Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ja hyöty oli? Ai se väliaikainen euforian tunne tai se että nikkistäminen loppuu ku se on vaivannu jo tunteja eikä työnteosta tullut mitään?

Sen minäkin allekirjoitan että mieluummin tupakka kieltoon kuin nuuska.

Nikkis ei vaivaa kun sitä ei ole. Nuuska rentouttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nikkis ei vaivaa kun sitä ei ole. Nuuska rentouttaa.

Tuo nuuskan/tupakan rentouttaminenhan perustuu siihen, että kun elimistö on tottunut tiettyyn nikotiinipitoisuuteen veressä ja kun se laskee tulee nikkikset. Kun sitten saa taas nikotiinia vereen niin tulee euforian ja rentoutumisen tunne. Eli täysin itsensä kusettamista.
Kesti itselläkin melko pitkään tajuta tämä...

Tuo nuuskan/tupakan rentouttaminenhan perustuu siihen, että kun elimistö on tottunut tiettyyn nikotiinipitoisuuteen veressä ja kun se laskee tulee nikkikset. Kun sitten saa taas nikotiinia vereen niin tulee euforian ja rentoutumisen tunne. Eli täysin itsensä kusettamista.

Täyttä paskaa. Miten selität rentoutumisen tai "meni pää ihan sekasin"-wallin ensikertalaiselle?

Täyttä paskaa. Miten selität rentoutumisen tai "meni pää ihan sekasin"-wallin ensikertalaiselle?

Äskenhän mä selitin sen rentoutumisen.
Pää sekaisin tulee nikotiinin "yliannostuksesta". Siinähän se pää menee sekaisin kun vereen tulee nopeasti suuri määrä nikotiinia. Sama vaikutus tulee joillekin myös neitsytmatkasta tupakan maailmaan.

Pää sekaisin tulee nikotiinin "yliannostuksesta". Siinähän se pää menee sekaisin kun vereen tulee nopeasti suuri määrä nikotiinia. Sama vaikutus tulee joillekin myös neitsytmatkasta tupakan maailmaan.

Niin niille jotka sitä käyttää vakituisesti.

kun elimistö on tottunut tiettyyn nikotiinipitoisuuteen veressä ja kun se laskee tulee nikkikset. Kun sitten saa taas nikotiinia vereen niin tulee euforian ja rentoutumisen tunne

Tämä ei päde ensikertalaisiin. Ei voi olla nikkiksiä kun ei ole ennen käyttänyt, eikä kaikilla ole nikkiksiä vaikka käyttäisivätkin vakituisesti.

Kyllä itellä ekat nuuskakokeilut lähinnä sai aikaan pahan olon(oksettaa sun muuta), mutta kyllä se näin silloin tällöin käytettynä on mahtava fiilis nakata biitti huuleen ja miettiä syntyjä syviä omassa rauhassa hyvän musiikin kera :thumbs:

Kyllä itellä ekat nuuskakokeilut lähinnä sai aikaan pahan olon(oksettaa sun muuta), mutta kyllä se näin silloin tällöin käytettynä on mahtava fiilis nakata biitti huuleen ja miettiä syntyjä syviä omassa rauhassa hyvän musiikin kera :thumbs:

Jep, täysin sama juttu itselläkin! Ekoilla kerroilla meinas lentää laatta mutta nyt kun hyvin harvoin tulee käytettyä niin varsin nannaahan se on makoilla sohvalla biitti huulessa ja fiilistellä musaa!

"Nikotiini aktivoi aivojen nikotiinireseptoreja ja johtaa lisääntyneeseen dopamiinin eritykseen. Nikotiini matkii aivoissa asetyylikoliinia. Nikotiini myös kiihdyttää aivojen välityksellä adrenaliinin eritystä."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nikotiini

e. Näköjään linkitetty jo.

Juuri näin! :thumbs:

Ryyppyiltaisin tulee itse käytettyä ja tuntuu et alkoholiakin kuluu vähemmän. Pienessä hiprakassa kun heittää pitkästä aikaa biitin huuleen niin onkin hetken muissa maailmoissa.. ;)

Kyllähän jos tottumaton saa kroppaansa paljon nikotiinia niin menee kuuppa sekaisin ja tulee paha olo. Voi verrata päihtymyksenä ihan kofeiiniin tai pieneen hiprakkaan.

Juuri näin! :thumbs:

Ryyppyiltaisin tulee itse käytettyä ja tuntuu et alkoholiakin kuluu vähemmän. Pienessä hiprakassa kun heittää pitkästä aikaa biitin huuleen niin onkin hetken muissa maailmoissa.. ;)

Tää on kans totta että ei tule juotua niin paljon kun ottaa purkin mukaan baariin :D

Sori nyt mut toi ei kuulosta nuuskankäytöltä, vai onko sulla jotain vahvempaa nuuskaa kuin mulla? :D

Eka pussi oksetti/pyörrytti mua kanssa. Piti mennä sängylle makoilee. Meinasin heivata kiekon mäkeen mutta illemmalla otin uuden ja tuntu helvetin hyvältä.

Eka pussi oksetti/pyörrytti mua kanssa. Piti mennä sängylle makoilee. Meinasin heivata kiekon mäkeen mutta illemmalla otin uuden ja tuntu helvetin hyvältä.
Mä en ikinä kokenu tällasta fiilistä nuuskan kanssa, mutta röökin kaa kylläkin (vaihoin siis röökistä nuuskaan, eli olin jo tottunut nikotiiniin). Muistan kun joskus 15-kesäsinä ajettiin mopoilla jonnekkin keskelle metsää ja poltin ekan tupakkani, päässä vaan pyöri aivan saatanasti enkä uskaltanut ajaa varmaan varttiin kun tuntu melkein että oisin kännissä. Mutta nykyään ei edes aamurööki-tai biitti tunnu nousevan päähän. Antaa vaan rennomman olon.

Siis kyl mulki alko vähäse pääs pyörii sillo ekana kertana ku vedin nuuskaa. Se johtuu vissii siit ku keho ei oo tottunu nikotiiniin..

Aloitko sitten kerrasta käyttämään jatkuvasti?

Jos ei ole viikkoihin mitään käyttänyt niin kyllä sikarista tai mistä tahansa tulee sama olo.

Aika jännä juttu, ku itse en tunne mitään riippuvuutta nuuskaan. Ennen käytin ryyppyreissulla kerran kuukaudessa, nykyisin viikonloppuöinä duunissa. Eli n. 4 biittiä/ viikko ja vain viikonloppuisin. Tupakkia en ole polttanut ikinä.

Jonkunaikaa olen käyttänyt tuolta snusworldwidesta saatavia miniannospusseja. Hyvänmakuisia ja puolet normaalista annoksesta. Harvoin käytettynä mielestäni juuri sopiva potku.

Nooh, ehkei oo tullut sentakia tota löössiä käytettyy ku viime keväänä kävi pien vahinko kännis et söin sitä jonkunverran. :D Kyllähän sen ties mitä sit paripäivää tehtiin.. :urjo:

Aloitko sitten kerrasta käyttämään jatkuvasti?

Jos ei ole viikkoihin mitään käyttänyt niin kyllä sikarista tai mistä tahansa tulee sama olo.

Kuha ostin tuolt kiskast yhe kiekon iha kokeilumieles sillo enkä ollu ees pahemmi röökiikää poltellu sillo nii sen takii tuntu :P

Sori nyt mut toi ei kuulosta nuuskankäytöltä, vai onko sulla jotain vahvempaa nuuskaa kuin mulla? :D

No jos on sellanen kaveri joka ei tupakoi eikä nuuskaa(eikä ole aikaisemminkaan nuuskannut/tupakoinut) ja nakkaa kunnon biitin huuleen niin lupaan ja vannon että se ei sitä varttia kauempaa siellä pidä. Ihan tuon pahan olon takia. Ja kerran kun totuttaa ittesä niin ei tahdo enää tulla niin pahaa oloa vaikka ois pitempiki tauko käytössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom