Paljon sul sit menee tota nuuskaa päivässä?Mulla on käytännössä nuuska huulessa koko ajan hereillä ollessani ja joskus jopa nukkuessani :D.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon sul sit menee tota nuuskaa päivässä?Mulla on käytännössä nuuska huulessa koko ajan hereillä ollessani ja joskus jopa nukkuessani :D.
Virallisesti vahvin on Proben Whisky jossa on nikotiinia 10mg/g. Ettanissa, Rödassa, Generalissa, Groovissa jne. on 8mg/g. Skruf Strak Lös voi olla Probea vahvempaa, mutta en ole löytänyt mistään faktaa asiasta.
Kyse siis oli irtonuuskista.
Luulisin, että nick and johnnyn irtokama on tällä hetkellä markkinoiden vahvinta. Mielestäni kolisi huomattavasti enemmän kuin skruffin starkki.
Tuo on täysin totta! Nick and johnny pistää pään pyörälle ja kunnolla. Olin nuuskaamatta pari viikkoa ja maistettuani biitin N&J:tä alko päässä vispaa ja vatsassa kurnii Göteborgia ja Generalia tulee käytettyä melko paljon. Just tuli ostettua 4 tornia abi-risteilyltä. Pysyy sopivasti viileenä tossa minijääkaapissa.Virallisesti vahvin on Proben Whisky jossa on nikotiinia 10mg/g. Ettanissa, Rödassa, Generalissa, Groovissa jne. on 8mg/g. Skruf Strak Lös voi olla Probea vahvempaa, mutta en ole löytänyt mistään faktaa asiasta.
Kyse siis oli irtonuuskista.
Luulisin, että nick and johnnyn irtokama on tällä hetkellä markkinoiden vahvinta. Mielestäni kolisi huomattavasti enemmän kuin skruffin starkki.
Nicorette on hemmetin hyvää nimenomaan sillon ku on nuuskaa käyttäny, huuli on valmiiksi valmisteltu vastaanottavaisemmaksi. ;)
heh eipä taida paljon huleen imeytyä purkasta. vaatii tietyn PH tason. toki muuten se nikotiini kyllä elimistöön menee
Pidän nuuskasta, sillä se on vähemmän epäterveellistä kuin tupakka, mutta tukkeuttaa tosin suonia pahemmin. Onneksi siitä ei ole hyvällä kunnolla ja nuorella iällä vielä huolta.
Nuuskaa on mukava vaihdella sopivin väliajoin. Tällä hetkellä olen rakastunut lucky strikeen, mutta vedän myös muutaman catchin eukalyptuksen päivässä. Saa nähdä, mitä kivaa löydän taas seuraavalta Ruotsin matkalta
P.S. Joku mietti vahvinta nuuskaa. Se on Skruf.
Niin ja Skruffissa on ihan saman verran nikotiinia ku esim. nick&johnny nuuskassa, eli 11mg per jotain.
Mikähän nikotiinipitoisuus takavuosien huulentappajassa Skärgårdens snusissa oli? Ainakin niin järkyttävää myrkkyä ettei mitään järkeä. Sellainen musta hieman ellipsin muotoinen purnukka se oli.Paitsi skruffin stark pussissa, jossa nikotiinia on huimat 17mg/pussi, eli 17mg/g.
Ensinnäkin. Millä perusteella nuuska tukkii pahemmin suonia kun tupakka? Suuremman nikotiinipitoisuuden vuoksi? Ei pidä paikkaansa. Nuuskan käyttäjillä ei ole todettu verenpaineen nousua eikä mitään muutakaan verisuoniongelmia nuuskan käytöstä johtuen, tupakkaa polttavilla taas noita ongelmia löytyy. Nuuskasta ei mee häkää ja muuta palamismyrkkyä sun suoniis, keuhkot myös sijaitsee aika paljon lähempänä sun sydäntä ku huules. Mä en nyt jaksa tutkia asiaa uudelleen ja selittää tarkemmin, mutta kyllä se noin on. Nikotiinilla ei niin suurta osuutta asiaan.
Niin ja Skruffissa on ihan saman verran nikotiinia ku esim. nick&johnny nuuskassa, eli 11mg per jotain.