Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mä oon käyttäny nuuskaa semmosen puoltoista vuotta aika säännöllisesti , mutta koukkuun en oo jääny. Seon vaan nii pirun rentouttavaa reenin jälkeen tai kännissä siitä saa aivan loistavan olon. Mä oon kyllä sitä mieltä , että Ettania sitä pitää miehen taskusta löytyä. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itte oon käyttänyt jonkun 5-6 vuotta ja kyllä ettani on pitkän päälle parasta. välillä on ihan kiva heittää muutakin mutta ei purkkia enempää. (paitsi jotain rödaa tai probee). ja siitä ahvenanmaalaisesta. pistin ekan kerran sitä vitosella niin meinas taju lähtee. kauheeta tavaraa.

jarivaha sanoi:
lähde? lueppas se viimeisin ja laajin tutkimus nuuskan terveysvaikutuksista, mikä löytyy tästä ketjusta.

Ei tarvitse enempää sitä hakea lähdettä, koska kyllähän nuuska lisää syöpäriskiä. Selostin vain yhden tavan, miten nuuska suurentaa riskiä. Itsekkin vielä tupakoin ja en yritä saada ketään lopettamaan jne. Mutta IMHO se on itsepetosta, jos ei luule nuuskan suurentavan suusyövän riskiä, samalla tavalla kun tupakointi keuhkosyövän.

Itse ostin toissapäivänä 5 purkkia Ettania :kuola: pitkästä aikaa. En käytä nuuskaa ympäri vuoden, vaan sillointällöin kun esim. jollain kaverilla on myynnissä tai satun käymään laivalla, noin 2-3 kertaa vuodessa ostan tornin tai puolikkaan.

Kyllä se vaan tekee hyvän olon, kun päivän viimeisella tunnilla, ruotsin kieltä opetellessa kaivat purkin taskusta ja ammut mällin huuleen. :thumbs:

kisskiss sanoi:
Mä oon käyttäny nuuskaa semmosen puoltoista vuotta aika säännöllisesti , mutta koukkuun en oo jääny.

Ahhahaaaaa! Tekispä mieli tehdä tästä signature!!!

Mä käytin tossa puoltoista kuukautta nuuskaa ja nyt olen pitänyt viikon taukoo. Rupes ikenissä jo tuntuu, muistelin kun joskus 10v sitten käytin, niin ei tuntunut missään. Lisäks nyt tuli ikeniin pieniä tummentumia, jotka sitten katos yön aikana. Tosin ettania paukuttelin koko ajan ja pitkää pötköä.

Onks teillä tällänen elvistely tykki:
promo_photo_middle2.jpg

Eugen sanoi:
Onks teillä tällänen elvistely tykki:

Eipäs ole.. mistä oot tuon hommannu? On muuten aika cool. :kuola:

Suomalaista työtä. http://www.icetool.com ja sieltä voit katsoa myyntipaikat. Hinta on 40 euroa tolle metalliselle. On muuten järeä tykki ja sillä saa naisia ja vaikutusvaltaa.

Tääkin olis viilee:
snuff_box.jpg

box_1.jpg

Jumakeka jätkät, tää on nyt teidän vika et mul rupes tekee nuuskaa mieli ja pakko lähtee ostaa yheltä kiskalta sitä. Kieli hakkaa ientä, vatsassa perhoset lentää...

Eugen sanoi:
On muuten järeä tykki ja sillä saa naisia ja vaikutusvaltaa.

no tuosta en tiiä et sil naisia sais..ei yleensä nuo muijat niin nuuskasta välitä.. :rolleyes: mut kieltämättä nätin näköinen on.

VelttoV sanoi:
Ei tarvitse enempää sitä hakea lähdettä, koska kyllähän nuuska lisää syöpäriskiä. Selostin vain yhden tavan, miten nuuska suurentaa riskiä.

Mutuna:
Mun käsittääkseni Ruotsissa tehtiin aika iso tutkimus asiasta ja johtopäätelmän mukaisesti nuuskapurnukoista hävis teksti "ursäker cancer". Eipä oo tullut kyllä vastaan pitkään aikaan purkkia jossa olis lukenut eo. teksti.

en muuten jaksanut ettiä tota sun edellistä postausta, missä olet selittänyt jonkin tavan. Joten sorry.
:piis:

Edit. Sehän oli samalla sivulla :D. Noh, en mä näistä asioista mitään tiedä..

mik99 sanoi:
no tuosta en tiiä et sil naisia sais..

Älä helvetis!

Jos olisin varakas niin ostaisin nuita pillejä ja painattaisin niihin naamani kuvan. Voisin vaikka jaella niitä sitten tutuille ja tuntemattomille.
Mutta kyllä tommosella punasella pillillä saa satavarmasti naisia baarissa.

40e tykistä on aikamoinen hinta, sillähän saa jo kaks tornia ostettua. Kyllä sen biitin saa vedettyä karvalakkiruiskullakin mutta oishan tommonen kyllä aikamoisen siisti, ei siinä mitään...
Eipä nuo naiset yleensä lämpiä nuuskalle. Hyi, sulla on biitti huulessa!!!! ja plaa plaa plaa

Hei huumorintajia poijjaat, huumorintajua. Itseironiaa, get it?

Eugen sanoi:
Hei huumorintajia poijjaat, huumorintajua. Itseironiaa, get it?

joo tiedän..menee kyl nyt :offtopic: mut sä et ymmärtänyt tota mun :david: viestii..mut sovitaanko et laitetaan tähän piste.. :)

Alumiinitykillä tykittäminen on melkein sama, kuin jos pyyhkisi persettään kultapaperilla.

Mutta ei se mitään. Ristiriidat hallitsee :)

Mukavasti täälläkin huulessa törröttää Tre Ankare ja vieressä Kenraalia.

Ehdottomasti parasta treenin jälkeen, muuten menee vähän hukkaan... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom