Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyykös tuolta Haaparannan netosta catch eukalyptusta? oisko nakata sivuu netosta mistä näkyis päämäärin mitä löytyy?

Eikös tämän pitänyt olla nuuska-ketju? :D Tuollaista huulessa pidettävää karkkia en kyllä nuuskaksi erehtyisi kutsumaan.

Eikös tämän pitänyt olla nuuska-ketju? :D Tuollaista huulessa pidettävää karkkia en kyllä nuuskaksi erehtyisi kutsumaan.
Mun mielestä toi on ihan hyvää kun ei noita vahvempia nuuskia tulee enää käytettyä. :)

Onhan toi sellasta vähän "neitinuuskaa", mutta pitääkö aina olla niin HC, että vaan paskoo verta ja räkii paskaa?

Tietenkin voihan sitä miehisyyttä ja itsetuntoa pönkittää monillakin eri asioilla...

Mun mielestä toi on ihan hyvää kun ei noita vahvempia nuuskia tulee enää käytettyä. :)

Onhan toi sellasta vähän "neitinuuskaa", mutta pitääkö aina olla niin HC, että vaan paskoo verta ja räkii paskaa?

Tietenkin voihan sitä miehisyyttä ja itsetuntoa pönkittää monillakin eri asioilla...

Niinno tietysti auttaahan tollanen karkkipussi huulessa sen tapariippuvuuden tyydyttämiseen. Kai siitä säkällä edes henkiset niksat saa lähtemään.

"vähän" neitinuuskaa. :D

En ala arvostelemaan enempää, ihmetyttää vaan, että miks käyttää tollasta muuhun kuin nuuskasta vierottamiseen.

Aaah, kyllä tekee EETTANI eetvarttia ton LD:n jälkeeen.. Nyt taas kahen viikon Ettan tauon jälkee muistan minkä takia oon työntäny vaan Eettania huuleen =)

Hitto kyl se skruf rauhoitti taasen mielen.. Mut ny sekin loppui.. Uusi kokeilu kauon sitä jaksaa ilman ennenkuin uutta satsia pitää lähteä hakemaan..

Tällä viikolla tulossa
1 tanko Göteborgs Prima Fint:iä
1 tanko Röda Lackettia
1 tanko skruff stark portionia
yes!

Mikä pakko on nuuskaakaan joka päivä käyttää? Eikö sekin toimisi, että kerran viikkoon? Ei tulisi nikotiinistakaan niin kovia ongelmia.

Onko perus General löss tujumpaa kun Ettanin löössi?Entä miten General ja Röda poikkeaa toisistaan?

En itse ainakaan tossa tujuisuudessa ole eroja huomannu. Genusta pidän kuitenkin enemmän, miellyttävämpi aromi. Rödaa on taas melkosta muovailuvahaa.

Aivan!

Niinno tietysti auttaahan tollanen karkkipussi huulessa sen tapariippuvuuden tyydyttämiseen. Kai siitä säkällä edes henkiset niksat saa lähtemään.

"vähän" neitinuuskaa. :D

En ala arvostelemaan enempää, ihmetyttää vaan, että miks käyttää tollasta muuhun kuin nuuskasta vierottamiseen.
Noh vähän outo ajatustyyli, mutta empä takerru siihen sit sen enempää..

En itse ainakaan tossa tujuisuudessa ole eroja huomannu. Genusta pidän kuitenkin enemmän, miellyttävämpi aromi. Rödaa on taas melkosta muovailuvahaa.

Ok.Itekkin tykkään enempi Gneraalista.Tuntuu vaan että Generaali potkis paremmin,mutta ehkä se on sitten nautinto kysymys...
Tuumin vaan että olis haaparannasta tulossa lasti ni punnitsen Rödan ja Generaalin välillä.Rödaa en ole tosin koskaan kokeillut...
Onko olemassa niin sanottuja tujumpia merkkejä/laatuja?

Mielestäni Röda Lacket maistuu, vaikuttaa ja haisee aivan samalle kuin ettan. Ero on koostumuksessa. Röödaa pystyy käsin leipomaan todella helposti. Tykkiä käytettäessä en huomannut eroa ettanin ja rödan välillä.

Jos käsin pyörittelee biitit huuleen, silloin rödä.

Mielestäni Röda Lacket maistuu, vaikuttaa ja haisee aivan samalle kuin ettan. Ero on koostumuksessa. Röödaa pystyy käsin leipomaan todella helposti. Tykkiä käytettäessä en huomannut eroa ettanin ja rödan välillä.

Ok.eli taidan pysyä Generaalissa...Onko muita merkkejä mikä muistuttaisi Generaalia?

Göteborgs Rape

Ok.Itekkin tykkään enempi Gneraalista.Tuntuu vaan että Generaali potkis paremmin,mutta ehkä se on sitten nautinto kysymys...
Tuumin vaan että olis haaparannasta tulossa lasti ni punnitsen Rödan ja Generaalin välillä.Rödaa en ole tosin koskaan kokeillut...
Onko olemassa niin sanottuja tujumpia merkkejä/laatuja?

Skruffilta löytyy ainakin tujua löössiä. Plussaa vielä muovinen purkki, joten kosteus säilyy hyvin. Suosittelen kokeilemaan Göteborg Rapèa myös, mun mielestä samantyylistä kuin General.
Itellä ei kerkeä nuuskat kuivua nykyään se on 1-2vrk ja uutta pakkasesta. :)
Tosin 20v nikotiinin käyttöä takana...

E: Jawhead ehti. :)

Skruffilta löytyy ainakin tujua löössiä. Plussaa vielä muovinen purkki, joten kosteus säilyy hyvin. Suosittelen kokeilemaan Göteborg Rapèa myös, mun mielestä samantyylistä kuin General.
Itellä ei kerkeä nuuskat kuivua nykyään se on 1-2vrk ja uutta pakkasesta. :)
Tosin 20v nikotiinin käyttöä takana...

E: Jawhead ehti. :)

Skuffia vois kokeilla.Mulla oli torni tota Göteborg Rapea, mut se ei jostain syystä miellyttänyt...

Ei kyllä IMO maistu tai haise samalta kuin Ettan. Rödan maku paljon miedompi ja aika makeahko. Eikä Ettanin tuoksun voittanutta! Se on vaan niin speciaali OG tuoksu :kuola:

Röda joo kiinteempää kamaa, pysyy hyvin ruodussaan. Helpompi pyöräytellä balleroita.

Suositut

Back
Ylös Bottom