Tuli vaan sellanen asia mieleen, oon nyt käyttäny 5ml tykkiä kauan ja se rupeaa jäämään liian liruksi tuonne huuleen, mikä on seuraavat koot mitä apoteekista saa? onko olemassa esim 8ml ruiskuja? ja sitten vielä, minkä kokosia tykkejä porukka täällä käyttelee? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom