Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Virallisesti vahvin on Proben Whisky jossa on nikotiinia 10mg/g. Ettanissa, Rödassa, Generalissa, Groovissa jne. on 8mg/g. Skruf Strak Lös voi olla Probea vahvempaa, mutta en ole löytänyt mistään faktaa asiasta.

Kyse siis oli irtonuuskista.

Luulisin, että nick and johnnyn irtokama on tällä hetkellä markkinoiden vahvinta. Mielestäni kolisi huomattavasti enemmän kuin skruffin starkki.

Virallisesti vahvin on Proben Whisky jossa on nikotiinia 10mg/g. Ettanissa, Rödassa, Generalissa, Groovissa jne. on 8mg/g. Skruf Strak Lös voi olla Probea vahvempaa, mutta en ole löytänyt mistään faktaa asiasta.

Kyse siis oli irtonuuskista.

Luulisin, että nick and johnnyn irtokama on tällä hetkellä markkinoiden vahvinta. Mielestäni kolisi huomattavasti enemmän kuin skruffin starkki.
Tuo on täysin totta! Nick and johnny pistää pään pyörälle ja kunnolla. Olin nuuskaamatta pari viikkoa ja maistettuani biitin N&J:tä alko päässä vispaa ja vatsassa kurnii :worship: Göteborgia ja Generalia tulee käytettyä melko paljon. Just tuli ostettua 4 tornia abi-risteilyltä. Pysyy sopivasti viileenä tossa minijääkaapissa. :)

Jep. N and J:ssa on 11mg/g nikotiiinia.

Minulla menee kanssa noin purkki nuuskaa päivässä. Alkaa heti ahdistamaan, kun huomaa että suussa oleva alkaa kusemaan:)

jeah vähän huono tapa tuosta tullut.. aina silloin tällöin tulee kiskastua biittiä.. ei ollenkaan hyvä mutta ihan mukavaa se on. pussikamaa.

joo, onhan noita vahvempia tullu kokeiltua, mutta loppujen lopuks noi ihan peruskamat on parhaita. Nick and Johnnyssa on hyvä myös se, että koostumus on omaa luokkaansa. Pysyy mielestäni paljon paremmin huulessa, kun esim. skruffi.

Niin ravintopuolen ketjusta tultu tänne --> elastolle: Mulla ainakin selvästi vaikeuttaa nopeatempoisen treenin tekemistä jos on tullut nököä käytettyä, johtunee just siitä että käytän satunnaisesti. Hengästyy enemmän.

Joo pojat, oikeassa ja väärässä. Kyllähän tuo nikotiini imeytyy miltä limakalvolta vain, kunhan se saadaan irtoamaan tuotteesta. Nuuskasta irtoaa nostamalla peehoota ja kosteuden avustuksella (eli "kuseminen" tuottaa enemmän nikoa suuhun), purkasta taas pureksimalla. Eli jos halutaan ettei suu/nielu/maha ärry liikaa lepuutetaan väliaika purkkaa huulessa. Samoin nuuskatessa vaihdetaan kuiva biitti. Maksimitehot toki lähtee syömällä em. tuotteet tyhjään mahaan. Saattaa kyllä lähteä jotain muutakin... Tilatkaa briteistä puutarhamyrkkyä XLALL95, 95% nikotiinia, rupiaa pysymään pää pyörällä ja henki katkolla!:kuola: (Ei vaines, ei sitä saa kuin erityisluvilla, olispahan vain hekkumallinen ajatus)

Pidän nuuskasta, sillä se on vähemmän epäterveellistä kuin tupakka, mutta tukkeuttaa tosin suonia pahemmin. Onneksi siitä ei ole hyvällä kunnolla ja nuorella iällä vielä huolta.

Nuuskaa on mukava vaihdella sopivin väliajoin. Tällä hetkellä olen rakastunut lucky strikeen, mutta vedän myös muutaman catchin eukalyptuksen päivässä. Saa nähdä, mitä kivaa löydän taas seuraavalta Ruotsin matkalta :)

P.S. Joku mietti vahvinta nuuskaa. Se on Skruf.

Pidän nuuskasta, sillä se on vähemmän epäterveellistä kuin tupakka, mutta tukkeuttaa tosin suonia pahemmin. Onneksi siitä ei ole hyvällä kunnolla ja nuorella iällä vielä huolta.

Nuuskaa on mukava vaihdella sopivin väliajoin. Tällä hetkellä olen rakastunut lucky strikeen, mutta vedän myös muutaman catchin eukalyptuksen päivässä. Saa nähdä, mitä kivaa löydän taas seuraavalta Ruotsin matkalta :)

P.S. Joku mietti vahvinta nuuskaa. Se on Skruf.

Ensinnäkin. Millä perusteella nuuska tukkii pahemmin suonia kun tupakka? Suuremman nikotiinipitoisuuden vuoksi? Ei pidä paikkaansa. Nuuskan käyttäjillä ei ole todettu verenpaineen nousua eikä mitään muutakaan verisuoniongelmia nuuskan käytöstä johtuen, tupakkaa polttavilla taas noita ongelmia löytyy. Nuuskasta ei mee häkää ja muuta palamismyrkkyä sun suoniis, keuhkot myös sijaitsee aika paljon lähempänä sun sydäntä ku huules. Mä en nyt jaksa tutkia asiaa uudelleen ja selittää tarkemmin, mutta kyllä se noin on. Nikotiinilla ei niin suurta osuutta asiaan.

Niin ja Skruffissa on ihan saman verran nikotiinia ku esim. nick&johnny nuuskassa, eli 11mg per jotain.

Paitsi skruffin stark pussissa, jossa nikotiinia on huimat 17mg/pussi, eli 17mg/g.
Mikähän nikotiinipitoisuus takavuosien huulentappajassa Skärgårdens snusissa oli? Ainakin niin järkyttävää myrkkyä ettei mitään järkeä. Sellainen musta hieman ellipsin muotoinen purnukka se oli.

Muistaakseni se Ahvenanmaalla jossain valmistettiin, tiukkaa kamaa. Sellainen jöntti huulessa kun olisi nukahtanut niin olisi varmasti tullut oksennus herätessä. Nytkin olen viikon sisällä nukahtanut pari kertaa (nuuska huulessa siis) ja herätessä on ollut melko mielenkiintoinen olo (nukkunut nuuska huulessa useamman tunnin). Siitäkin selviää helposti, kun käy heittämässä nuuskan pois ja juo vettä perään. Ja eikun takaisin tutimaan. Toisaalta jos on kovin herkkä vatsa niin varmasti tulee ylös.

Ensinnäkin. Millä perusteella nuuska tukkii pahemmin suonia kun tupakka? Suuremman nikotiinipitoisuuden vuoksi? Ei pidä paikkaansa. Nuuskan käyttäjillä ei ole todettu verenpaineen nousua eikä mitään muutakaan verisuoniongelmia nuuskan käytöstä johtuen, tupakkaa polttavilla taas noita ongelmia löytyy. Nuuskasta ei mee häkää ja muuta palamismyrkkyä sun suoniis, keuhkot myös sijaitsee aika paljon lähempänä sun sydäntä ku huules. Mä en nyt jaksa tutkia asiaa uudelleen ja selittää tarkemmin, mutta kyllä se noin on. Nikotiinilla ei niin suurta osuutta asiaan.

Niin ja Skruffissa on ihan saman verran nikotiinia ku esim. nick&johnny nuuskassa, eli 11mg per jotain.

Kuten jo joku sanoi, Skruffin starkissa on se 17mg nikotiinia. Sori jos en ollut tarpeeksi tarkka laadusta. Luulin sen olevan nuuskaajille itsestäänselvyys.

"Nuuskasta ei mee häkää ja muuta palamismyrkkyä sun suoniis..." Toi on totta. Eihän siitä palamis myrkkyä mene, mutta paljon muita myrkkyjä kylläkin. Lue lisää, jos luulet että nikotiini on ainoa tuote, mikä nuuskasta lähtee verenkiertoon. Enkä myöskään tajua miten suonten tukkeutumiseen liittyy se, että keuhkot ovat huulia lähempänä sydäntä?! Enkä myöskään koskaan sanonut, että suurempi nikotiini määrä aiheuttaisi suonien tukkeutumisen.
Kuten jo sanoin, käytän itse nuuskaa, mutta en minä silti sulje simiäni sen haittavaikutuksille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom