generalin maxi portionit oli sitä jotakin sillon aikoinaan.. mihinhän lie menneet?
Miks noit ei enää näy ruottinlaival?
Ainakin Mariellalla oli helmikuussa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
generalin maxi portionit oli sitä jotakin sillon aikoinaan.. mihinhän lie menneet?
Viikkarin mariellalta sai ainakin vielä maaliskuun alussa. En usko, että olis hävinny minnekään sieltä.generalin maxi portionit oli sitä jotakin sillon aikoinaan.. mihinhän lie menneet?
Viel löytyis yks kysymys mikä on itel pyöriny mieles :D Onko muilla sama ongelma että mitä pidemmälle päivä etenee ni sitä nopeemmi alkaa biitti valumaa? Itellä aamul pysyy parhaite mut sit joka kerta sen jälkee alkaa oikeestaa vaa nopeemmin valumaa.
Kokeileppa tehä esim. talouspaperista sellasen "tippalukon" huuleen. eli otat mielestäs sopivan kokosen palan paperia ja rullaat sen sellaseen pitkulaiseen muotoon ja laitat sitten tämän tippalukon tavallaan sen nuuskapallon ympärille. ei muuten lähde sen jälkeen valumaan.Onko mitää vinkkejä mil se "pati" pysyis sen tunnin? :D
Itse olen käyttäny löössiä jo melkein kolme vuotta. Sylki alkaa olemaan enemmän limaista joten ei valu..nuuska tuhoaa limakalvot joten ei ala valumaan. Kun alotin nuuskaamisen en voinut olla 5min ilman että sylkäsin, nyt en harrasta sylkemistä lainkaan, helposti pysyy 40-50min nuuska huules. Käytän tykkiä, en leivo.oukei :D ite oon 3vuot käyttäny mut silti pallo rupee valumaa jo n.20min jälkee. En tie millä vitulla te muut saatte pidettyy tunnin tai enemmänkin? :O vituttaa ku ei pysy kauempaa koska nuuskaa menee enemmä hukkaan ku joutuu sit koko aja iskemää uutta palloo huulee :S Onko mitää vinkkejä mil se "pati" pysyis sen tunnin? :D vai tuleeko se ainoastaa useamman vuoden käytön kokemuksella?:D
Itse olen käyttäny löössiä jo melkein kolme vuotta. Sylki alkaa olemaan enemmän limaista joten ei valu..nuuska tuhoaa limakalvot joten ei ala valumaan. Kun alotin nuuskaamisen en voinut olla 5min ilman että sylkäsin, nyt en harrasta sylkemistä lainkaan, helposti pysyy 40-50min nuuska huules. Käytän tykkiä, en leivo.
Taas tuli taas toimitus. Jumankekka kun on halpaa alle 2€/purkki sis. postikulut!:thumbs: Ja 12-vuoden 99% Ettan jakson jälkeen olen nyt löytänyt uuden mielinuuskan - Offroad wintergreen long cut. No nyt on pakastimessa neljä tornia jottei heti lopu kesken.
Se sylki niellään ;)Itse olen käyttäny löössiä jo melkein kolme vuotta. Sylki alkaa olemaan enemmän limaista joten ei valu..nuuska tuhoaa limakalvot joten ei ala valumaan. Kun alotin nuuskaamisen en voinut olla 5min ilman että sylkäsin, nyt en harrasta sylkemistä lainkaan, helposti pysyy 40-50min nuuska huules. Käytän tykkiä, en leivo.
Itellä just toi ongelma mitä ylläoleval ei oo et suu koko aja täyn sylkee. Eikä mitää paperijuttui huvita ruveta kokeilee,pilaa vaan jalon tuotteen. Mut tosiaa toi vituttaa ku koko aja suu täynnä sylkee ja varmaankin siitä johtuen nuuska alkaa valumaan nopeemmin.