Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

generalin maxi portionit oli sitä jotakin sillon aikoinaan.. mihinhän lie menneet?
55.jpg

Miks noit ei enää näy ruottinlaival?

Ainakin Mariellalla oli helmikuussa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkästä aikaa nuuskaa, mutta kallista lystiä ostaa kiekkoja stadista.. 6e kappale niin suolanen hinta, että opiskelija saa olla päivän syömättä sillä rahalla:( Täytyy säästellä vkloppu käyttöön

Tervehdys arvon nuuskaajat! Itellä n.3vuotta nuuskaamista takana. Itse olen huomannu sellasen asian että juuri avatusta purkista pyöritellyt pallot rupee valumaan nopeammin kuin pari päivää sitten avatusta purkista pyöritellyt pallot. Tämä luultavasti johtuu tuoreamman nuuskan suuremmasta kosteusmäärästä,mutta oletteko huomanneet samaa asiaa? ja toinen kysymys,onko siis varmaa että vikingin uusi xprs alus myy nuuskaa? vaikka se on liputettu ruotsiin niin kuitenkin se seilaa helsinki-tallina välillä eikä sillä välillä oo ennenkää nuuskaa myyty.

Tottakai se rupee valuun nopeemmin kun pari päivää seisonut juurikin tuon kosteudun takia.
Tosta Xprs paatista ei oo mitää hajua, itse aina silja linen europalla seilannut ja varmasti seilaan jatkossakin.

Selvä homma. Toi XPRS olis kätevä koska vois aamul lähtee ja illal olis jo takas Helsingis. Kuinka monta tornia porukka keskimäärin tuo laivalta/ruotsista mukanaan? Jos lasketaan vaan omaan käyttöön tulevat tornit.

Viel löytyis yks kysymys mikä on itel pyöriny mieles :D Onko muilla sama ongelma että mitä pidemmälle päivä etenee ni sitä nopeemmi alkaa biitti valumaa? Itellä aamul pysyy parhaite mut sit joka kerta sen jälkee alkaa oikeestaa vaa nopeemmin valumaa.

Useimmiten tulee se 5-10 tolppaa kannettua, riippuu vähä tarjouksista ja rahatilanteesta.

Viel löytyis yks kysymys mikä on itel pyöriny mieles :D Onko muilla sama ongelma että mitä pidemmälle päivä etenee ni sitä nopeemmi alkaa biitti valumaa? Itellä aamul pysyy parhaite mut sit joka kerta sen jälkee alkaa oikeestaa vaa nopeemmin valumaa.

Tuommoista en ole kyllä huomannut, yhtä kauan biitti siel lepäilee oli sitte aamu tai ilta. :D

oukei :D ite oon 3vuot käyttäny mut silti pallo rupee valumaa jo n.20min jälkee. En tie millä vitulla te muut saatte pidettyy tunnin tai enemmänkin? :O vituttaa ku ei pysy kauempaa koska nuuskaa menee enemmä hukkaan ku joutuu sit koko aja iskemää uutta palloo huulee :S Onko mitää vinkkejä mil se "pati" pysyis sen tunnin? :D vai tuleeko se ainoastaa useamman vuoden käytön kokemuksella?:D

Onko mitää vinkkejä mil se "pati" pysyis sen tunnin? :D
Kokeileppa tehä esim. talouspaperista sellasen "tippalukon" huuleen. eli otat mielestäs sopivan kokosen palan paperia ja rullaat sen sellaseen pitkulaiseen muotoon ja laitat sitten tämän tippalukon tavallaan sen nuuskapallon ympärille. ei muuten lähde sen jälkeen valumaan. :rock:

oukei :D ite oon 3vuot käyttäny mut silti pallo rupee valumaa jo n.20min jälkee. En tie millä vitulla te muut saatte pidettyy tunnin tai enemmänkin? :O vituttaa ku ei pysy kauempaa koska nuuskaa menee enemmä hukkaan ku joutuu sit koko aja iskemää uutta palloo huulee :S Onko mitää vinkkejä mil se "pati" pysyis sen tunnin? :D vai tuleeko se ainoastaa useamman vuoden käytön kokemuksella?:D
Itse olen käyttäny löössiä jo melkein kolme vuotta. Sylki alkaa olemaan enemmän limaista joten ei valu..nuuska tuhoaa limakalvot joten ei ala valumaan. Kun alotin nuuskaamisen en voinut olla 5min ilman että sylkäsin, nyt en harrasta sylkemistä lainkaan, helposti pysyy 40-50min nuuska huules. Käytän tykkiä, en leivo.

Taas tuli taas toimitus. Jumankekka kun on halpaa alle 2€/purkki sis. postikulut!:thumbs: Ja 12-vuoden 99% Ettan jakson jälkeen olen nyt löytänyt uuden mielinuuskan - Offroad wintergreen long cut.:kuola: No nyt on pakastimessa neljä tornia jottei heti lopu kesken.

Itse olen käyttäny löössiä jo melkein kolme vuotta. Sylki alkaa olemaan enemmän limaista joten ei valu..nuuska tuhoaa limakalvot joten ei ala valumaan. Kun alotin nuuskaamisen en voinut olla 5min ilman että sylkäsin, nyt en harrasta sylkemistä lainkaan, helposti pysyy 40-50min nuuska huules. Käytän tykkiä, en leivo.

Neidit tykittää, neidit käyttää pusseja, neidit pitää nuuskaa huulessa alle tunnin. Itse pidän nykyään vähintään sen pari tuntia, joskus jää vahingossa pidemmäksi ajaksi. Yritetty lopettaa kun alkaa tulee se puoltoista vuotta aktiivista nuuskaamista mittariin.

Taas tuli taas toimitus. Jumankekka kun on halpaa alle 2€/purkki sis. postikulut!:thumbs: Ja 12-vuoden 99% Ettan jakson jälkeen olen nyt löytänyt uuden mielinuuskan - Offroad wintergreen long cut.:kuola: No nyt on pakastimessa neljä tornia jottei heti lopu kesken.

Pystytkö kas-vain vinkkaamaan mistä oot tilannu sillä affenanmaan osotteella? Pliiiiis.

Laita googleen vaikka hakusanaksi buy snus online niin tulee aika monta paikkaa mistä voit ostaa sitä ja laitat toimituspaikaksi ahvenanmaa.

Itellä just toi ongelma mitä ylläoleval ei oo et suu koko aja täyn sylkee. Eikä mitää paperijuttui huvita ruveta kokeilee,pilaa vaan jalon tuotteen. Mut tosiaa toi vituttaa ku koko aja suu täynnä sylkee ja varmaankin siitä johtuen nuuska alkaa valumaan nopeemmin.

Noniin, meitsi kokeili kanssa tuota Ahvenanmaa-taktiikkaa :D Jäädään odottelemaan

Itellä just toi ongelma mitä ylläoleval ei oo et suu koko aja täyn sylkee. Eikä mitää paperijuttui huvita ruveta kokeilee,pilaa vaan jalon tuotteen. Mut tosiaa toi vituttaa ku koko aja suu täynnä sylkee ja varmaankin siitä johtuen nuuska alkaa valumaan nopeemmin.
Se sylki niellään ;)

Yöllä vaan oon vähän vittumaisempaa, kun sitä sylkeä on jo semmoinen määrä suussa (ja kivan ruskeaa :D), ettei sitä ilman aamuista kurkkukipua nielläkkään!

Neidit sylkee, tosi miehet nielee!

eiku...

edit. Ja biitti pysyy ihan hyvin tunteja, sitä voi kielellä työnnellä laidoilta kasaan, jos tuntuu et on liian löysää ja meinaa valua. Jos olen pihalla, voin "imaista" biitin löysän osan pois ja sylkeä mäkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom