Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen tulin Viking Linen Isabellalta ja myynti oli klo 6.30-7.30 Suomen aikaa. Myös yhdestä ruoka baarista sai ostettua pelkästään ettania klo 02-04 Suomen aikaa. Generalista oli tarjous 5 tornia 4 hinnalla. Hintaa molemmilla oli 25€/ torni. Virallisesti laiva ei tietääkseni ole ruotsin lipun alla, mutta kannella käydessäni lippu tangossa liehui Ruotsin lippu. Liekö liputettu Ruotsiin laiva nyt helmikuussa. :thumbs:

Eilen tulin Viking Linen Isabellalta ja myynti oli klo 6.30-7.30 Suomen aikaa. Myös yhdestä ruoka baarista sai ostettua pelkästään ettania klo 02-04 Suomen aikaa. Generalista oli tarjous 5 tornia 4 hinnalla. Hintaa molemmilla oli 25€/ torni. Virallisesti laiva ei tietääkseni ole ruotsin lipun alla, mutta kannella käydessäni lippu tangossa liehui Ruotsin lippu. Liekö liputettu Ruotsiin laiva nyt helmikuussa. :thumbs:
Heh, olin juuri samalla laivalla myös. Tax-free hinnastossakin luki että nuuskaa saa vain Cinderellalta tai Ålandsmikälie laivalta. Silti sitä täysin avoimesti laivalla myytin.

Muita hintoja: (torni)
General Onyx 30e
Nick and Johnny 25e
Catchit 25e
Ettanit 25e
Göteborg Rape 25e

Tosiaan tuohon Generalin tarjoukseen kuuluivat myös General White ja Silver, jälkimmäisestä en nyt mene ihan varmuuteen oliko sitä edes laivalla (Kunto oli puoli seitsemältä aika heikko)-. Noh joka tapauksessa tarjoukseen kuuluivat kaikki Generalin tuotteet poislukien Onyx.

Itselle käteen jäi 8 tornia Onyxia ja kokeilumielessä otin testattavaksi vielä pari tornia Nick and Johnnya.

Viimeksi muokattu:
Outoa...sitä siis tuntuu vieläkin saavan, toivottavasti myös vielä huhtikuussa.

BTW, tuo Nick and Johnny oli ihan kohtalaista pussinuuskaksi, kuten on myös Generalin Onyxit.

Kohta helpottaa nuuskaajat!

Vikingin uusi alus XPRS, joka matkaa helsingistä tallinnaan. On liputettu Ruotsiin. Ja aluksella myydään nuuskaa. Varmistin asian Vikingiltä.
Parasta tässä on se, että uusi alus tekee ns. päiväristeilyjä. Eli aamulla stadista lähtö ja illalla takas.
:dance::hyvä::rock::kippis1:

oho, onko tosi, no tarttee tuolla sitten varmaan käväistä. joskus ostin viimekesänä pellon puolelta ruotsista muutaman pötkön ja siellä ettan lös oli 39€, röda lacket lös samat, halvinta ja ihan kohtalaista ellei hyvääkin oli tosin pienemmässä 45g rasiassa kronan lös 29€. general lös oli kait jotain 37€.

oho, onko tosi, no tarttee tuolla sitten varmaan käväistä. joskus ostin viimekesänä pellon puolelta ruotsista muutaman pötkön ja siellä ettan lös oli 39€, röda lacket lös samat, halvinta ja ihan kohtalaista ellei hyvääkin oli tosin pienemmässä 45g rasiassa kronan lös 29€. general lös oli kait jotain 37€.

Totta on. Muutama sivu taakse päin löytyy emaili, jonka sain viikkarilta.

Nicorette on hemmetin hyvää nimenomaan sillon ku on nuuskaa käyttäny, huuli on valmiiksi valmisteltu vastaanottavaisemmaksi. ;)

On, voin suositella kaikille lopettajille. Sinne se suhahtaa ylähuulen alle tuttuun paikkaan.

Siis sita purkkaako te huuleen laitatte? Ite tas kovasti miettinyt lopettamista, ku nettikaupoissa hinnat alkee oleen jo turhan kovat.
Ja purkkaa en tykkaa jauhaa.

Sitä purraan muutamia kertoja ja laitetaan minuutiksi huuleen. Noin jos haluat insinöörimäiset ohjeet.

Itse tunnen kurkunpäässä kutinaa tjsp, kun olen purrut tarpeeksi monta kertaa ja sitten työnnän sen purkan huuleen kielellä kunnes taas tekee mieli pureskella.

Moni sanoo tuota tuotetta paskaksi koska ovat niin palikoita että jauhavat sitä kuin jenkkiä.

Kyllä oli ainakin vielä viime viikonloppuna europalla.
Muutenkin nuuskavalikoima parempi kuin viikkarilla.
Mitä itse olen noilla laivoilla käynyt niin kyllä viikkarilla on ollut se parempi valikoima nuuska-tuotteissa. Perus Ettanit ja Generaalit sieltä Siljalta yleensä kyllä löytyy, mutta harvemmin mitään muuta.

Kyllä oli ainakin vielä viime viikonloppuna europalla.
Muutenkin nuuskavalikoima parempi kuin viikkarilla.

Nuuskakaapeilla ei ainakaan mitään päivämäärää ollut, joten luulisin sen olevan kesto juttu, että viis tankoo neljän hinnalla. Varmaksi en kuitenkaan mitään sano.

Itellä tullu nyt vuosi ettanin irtokamaa käytettyä, eikä tähän kyllästy vaikka kuinka paljon käyttelee. Genu ja rödä menee, mutta omaan huuleen eetu kyllä parhaalta tuntuu. Pusseista ainoina General onyx, ja Nick And Johnny menee, muut ei oikeen miltään tunnu, mutta toki hätätapauksessa mikä vain menee.

Onko kukaan käynyt nyt maaliskuun puolella Siljalla Turusta nuuskaa hakemassa? Katselin vaan netistä, että uudet tarjoukset tullu 1.3 voimaan ni omahtaako enää olla tota 5 pötköä satasella?

Sitä purraan muutamia kertoja ja laitetaan minuutiksi huuleen. Noin jos haluat insinöörimäiset ohjeet.

Itse tunnen kurkunpäässä kutinaa tjsp, kun olen purrut tarpeeksi monta kertaa ja sitten työnnän sen purkan huuleen kielellä kunnes taas tekee mieli pureskella.

Moni sanoo tuota tuotetta paskaksi koska ovat niin palikoita että jauhavat sitä kuin jenkkiä.

Juuri näin, muutenhan toi purkka on sairas pila. Purukumi jota ei saa jauhaa, pidä semmosta sitten suussasi jossain nikotiininitkuissa, ei hyvä. Mutta nuuskan vieroitukseen se on omiaan. Röökin oon lopettanut inhalaattoreilla, lääkäri suositteli että olisin käyttänyt samaan aikaan lisäksi laastareita, mikä oli mielestäni jo hevostelua.

Kuinkas nuo nuuskan nikotiinipitoisuudet? Missä on eniten nikotiinia? Miten ettanin laita?

Mä siirryin 2 viikkoa sitten n. 10 tupakasta päivässä nuuskaan. Aluksi potki ihan mukavasti tuo ettani kun nakkas huulen alle, mutta nyt 2 viikon kuluttua pitää olla jo kokoajan pälli huulessa, ja välillä nakata jopa tuplat(kummallekin puolelle)

Meniköhän mun huulesta imukyky tai jotain kun se oli kyllä melko hellänä ensimmäisen 3-4 päivää kun oli pälli huulessa 24/7? :eek:

Kuinkas nuo nuuskan nikotiinipitoisuudet? Missä on eniten nikotiinia? Miten ettanin laita?

Mä siirryin 2 viikkoa sitten n. 10 tupakasta päivässä nuuskaan. Aluksi potki ihan mukavasti tuo ettani kun nakkas huulen alle, mutta nyt 2 viikon kuluttua pitää olla jo kokoajan pälli huulessa, ja välillä nakata jopa tuplat(kummallekin puolelle)

Meniköhän mun huulesta imukyky tai jotain kun se oli kyllä melko hellänä ensimmäisen 3-4 päivää kun oli pälli huulessa 24/7? :eek:

Virallisesti vahvin on Proben Whisky jossa on nikotiinia 10mg/g. Ettanissa, Rödassa, Generalissa, Groovissa jne. on 8mg/g. Skruf Strak Lös voi olla Probea vahvempaa, mutta en ole löytänyt mistään faktaa asiasta.

Kyse siis oli irtonuuskista.

Mulla on käytännössä nuuska huulessa koko ajan hereillä ollessani ja joskus jopa nukkuessani :D. Nuuskaa on tullut käytettyä 12 vuotta ja eipä sitä vaikutusta huomaa kuin silloin jos nuuskaa ei ole.:D

Suositut

Back
Ylös Bottom