Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli mieleen kysymys johon toivoisin joidenkin vastaavan, kun biitti alkaa valumaan ja se heitetään pois niin kuinka suurta se valuminen yleens silloin on? aloittelijoilla se varmaan tarkoittaa käytännössä sitä et heti kun alkaa se nuuska maistumaan suussa tai hampaiden välistä näkymään pientä valumista niin biitti vittuun.Mutta entä miten tämä jo useamman vuoden nuuskanneiden kohdalla menee?

Sanoisin että sitteku alkaa makua tulemaan suuhun ni pois viimeistää. ei ne pienet krömmäleet tms. mitkä sielt irtoilee mitään haittaa. Kyllä sä sen oikeesti tiedät koska se kannattaa pois ottaa.

Intissä tullu tämmönen pahe alettua. Turhan helposti saatavilla ja kun ei aluksi päässyt ihan tarpeeksi usein tupakille niin oli helpotus kyl. Ettanii enimmäkseen menee

joo, intissä tarkemmin sanottua loppusodassa se tämmöinenkin tuli ekan kerran koettua. Kipinässsä oli mukava olla kun laittoi pussin huuleen ja sama homma siirtymisillä masin hytässä istuessa.

Osaakos kukaan sanoa, mitä nuuska tykkää siitä, että se pakastetaan kahteen kertaan. Nyt on pakkasessa muutamia torneja nuuskaa ja muutto edessä, joten ne tuossa muuton aikana varmasti sulaa. Uskaltaako niitä pakastaa tämän jälkeen uudelleen?

Osaakos kukaan sanoa, mitä nuuska tykkää siitä, että se pakastetaan kahteen kertaan. Nyt on pakkasessa muutamia torneja nuuskaa ja muutto edessä, joten ne tuossa muuton aikana varmasti sulaa. Uskaltaako niitä pakastaa tämän jälkeen uudelleen?

Mul on käyny joskus tolleen. Ainut mitä muistaakseni tuli oli että musta kulta muuttu vähän "kuivemmaks"
Eli joutu painaa vähän kovempaa et sai pallon. Ei muuta ku huuleen vaan!

Huomenna lähtö Silja Europalle... Nuuskaa tuodaankin sitten sen verran ettei tänä vuonna enää tarvi täydennyksiä miettiäkää.

Toivottavasti siellä vielä myydään nuuskaa :D Tietoo Europan nuuska valikoimista?

2.5vk ollut ilman nuuskaa, 3v aktiivisen käytön jälkeen. Pakko sanoo et oudon vähän mitään "vieroitusoireita" tullut. :worship:

Viime to kävin, ttania ja krovia tais olla enimmäkseen. Tornin hinta 27tai28, en muista nyt kumminko.. Oli siel vielä jotai, mut empä muista merkkejä...

E: krovin pussit tais olla "osta 5, maksa 4"

Europalla tarjoilla on ainakin, Ettan, General, Grov ja Göteborgs Rapè. Hinta tolppaa kohden on 27e, paitsi Grovi, joka on tarjouksessa, 5 tolppaa 4 hinnalla. Onhan siel jotain näitä lälläripussei, mut kuka pelle semmosii ostelee, ei kukaa?!

Hieno juttu! Nyt tarvii enää ressata sitä että pääseekö / pysyykö oikeeseen hetkeen asti hereillä :D

Onko monelle käyny vanhanaikasesti ja nukkunu/sammunu kosteimmilla reissuilla nuuskan myyntiajan ohitse?

Pitäsköhän repästä ja ainaisen Ettanin ja Generalin sijaan ostais tuota Rapea! Hmm...

Hieno juttu! Nyt tarvii enää ressata sitä että pääseekö / pysyykö oikeeseen hetkeen asti hereillä :D

Onko monelle käyny vanhanaikasesti ja nukkunu/sammunu kosteimmilla reissuilla nuuskan myyntiajan ohitse?

Pitäsköhän repästä ja ainaisen Ettanin ja Generalin sijaan ostais tuota Rapea! Hmm...

Mulla ainakin Rape ja esim Grove repii huulet hajalle. Ite käytän pussia.

General White portion.

Oon käyttänyt 12 vuotta tauotta eikä minkäänlaisia ongelmia. Mitä nyt hammaslääkäri vittuilee välillä mut ei mitään vakavaa. Pussi sopii mulle paljon paremmin kuin purunuuska koska pussi ei hajota huulia. Olen myös kaikki vuodet käyttänyt vuorotellen molemmilla puolilla eli sekin hieman säästää huulta kun ei tule koko ajan samalle puolelle.

Mut tuolle Generalin White portionille:rock:

Onko totta, että svedut vaa raapasee kannella sitä nuuskaa ja nakkaa suuhun, muotoilee sit kielellä sen verran mitä tarvii ja huuleen?

joo. Se on hauskan näköstä ku jotku tekee sillee et vaan raapasee sieltä ja lyö suuhun.
Nyt vois taas tarttua tuttuu purkkiin ja upottaa sormet ah, niin ihanaan ja addiktoivaan aineeseen :kuola: "Life is not worth living without Ettan"

E: Luin tarkemmin.. En oo nähny et kannella tekis silleen.

Nyt on laivatuliaisina 3 tornia Onyxia, 2 tornia Ettan löössiä, 2 Tornia Generali löössiä ja 1 torni Rapee.

Onko muilla toi Rape tehny ikenille/huulille pahempaa jälkee ku normi ettan ja general? Mulla ny eka purkki avattuna, aika samanoloinen haju kuin genulla. Tosin koostumus vähän mielestäni erilainen.

Mites toi nuuskien pakastus, iskin ny kaikki pakkaseen ja pistin muovikassit tiukasti vielä päälle. Riittääkö toi? Joku täällä tais puhua, että nuuskat olis hyvä pistää pakkaseen johki pusseihin, ettei kuivu?

Jännä juttu sinänsä, ensimmäistä kertaa pari viikkoa ilman nuuskaa.. Ei ees tehny mieli silleen, nyt kun alko taas heitteleen huuleen niin paskattaa ja melkein huonohko olo tulee :D Kai siihen taas aikansa menee että alkaa tuntuu siltä normi hyvältä. Nyt olis melkein hyvä syy lopettaa ku ei tunnu samalta..... ;) Mut eihä sitä raaski.

Ei ne kuivu kunhan kelmuissa on tornit niinkuin alunperinkin (siis pakkasessa). Ei siitä lisämuovista päälle haittaakaan kyllä ole.

Toi ikenien ärsytys rapesta; taitaa olla yksilöllistä, mä käytän rapea koko ajan, mutta general ärsyttää ikenet aluksi aivan perunapellolle. Ettani nyt ei juuri mitään tee siinä suhteessa, muuten kyl ajaa asiansa.

Mites toi nuuskien pakastus, iskin ny kaikki pakkaseen ja pistin muovikassit tiukasti vielä päälle. Riittääkö toi? Joku täällä tais puhua, että nuuskat olis hyvä pistää pakkaseen johki pusseihin, ettei kuivu?

Mulla toimii pakkasessa ainakin ihan hyvin. Tosin on just ne kelmut patterin ympärillä mitkä siis siinä alunperin on muutenkin. Mitään muovipusseja en ole käyttäny.

Pussista en sitten osaa sanoa et mitä ne tykkää jos laittaa pakkaseen...onko muilla jotain kokemuksia??

Ihan normaalisti voi pussikiekkojakin pakastaa. Mulla on ainakin tornit ollu pakkasessa ihan sellasenaan, ei tarvii välttämättä olla edes sitä muovia siinä päällä jos haluaa irtokiekkoja pakastaa, kunhan on vaan avaamattomia kiekkoja niin ne on kyllä tiiviitä.

osaako joku nyt sanoa mikä toi noide kioskien tilanne stadis on, oon kuullu et kiekko olis aissil maksanu 8e ??? kuulemma bustedeit tullu aika pahasti..

ps. kaveri väittää että sen kaveri sai vitulliset sakot ku jäi kiinni kymmenen tornin ostamisesta suomalaisesta kiskasta (kuulostaapa todella typerältä IMO) <- mitä mieltä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom