Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tuli vaan sellanen asia mieleen, oon nyt käyttäny 5ml tykkiä kauan ja se rupeaa jäämään liian liruksi tuonne huuleen, mikä on seuraavat koot mitä apoteekista saa? onko olemassa esim 8ml ruiskuja? ja sitten vielä, minkä kokosia tykkejä porukka täällä käyttelee? :)

Mitä joskus sairaalan varastost katoin nii noit ruiskui oli: 2ml,5ml,10ml,20ml. Frendil oli joskus 10ml tykki ja se olikyl aika iso. Mut jos sun huuleen mahtuu nii ei siin sit mitää :D
Ite käytän nyt tommost 2ml tykkii (icetool <3) koska se o mun mielest mukavempi ku mun 5ml eikä mul viel oo nii kauheet isoo "reikää" siel huules.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
camelsnussigncstorefron.jpg

noni jos nyt osaisin :D

kukaan kokeillu?

Kesällä tuli Nykistä ostettua purkki vihreetä ja keltasta. Tosi laimee ja ehkä vähän makee aromi, bonuksena pussit on sellasii pitkulaisen muotosia eli paljon kapeempia ja leveempiä ku perus ruotsinuuskat. Ei mitään kovin hyvää tavaraa siis.

Voisko joku pallohuuli kertoo mulle ja sivistää mua että miten vitussa saan kuvat näkyviin tänne foorumille :D kun ne tollei homoilee :D

Kaveri menossa Turusta Siljalla Tukholmaan, onko tietoa Siljan nuuskatarjouksista tällä hetkellä? Pussinuuskasta lähinnä?

Jos Silja Europasta on kyse, niin Generalia saa kuun loppuun 5 tornia neljän hinnalla eli 108e. Koskee kaikki Generalin nuuskia, paitsi Onyxia.

Monelle varmaa tuttuu toi et jengi kattoo silmät pyöreinä ku tykittää huuleen?

Nii tänää aamul ku mun piti vetää aamubiitit nii samal huomasin et yks joku about 7-9vuotias katteli kummasti et mitä tein. Sit ku tykitin biitit huuleen nii se tönäs kaverii ja kuiskas "Look theres a drugadditct he just injected drugs in his mouth" sit ne kokoaja katteli mua sillee "salaa" koko bussimatkan ajan ja mä koitin olla nauramatta :D

Haha, samoja kokemuksia nenänuuskasta.. Kerran olin kaverin kanssa kahvilla, se oli tuonut tuliaisiksi nenänuuskaa, tarjosi siitä.. Nii todella vihasena ja pitkään katto pari keski-ikäistä naista jotka juuri oli lähdössä pois sieltä:D

Tykitystä nyt en harrasta, mä väännän pallot käsin, silloin kun nuuskaan.. Voin sanoa, että sitä katotaan aivan helvetin pitkään..

Mä olen yleensä vältellyt ettei lapset näe kun pistää nuuskan huuleen. Sama homma punasia päin kävelyssä. Pikkuihmiset kun tykkäävät ottaa mallia vanhemmista ihmisistä.

Nuuskaa huuleen heitettäessä tulee kyllä välillä kanssaihmisiltä kummastuneita katseita, samalla tulee itselle hiukan kiusaantunut olo.

Mä olen yleensä vältellyt ettei lapset näe kun pistää nuuskan huuleen. Sama homma punasia päin kävelyssä. Pikkuihmiset kun tykkäävät ottaa mallia vanhemmista ihmisistä.

Nuuskaa huuleen heitettäessä tulee kyllä välillä kanssaihmisiltä kummastuneita katseita, samalla tulee itselle hiukan kiusaantunut olo.

Itekki yleensä en tykitä ku pienemmät kattoo mut tos olin jo ehtiny alottaa nii emmä jaksanu pistää kamoi takasi taskuu ja vielku ne oli mun aamubiitit :D
Aina kiva kyl katella ku joku kattoo sua ku väsäät nuuskaa tykkiin nii sit kattoo niit nii ne kattoo heti pois. Sit heti ku ei kato niit (vaik kattoo sivusilmäl) nii ne tuijottaa taas iha kybäl. Nyt varmaa kelaatte et oon iha outo ihmine ku keskityn tommosiin asioihi :D

Joo, kieltämättä mäkin yritän julkisesti laittaa pussin huuleen piilossa. Kumartuu vaik alaspäin ja jos on hiukset auki, niin ei sitä helpolla huomaa :D

Joo, kieltämättä mäkin yritän julkisesti laittaa pussin huuleen piilossa. Kumartuu vaik alaspäin ja jos on hiukset auki, niin ei sitä helpolla huomaa :D

No pussinha voi laittaa huuleen ku minkäki karkin. Heität sen vaa suuhu ja asetat sen kielellä paikallee :D
Ekoil kerroil voi olla vähä outoo ku se biitti käy kielen pääl mut kyl siihe tottuu :D

No pussinha voi laittaa huuleen ku minkäki karkin. Heität sen vaa suuhu ja asetat sen kielellä paikallee :D
Ekoil kerroil voi olla vähä outoo ku se biitti käy kielen pääl mut kyl siihe tottuu :D

No ku en mä oo ikin koittanu :D En sit viitti julkisestikaan tukehtuu biittiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom