Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Muistaakseni se Ahvenanmaalla jossain valmistettiin, tiukkaa kamaa. Sellainen jöntti huulessa kun olisi nukahtanut niin olisi varmasti tullut oksennus herätessä. Nytkin olen viikon sisällä nukahtanut pari kertaa (nuuska huulessa siis) ja herätessä on ollut melko mielenkiintoinen olo (nukkunut nuuska huulessa useamman tunnin). Siitäkin selviää helposti, kun käy heittämässä nuuskan pois ja juo vettä perään. Ja eikun takaisin tutimaan. Toisaalta jos on kovin herkkä vatsa niin varmasti tulee ylös.

Woot, hyvin voi nukkua 1-2h päikkäreitä köntti huulessa, kuhan nukkuu vaan selällään niin ei löössikään rupee kusemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Woot, hyvin voi nukkua 1-2h päikkäreitä köntti huulessa, kuhan nukkuu vaan selällään niin ei löössikään rupee kusemaan.
Nyt en tarkoittanutkaan mitään päikkäreitä, vaan että illalla nukahtaa ja herää joskus yöllä. No, ehkä sä oot vaan huomattavasti kovempi jätkä. :D

Laitoin tulemaan eräästä nuuskasaitilta tilauksen eri nuuskia Montecristo lös, Offroadia, Nick & Jhonnyä jne. Laitoin postiosoitteen ihan oikein, mutta maaksi Åland Islands.;) Tipahti niiden nykyään automaattisesti lisäämät törkyverot pois. Katotaan jos tulee ikinä perille ja tuleeko sanktioita.;)

Laitoin tulemaan eräästä nuuskasaitilta tilauksen eri nuuskia Montecristo lös, Offroadia, Nick & Jhonnyä jne. Laitoin postiosoitteen ihan oikein, mutta maaksi Åland Islands.;) Tipahti niiden nykyään automaattisesti lisäämät törkyverot pois. Katotaan jos tulee ikinä perille ja tuleeko sanktioita.;)
Well done, little grasshopper! :dance: peukut pystyyn vaan.

Kuten jo joku sanoi, Skruffin starkissa on se 17mg nikotiinia. Sori jos en ollut tarpeeksi tarkka laadusta. Luulin sen olevan nuuskaajille itsestäänselvyys.

"Nuuskasta ei mee häkää ja muuta palamismyrkkyä sun suoniis..." Toi on totta. Eihän siitä palamis myrkkyä mene, mutta paljon muita myrkkyjä kylläkin. Lue lisää, jos luulet että nikotiini on ainoa tuote, mikä nuuskasta lähtee verenkiertoon. Enkä myöskään tajua miten suonten tukkeutumiseen liittyy se, että keuhkot ovat huulia lähempänä sydäntä?! Enkä myöskään koskaan sanonut, että suurempi nikotiini määrä aiheuttaisi suonien tukkeutumisen.
Kuten jo sanoin, käytän itse nuuskaa, mutta en minä silti sulje simiäni sen haittavaikutuksille.
No perkele. Itsehän luulin, että Nick and Johnny olisi vahvinta. Northernerissa lukee, että Skruffin starkissa olis "with 35% nicotine" ja nickandjohnnyssa lukee "with about 40% nicotine". Tuossa nick and johnnysa on ilmeisesti vaan 11mg/pussi :( No hyvää se silti on ja viking mariellalla vaan 2,5e kiekko.

Sanokaas Icetoolin käyttäjät, kuseeko toi mun tiiviste vai onko toi normaalia kun pari kertaa on tykittänyt niin toi sisempi osa on täynnä tota nuuskan "vettä" jne.. eli sormet on joka kerta ruskeena kun laittaa purkista nuuskaa tykkiin kun osuu kädet toho.. Se on ollu tollanen alusta asti. Muuten kyllä ihan mainio vehje, helppo pestä jne..

Sanokaas Icetoolin käyttäjät, kuseeko toi mun tiiviste vai onko toi normaalia kun pari kertaa on tykittänyt niin toi sisempi osa on täynnä tota nuuskan "vettä" jne.. eli sormet on joka kerta ruskeena kun laittaa purkista nuuskaa tykkiin kun osuu kädet toho.. Se on ollu tollanen alusta asti. Muuten kyllä ihan mainio vehje, helppo pestä jne..
En nyt kyllä ihan ymmärtäny koko selostusta, mutta ei toi mulla falskaa oikein mistään, eli kai tossa sulla voi pientä välystä olla.

Falskaa selvästi, mutta mitäs väliä tuollakaan on, ei ne täysin tiivitä ikinä ole (ainakaan kovin kauaa).

Postista napsahti juuri kirje. Valtakunnassa kaikki hyvin.:D

Kas-vain: et haluaisi paljastaa, että miltä sivulta tilasit nuuskasi ? :)
Itse tuossa olin just pistämässä tilausta eräällä sivulla, mutta verot kauhistutti sen verran, että jätin tilaamatta.

Ei kai sitä noin laiskoja olla...? Laittakaa itse maaksi Affenanmaa ja kattokaa paljon tulee loppusummaksi.;) Onnistuu varmaan kaikilla saiteilla.

En sitten takaa, että tulee perille sillä soitin suomen Postiin ja tiedustelin mitä yleensä tapahtuu lähetykselle jossa on "maana/itsehallintoalueena" väärä maa juurikin esim Ahvenanmaa vs. Suomi. Paketti yleensä lähetetään takaisin lähettäjälle. Ahvenenmaan posti ei ole missään yhteydessä suomen postiin vaikka suomea onkin. Nyt oli vaan noheva postivirkailija sattunut kohdalle, joka hoksasi että paketin pitikin tulla mantereelle ja oli laittanut paketin tulemaan eteenpäin.

Edit. Offroad winter green long cut :kuola:

Onkos sulla alumiininen vai metallinen tuuli?
Itellä kun on metallinen niin se kyllä kusee kun ei oo niin tiivis.
Ei kyllä enään oo itellä totakaan tehny, tykität vaan sillee muutaman kerran ettet pyyhi sitä "mäntää" ni se lakkaa kusemasta, tai ainakin näin itellä. Tämäkin varmasti riippuu siitä kuinka paljon tiivistelet sitä ennen huuleen laittamista. Alumiinisen tuulin ei kyllä pitäisi kusta yhtään, jos tiiviste kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom