Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

tänään silja europalle <3 Toivotaan että göteborg on viel tarjouksessa "viisi tornia neljän hinnalla"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitänee ruveta treenaa peräsuolta. Kohta sitä mustaa kultaa roudataan tuubi kerrallaan rajan takaa. :itku:

Aivan. Mä tossa kans mietin onko fyysisesti mahdollista roudata torni kerrallaan?

Ens yönä sitten lähtö Orlandoon. Unohdin viime postissani kysyä, että onko nuuskan tuonnissa mitään rajoituksia, kun tuodaan jenkeistä Suomeen (kyse siis jenkkinuuskasta että mällistä)? Tuleeko ongelmia, jos on pari kiekkoa/pussia matkalaukussa?

5 päivää pottamista jäljellä, nyt otettu jo alku maistiaisia millaista on olla pelkällä nuuskalla ja hyvnhän tää on sujunut 32h nyt polttamatta, mutta tänään silti pakko vielä vedellä viimeisiä sauhuja, kyllä nuuska on parempi vaihtoehto kun rööki. Onnea kaikille ketkä lopettavat savuttelun :):dance::haart::haart:

Tossa kun teillä näytti olevan keskustelua noista white portioneista, niin kyllä se vain niin on, että ne valuvat paljon vähemmän verrattuna normeihin. Enkä usko, että niissä on erojakaan nikotiinin määrässä, eikä noissa valkosissa kyllä ole paksumpi se pussikaan. Eli nikotiinia pitäisi olla yhtä paljon, mutta wihte portionit eivät valu, koska niissä ei ole mitää ylimääräistä nestettä. Siis jos joku saa käsiinsä valkosia ja normaaleita niin sen kyllä ihan huomaa koittamalla.
Se on ihan jees, ettei ne pussit kuse, mutta jotenki tulee kuiva olo suuhun, jos vetelee esim baari-illan aikana noita kuivia pusseja (aka tekee mieli tykittää xD).

Kertokaahan viisaammat että mitäs merkkejä mahtaa laivalla olla tarjolla nykyään, muita kun perus merkkejä?

Mitä on noi perusmerkit? No ainakin 3viikkoa sitten oli Ettania, Generaalia, Generaal onyxia, Göteborg rapiaa, Grovia ja sitten niitä jotain pusseja, jotka on pakattu niihin värillisiin askeihin.

Hmm.. huomenna pitäs tulla genariln white portionia pari tornia, onko kuinka hyvää snuffee??

Sain tänään kaksi sinkoa kyseistä nuuskaa ja hieman ehkä harmittaa - olis pitänyt ottaa jotain hieman vahvempaa. Klo 20.00 poltin toivottavasti elämäni viimeisen tupakan, jos tämä lakko kestäisi pitempään kuin edellinen (4 kk).

Miten muuten on nuuskan pakastaminen, milloin kannattaa? Näissä parasta ennen leima on 2.4.2009 ja mulla yksi torni riittää noin kuukaudeksi. Sain tässä aikaisemmin muutama purkki kaverin pakkasesta ja sulattaessa siitä tuli todella kuivaa, ei siis toiminut yhtään! :curs: Homman nimi on se että toinen torneista jota nyt sain oli pakastettuna, eli onko sekin nyt mennyttä?

Mjaa. Mä otan pakkasesta aina yhden purkin kerrallaan käyttöön, mut käytän kyl löössiä, mikä ei todellakaan ole kuivaa pakastuksen ansiosta.

Mjaa. Mä otan pakkasesta aina yhden purkin kerrallaan käyttöön, mut käytän kyl löössiä, mikä ei todellakaan ole kuivaa pakastuksen ansiosta.
Sama homma, ainaku tulee lastii nii pakkasee vaaa ja sitte uutta purkkia pakkasesta tilalle kun vanha on menny, Mä oon miettiny tota että miten muka nuuska kuivuu pakkasessa?? ehkä se kuivuu jos vaikka esim mikrossa lämmittelee sitä, mutta muuten kyllä pitäis olla ihan samanlaista kun tuorekki nuuska :D:D

Joo siis, eihän se nuuska voi mitenkään pakkasessa kuivua. Sehä vaa jäätyy ja sulaessaan kaikki nesteet palautuu iha normisti. Mutta jos oot niitä white portioneita pakastanu, niin ne tietysti on kuivia sulatuksen jälkeen, koska ne on ollut kuivia myös ennen pakastusta :D

Onko kellään tietoa milloin eduskunnan työryhmä ottaa tämän nuuska homman työnalle ja siirtyykö päätökset yleensä kuinka nopeasti käytäntöön?

Osaisi varata laivamatkan ihan varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom