Nutrilett/Herbalife/Fitline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeBaBBi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaa te jotka noista tiedätte, kun olen lopen kyllästynyt syömään/valikoimaan/laskemaan ravintoarvoja, koska olen dietillä ja pitäisi 4kg saada pois. Ensin mennään Fitlinellä sitten noilla muilla ohjeitten mukaisesti.
Yhden päivän saldo: kcal 1003, p 67g, hh 127g ja r 24g (sis. kaikki vitamiinit, hiven- ja kivennäisaineet) + otan tohon päälle vielä puhdasta proteinia tai proteinipatukan = yht. 1200kcal. Peruskulutukseni on 1800kcal eli -600 kcal. Eikö sen laihduttamisen pitäisi noillakin onnistua lihasmassaansa menettämättä, koska kuitenkin otan proteinia tarvittavan määrän. Mitat 165/60 ja olen ollut aloittaessani 65kg. Eilen/tänään pidin mätön, koska painoni on jäänyt junnaamaan ja nyt voin sanoa että aineenvaihdunta on täysin sekaisin, pierettää, ummettaa, kusettaa ja olo on kuin vappupallolla jne. Voisiko joku kertoa järkeviä vinkkejä! Ja kaiken lisäksi kun noita on, koska sisko on joskus laihduttanut noilla. Otan lisäksi myös kuituvalmistetta/siemeniä/oreganoa jne. riittävän kuidun takamiseksi.

Oisi tää varmaan ravinnon puollelle kuulunut mutta hätäpäissäni sen tänne tyrkkäsin. Apua tarvitsisin, jos joku viitsii antaa ohjeita.

Täysin susipaskoja tuotteita kaikki. Jatka vain niiden kalorien laskemista tai teet itsellesi monipuolisen dieettisafkamenuun käyttäen puhtaita aineksia. Hyviä rasvoja, proteiiniä jne. Noudatat sitä menuuta sitten jonkin aikaa. Suosittelen Jutan ja Bullin Fitfarm-laihismenuuta, pitäisi löytyä tuolta ravinto-osiosta jostain.

Noissa nuttrileteissä taisi olla vielä se että ne saattavat paskoa maksan jos niitä pitempään käyttää. Ja noissa on kans se että jos et osaa syödä oikein saat kaiken menettämäsi fläsän takaisin ekstrojen kera,

nim: kokemusta on..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom