Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Osaakos kukaan valistaa mitä kaikkia pussinuuskalaatuja ruotsinlaivoilta nykyään löytyy? Itse en ole käynyt aikoihin risteilemässä ja nyt pitäisi opastaa kaveria ostamaan pieni tuliaissatsi
Ainakin Ettan, General ja Catchin minipussit. Generalilta taitaa olla niitä laimeampia valkoisia sekä Onyxia, normien lisäksi toki. Catchit eivät ole mistään kotoisin, joten itse lähtisin suosiolla Ettaniin tai vaihtoehtoisesti Generalin Onyxiin - jos siis jostain syystä pusseja välttämättä tahtoo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin Viking Mariellalla 31.1. - 2.2., eli torstaista lauantaihin. Nuuskaa myytiin viimeisen kerran muilla kuin ruotsin lipun alla olevilla laivoilla aamulla 1.2. Vikingin laivoista ruotsin lipun alla ovat Cinderella ja Ålandsfärjan, joilla myynti jatkuu ainakin ruotsiin päin mentäessä. Tämä siis paikan päällä varmistettu tieto.

Olin Viking Mariellalla 31.1. - 2.2., eli torstaista lauantaihin. Nuuskaa myytiin viimeisen kerran muilla kuin ruotsin lipun alla olevilla laivoilla aamulla 1.2. Vikingin laivoista ruotsin lipun alla ovat Cinderella ja Ålandsfärjan, joilla myynti jatkuu ainakin ruotsiin päin mentäessä. Tämä siis paikan päällä varmistettu tieto.
Jaa, kyllä ne mulle vaan sano viikkarilla kun soitin, että 9.2. myydään ainakin vielä nuuskaa kun olen lähdössä, mutta vain matkalla ruotsiin ruotsin aluevesillä. Laiva siis Isabella, joka on ahvenanmaan lipun alla. Eipä tuollakaan saisi myydä, mutta eipä tunnu viikkaria kauheasti kiinnostavan.

Kuulemma jostain lentokoneistakin saa nuuskaa. Kaveri oli saanut kaverilta joka oli mennyt Las Palmasiin lentokoneesta ostettua nuuskaa.

Joo ja jossain maassa(olisiko ollut tanska tai saksa) oli ollut kentällä tax-free shopissa nuuskaa.

Lopetus hyvällä mallilla, nyt joku 3vk ilman eikä tee hirveän pahaa. Tietyissä sosiaalisissa tilanteissa tekis mieli välilä sortua mut pysyn tiukkana.

Lopetus hyvällä mallilla, nyt joku 3vk ilman eikä tee hirveän pahaa. Tietyissä sosiaalisissa tilanteissa tekis mieli välilä sortua mut pysyn tiukkana.

Itsellä kas tuo lopetus pyörinyt mielessä ihan vain ton rahan takia, kyllä tähänkin on jo niin paljon tullut rahaa upotettua ja niitäkin vois fiksummin käyttää. Noh katsoo nyt mitä tulevaisuus tuo.

Rahaa tulee, rahaa menee. Mitä enemmän sitä on sitä enemmän sitä menee. Vituiks tulee menemään elämä kun ei osaa säästää. :/ Nytkin pitäisi tää kuukaus kestää viidellä kiekolla. :D I try!

Siis onko tosiaan näin, että Mariellalta tai Gabriellalta ei saa enää nuuskaa?

Siis onko tosiaan näin, että Mariellalta tai Gabriellalta ei saa enää nuuskaa?
Eikös siinä niin lue? Tällä hetkellä ainakin asia on niin, että vain Ruotsin lipun alla seilaavat jollat saavat myydä snusia.

Luulisi niiden keksivät jonkun porsaanreiän tuohon, sen verran paljon sitä tavaraa meinaa laivoilla myydään.

Joo lopettamista kokeiltiin täälläkin. Puoltoista viikkoa ilman biitistä sekaisin ja eilen sitten sorruin. Nyt kaks vuotta käyttäneenä voin sanoo et kyllähän se vaan niin on et ei ilman tätä voi elää! Kyllä se vaan tuo niin rauhallisen itämaisen tunnelman ku tykittää biitin huuleen..:lol2: Ja muutenki rupesin miettimään että _miksi_ lopettaa, jos raha ei ole ongelma??

jahas et joistakin viking linen laivoilta on sit nuuskan myynti jo loppunu. onko jollai tietoo et mistä kannatais tukholmast hakee purkit? risteilylle tulee täs lähettyy ja maissa kerkee sen muutaman tunnin pyörähtää ni oisko jossain siin keskustan alueel jotai edullisempaa kauppaa. kioskeis taitaa olla noi hinnat aika paljon korkeemmat.

pyh pyh paska puhetta et nuuskas olis jotain terveysvaikuttei.. vaik oliski ni ketä se häiritsee?? toisin kuten tupakka.. mikää ei oo nii siistii ku kovan treenin jälkee heittää mällin huulee ja menee sohval makaa :)

Nyt ois kaveri lähös perjantaina Silja Line Serenadelle. Tietoa tykky generalin tornihinnasta ja muista tarjouksista??

Kohta helpottaa nuuskaajat!

Vikingin uusi alus XPRS, joka matkaa helsingistä tallinnaan. On liputettu Ruotsiin. Ja aluksella myydään nuuskaa. Varmistin asian Vikingiltä.
Parasta tässä on se, että uusi alus tekee ns. päiväristeilyjä. Eli aamulla stadista lähtö ja illalla takas.
:dance::hyvä::rock::kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom