Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

No en nyt tiiä, sama kun amerikkalainen purutupakka ja amerikkalainen nuuska, Skoal, Kodiak ja kumppanit aiheuttaa kyllä oikeastikin syöpää. Johtuen lähinnä valmistusmenetelmäeroista. Enpä itsetehtyä nuuskaa käyttäisi, koska ne ei täytä ruotsalaisia laatuvaatimuksia millään.

Saispa nähdä, kun kokeilisit meitsin vaniljanuuskaa.:)

Saattaahan toi tottakai olla haitallisempaa kuin ruotsalainen, mutta ei se sveekomaanienkaan tavara mikään terveystuote ole. Tarkoitin edellisessä postissa lähinnä tuon kotitekoisen reseptin yksinkertaisuutta. No, tupakki on tupakkia.

Ja ruotsalaisia laatuvaatimuksia ei nyt sitten läpäise mikään, ei edes ruotsalaiset laatuvaatimukset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se nyt perkele. Tenttiviikko päällä ja samaan kasaan nuuskatkin loppuivat. Lienee turhaa kertoa kuinka syömishalut ja etenkin makeanhimo on ihan kaakossa. :D

Miten porukoilla katoo ruokahalut jos polttaa röökiä tai käyttää kölliä? Mulla menee ihan päinvastasesti, neljän kuukauden nuuskatauon jälkeen alotin taas jouluna ja kellon ympäri törkeä nälkä ollut :D

Tupakka vie kyllä ruokahaluja selvästi, mutta nuuskassa sitä vaikutusta en ole huomannut. Oon ite vähän ajatellu, ettei se ruokahalun katoaminen johdu lainkaaan nikotiinista, että se ois vaan savukkeiden joku oma systeemi :D
Mutta paha mennä sanomaan miten muilla vaikutta.

Mulla nuuska vie jopa enemmän nälän tunnetta ku tupakka, en tiedä sitte miks. Ei tarvi safkan jälkeenkään mitään makeaa kun heittää mällin huuleen, mutta juu tuskin se nuuska on sen terveellisempi vaihtoehto :D

en minäkään ole huomannut nuuskan käytön vähentävän ruokahalua. nuuskan loppuessa kyllä ruokahalu ja makeanhimo on aivan törkeän suuri, niinkuin tässä jo aiemmin todettiin..

10 tuubia ostin tax freestä, eikä kyselty hyttikorttia edes. Sit ku kävin hakee vielä 2 sinkoo lisää, nii sit se vetäs sen kortin jostain lukulaitteesta läpi. Maissa oli hirveetä säätöä, ku kävin kiskalta hakee nuuskaa. Ostin vähän rödä lackettii ja skurffii jne. sit ku ei ollu käteistä, ku joku 220kruunuu ja ostokset makso 260kruunuu. Kyl se sit tajus lopuks, ku sönkötin enkuks, et ota nyt vittu sieltä yks kiekko veke, et saan noi muut ostettua. sille homolle ei käyny mastercardi, eikä se osannu englantia edes :-D no sain loppujen lopuks sieltä nyt muutaman kiekon.

Suu auki tsiigailin sitä nuuskakaappia, ku siellä oli vaikka mitä ja äijä puhuu mulle ruotsiks koko ajan vaa. "joojoo snus snus..rödä lacket ja skruf" :-D

edit. viikkarin mariella botski ja nuuskavalikoima: ettan: lös ja pussi, göteborgs rape: lös ja white pussi, grov: lös ja pussi, general: lös, pussi ja white pussi, catch: white pussi ja saatto olla normipussiakin(?)

Kysyin ja sanottiin, että 5 tornia per henkilö saa tuoda, mutta ite hain yksin 10 tuubia ja sanoin kassalla suoraan, et mulla on nyt näitä kymmenen tässä. Kassa sano sit virnuille "nii sullon se kaveri tuolla jossain" ja alko myymään niitä. Sanoin, et on mulla sen hyttikortti tässä kyllä mukana, mut ei sitä mun kortti paljoa kiinnostanu :-D

Heh
Jäi tulliin 8 purkkia, 60e veroja :wtf: Yhteensä hinnaksi 85e.

Ilmeisesti Snusen.comista tilasit. Taas nostaa minun kynnystä lähteä enää tilailemaan. Jos nuuskat jäävät tulliin, niin onko ne pakko noutaa sieltä ja maksaa vero, vai voiko ne jättää lunastamatta? 85e 8kiekkoa kohden on melko suolainen hinta.

Niin tuolta Snusenilta ne taitaapi tulla EU:n sisältä, ja olen kuullut vaan, että niiden satseja olis jäänyt kiinni. Mutta esim. Tanskasta muutaman kerran olen tilannut, niin ei ole jäänyt tulliin.

Ilmeisesti Snusen.comista tilasit. Taas nostaa minun kynnystä lähteä enää tilailemaan. Jos nuuskat jäävät tulliin, niin onko ne pakko noutaa sieltä ja maksaa vero, vai voiko ne jättää lunastamatta? 85e 8kiekkoa kohden on melko suolainen hinta.

Niin tuolta Snusenilta ne taitaapi tulla EU:n sisältä, ja olen kuullut vaan, että niiden satseja olis jäänyt kiinni. Mutta esim. Tanskasta muutaman kerran olen tilannut, niin ei ole jäänyt tulliin.
Snusenista tilatut kiekothan tulee Norjasta? :O

täällä jäi kans tulliin snussenin kiekot en hakenut.:S..ei kannata tilaila kun kuoren päälle tulee isolla että SNUSNUSSNUS niin ei ihme että jää tulliin.

eiks ne tuu Ruotsista? :eek:

Snusen toimittaa Norjasta. Kaverilla jäi juuri alkuviikosta tilaus tulliin.

Snusworldwidestä olen itse nyt tilaillut. Lätkäisevät valmisteveron päälle, mutta eipä tuo pussinuuskissa niin haittaa. Irtonuuskissa alkaa jo hinta olemaan sitä luokkaa, että jätetään väliin. Mukava fiilis saada muutama purkki Skruffia postiluukusta :)

Maistuisko?

Liitteet

• dullee.jpg
    dullee.jpg
    164,8 KB · Katsottu: 15 558
Yusu perkele:kuola:

.ei kannata tilaila kun kuoren päälle tulee isolla että SNUSNUSSNUS niin ei ihme että jää tulliin.

Tosta tulikin mieleeni :D Ite tilasin kans kerran Snusenista ni, siinä paketin päällä luki ruottiks (oikeestaan norjaks kun nyt muistelen) jotain tyyliin: "Hyvää kesää norjasta" tai jotain tohon suuntaan. Huvittavaa kumminki, mut ei kyllä mitään nuuskasta mainittu siinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom