Tack!Löytyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Löytyy.
Löytyykös tuolta Haaparannan netosta catch eukalyptusta? oisko nakata sivuu netosta mistä näkyis päämäärin mitä löytyy?
Mun mielestä toi on ihan hyvää kun ei noita vahvempia nuuskia tulee enää käytettyä.Eikös tämän pitänyt olla nuuska-ketju? :D Tuollaista huulessa pidettävää karkkia en kyllä nuuskaksi erehtyisi kutsumaan.
Mun mielestä toi on ihan hyvää kun ei noita vahvempia nuuskia tulee enää käytettyä.
Onhan toi sellasta vähän "neitinuuskaa", mutta pitääkö aina olla niin HC, että vaan paskoo verta ja räkii paskaa?
Tietenkin voihan sitä miehisyyttä ja itsetuntoa pönkittää monillakin eri asioilla...
Aivan!Mun mielestä toi on ihan hyvää kun ei noita vahvempia nuuskia tulee enää käytettyä.
Onhan toi sellasta vähän "neitinuuskaa", mutta pitääkö aina olla niin HC, että vaan paskoo verta ja räkii paskaa?
Tietenkin voihan sitä miehisyyttä ja itsetuntoa pönkittää monillakin eri asioilla...
Noh vähän outo ajatustyyli, mutta empä takerru siihen sit sen enempää..Niinno tietysti auttaahan tollanen karkkipussi huulessa sen tapariippuvuuden tyydyttämiseen. Kai siitä säkällä edes henkiset niksat saa lähtemään.
"vähän" neitinuuskaa. :D
En ala arvostelemaan enempää, ihmetyttää vaan, että miks käyttää tollasta muuhun kuin nuuskasta vierottamiseen.
En itse ainakaan tossa tujuisuudessa ole eroja huomannu. Genusta pidän kuitenkin enemmän, miellyttävämpi aromi. Rödaa on taas melkosta muovailuvahaa.
Mielestäni Röda Lacket maistuu, vaikuttaa ja haisee aivan samalle kuin ettan. Ero on koostumuksessa. Röödaa pystyy käsin leipomaan todella helposti. Tykkiä käytettäessä en huomannut eroa ettanin ja rödan välillä.
Jos käsin pyörittelee biitit huuleen, silloin rödä.
Ok.Itekkin tykkään enempi Gneraalista.Tuntuu vaan että Generaali potkis paremmin,mutta ehkä se on sitten nautinto kysymys...
Tuumin vaan että olis haaparannasta tulossa lasti ni punnitsen Rödan ja Generaalin välillä.Rödaa en ole tosin koskaan kokeillut...
Onko olemassa niin sanottuja tujumpia merkkejä/laatuja?
Skruffilta löytyy ainakin tujua löössiä. Plussaa vielä muovinen purkki, joten kosteus säilyy hyvin. Suosittelen kokeilemaan Göteborg Rapèa myös, mun mielestä samantyylistä kuin General.
Itellä ei kerkeä nuuskat kuivua nykyään se on 1-2vrk ja uutta pakkasesta.
Tosin 20v nikotiinin käyttöä takana...
E: Jawhead ehti.
Mielestäni Röda Lacket maistuu, vaikuttaa ja haisee aivan samalle kuin ettan. Ero on koostumuksessa. Röödaa pystyy käsin leipomaan todella helposti. Tykkiä käytettäessä en huomannut eroa ettanin ja rödan välillä.
Jos käsin pyörittelee biitit huuleen, silloin rödä.