Nutrilet dieetit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonpa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko noissa nutrilet dieteissä mitään järkeä? Onko kellään kokemuksia? Kaveri aloitti 2 viikon kestävän nutrilet dietin ( pussikeittoja, patukoita ym), kaloreita noin 600kcal/ vrk. Onko nää nyt niitä ensiksi nesteet&lihakset pois-> jäljelle jää läskit dietteejä?:D

Jos en ihan väärin muista, niin miehille suositellussa nutrilett päiväannoksessa on 70g proteiinia. Siitä voi jokainen ite miettiä, että jääkö pahemmin lihaksia tolla proteiinimäärällä, varsinkaan jos on noin pienet kalorit.

Heitän villin veikkauksen, että kaverisi painaa 1kk päästä enemmän kuin nyt.

Tohon kalorimäräään vuorokaudessa kun heittää 1,5 h salireeniä, niin kehitys on varmasti taattu.;) Voimatasot tippuu ku lehmänhäntä. Varmaan kannattaisi muutenkin tähdätä pitemmälle ajalle tuota hommaa kuin pariksi viikoksi...

joo hommat kusee. Viikon päästä kuulet kuinka homma toimii kun nesteet (2-3kg) on kadonnut. Kuukauden päästä sitten ihmetellään että mitä vittua taas painan saman verran mutta olo on jotenkin paskempi.

Kyllähän noi toimii

Meillä töissä mun työkaveri alotti vuoden alussa Nutrilet-dieetin ja parissa kuukaudessa pudotti 20 kg, nyt tähän mennessä vähän enemmänkin jo. Hänen kertomansa mukaan silloisesta 42 koosta hän on kutistunut 36-38 kokoon.. Me puhuttiin dieeteistä koska itsekin laihdutan tosin vähän eri menetelmällä, että Nutrilet-pussit, patukat ja muut semmoset tulee jo korvista ulos mutta tuloksien innoittamana on sinnikkäästi jatkanut, se on kaikki vaa'assa mikä on innoittavaa ja uudet vaatteet yms.. Nutrilet on aikalailla tiukka ja musta ainakaan siinä ei ole mitään järkeä. Rahat menee, lihakset menee ja ennen kuin huomaatkaan oot laihtunut niin nopeasti sellaiseksi kuivaksi rusinaksi että roikkuvan ihon korjaaminen alkaa **tuttamaan mikäli se edes on mahdollista enää siinä vaiheessa kun on laihduttanut ja paljon. Nämä siis työkaverini suusta ja mä voin hyvin kuvitella. Onko ulkonäkö tavoitteen ja toiveiden mukainen kun on laihtunut niin nopeasti suuresta ylipainosta, että nahka roikkuu ja tissit on kuin tyhjät perunapussit joiden pohjalla on kuin yhdet hassut herneet.. :( Eli nopeat ja "helpot" konstit kyllä ottavat veronsa tavalla tai toisella, joillakin se on roikkuvat nahat ja siitä aiheutuva mielipaha ja toisilla se on painon nousu dieetin jälkeen.. Lopulta sen tuplaantuminen kuin huomaamatta. :wtf:

Toki, jos on vähemmän ylipainoa niin mikä estää kokeilemasta, ei kai siinä ala nahka roikkumaan mutta mua harmittaa mun työkaverin puolesta sillä hänellä oli reilua ylipainoa pienestä koostaan huolimatta ja kun hän vihdoin on päässyt tavoitepainoon, ulkonäkö ei tyydytä.. Sitäpaitsi mä ainakin olen sitä mieltä että jos jotain tekee niin tekee sen kunnolla tai ei tee ollenkaan. Kunnollinen safka kunniaan ja reilun rehellinen ja maltillinen sekä terve painonpudotus takaa pysyvämmät tulokset ja sen, että kropastaan saa NAUTTIA.

No mut, nää on ihan mun mielipiteitä, jos jollakulla on hyviä kokemuksia Nutriletistä ja siitä, että hurjan nopea painonpudotus ei saa kehoa ihan sekaisin ja ihoa roikkumaan niin olkaa onnellisia, mä oon nähnyt vain sen jolla homma ei mennyt ihan putkeen.

Mun työkaveri aloitti laihdutusryhmässä, jossa niillä oli ekat neljä viikkoa jonkinlainen tehostartti. Vetivät nimenomaan pussikeittoja jne jotta saadaan alkuun painon putoaminen hyvälle mallille. Siitä sitten nostivat syömisiään terveellisille miinuslukemille ja etenevät jatkossa niin.

Ilmeisesti tämä toimii kannustimena, että alussa saa painoa niin nopsaan pois. Ryhmä oli kunnolla liikalihaville suunnattu ja kaikki tapahtui valvonnan alla, joten en näe siinä vaaraa vetää tollasta starttia, mutta ei tommoset jatkuvana menetelmänä voi olla tervettä.

Tää mun työkaveri ei ole laihtunut vielä yhtään. Kyllästyi pussikeittoon jo parin viikon jälkeen ja sittemmin syönti palautui entiselleen.

Kait tuokin voisi periaatteessa toimia sellasella ihmisellä, jolla ei pahemmin oo lihaksia. Olettaen kuitenkin, että pudottaa kerralla vaikka 5 tai 10kg ja sitten vetää sen aikaa nollaa, että iho ehtii jotenkuten palautua.

edit: Lääkäri muuten ihan pokkana suositteli mulle nutrilettiä, vaikka tiesi, että elän terveesti ja olen pudottanut jo 20kg ja liikun säännöllisesti. Se näki vaan, että "Njaa puolessa vuodessa vaan 10kg pudonnu, mitä jos koittasit tätä, oon kuullu et tulee hyvin tuloksii." Ei nää pikadietit kenenkään elämäntapoja muuta, sopivat lähinnä johki viikon paastoamiseen.

Tohon lisää muutaman prodedrinkin ni mikä ettei, aika lähellä velocity diettiä.
Kyllähän noissa pusseissa on vitamiinit yms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meinaakko ettei elimistö vedä säästöliekille jos kulutus on joku 5x isompi ku syödyt kalorit?

Ihan hyvin voi varmaankin muutaman viikon olla jollain -1500kcal ilman että aineenvaihdunta radikaalisti hidastuu.
Tietty riippuu lähtötilanteesta, jos lähdetään 10% rasvoista niin sit voi hidastuakin.

Mitähän kävis nuttriletillä jos vetäis sitä 6pvä/vko ja sit vetäis seittemäntenä päivänä aina jonku 5000kcal mättöpäivän :'D

Siskon jojolaihdutuksia seuranneena näyttäisi tuo nutrilet-vaihe kestäneen kyllä vähiten aikaa. Takaisinhan ne vanhat läskit tulee samantien jos tuolla lailla parissa kuukaudessa yli kymmen kiloa tiputtaa. Lisäksi ovat aivan älyttömän kalliita. Yks entinen työkaveri (nainen, kuinka ollakaan) sanoi ostavansa jotain tuon tyyppisiä laihdutusruokia tjms. (en nyt muista firman nimeä) ja ne pakkaukset maksaa 200 euroa kuussa:D. Ihanan kallista.

Jojolaihduttajilla onkin yleensä se ongelma, että kun laihdutuskuuri on ohi, palataan entisiin elintapoihin. Tästä imo johtuu jojoefekti, ei niinkään laihdutuskuurista millä ollaan. Ei ymmärretä, ettei laihduttaminen pitäisi olla mitään kuuriluontoista, vaan kokonaisvaltainen ja pysyvä elintapojen muutos.

Eipä se mitään kallista oo jos maksaa 200€ kuussa ja ei syö mitään muuta? Ainaki omat ruokakulut o 240€/kk -luokkaa.

Vaikea sanoa toimiiko, mutta itte oon kerran noita maistanu...Ihan tosi pahan makusia! Mielummin kyllä itte joisin jotain proteiinipirtelöitä ja söisin vitamiineja. Sillä tavalla noi vois omalla kohalla toimia, ettei tulis syötyä mitään, kun noitakaan ei alas saa, kunnon vesi-paasto. ;)

Siskon jojolaihdutuksia seuranneena näyttäisi tuo nutrilet-vaihe kestäneen kyllä vähiten aikaa. Takaisinhan ne vanhat läskit tulee samantien jos tuolla lailla parissa kuukaudessa yli kymmen kiloa tiputtaa. Lisäksi ovat aivan älyttömän kalliita. Yks entinen työkaveri (nainen, kuinka ollakaan) sanoi ostavansa jotain tuon tyyppisiä laihdutusruokia tjms. (en nyt muista firman nimeä) ja ne pakkaukset maksaa 200 euroa kuussa:D. Ihanan kallista.

Toi 200€ ei miusta kuulosta kovinkaan paljonlta. Miulla ainakin menee vähintään ton verran kuussa rahaa ruokaa jo nytkin. Siis, jos oletetaan että söis vaan noita.

Ihan hyvin voi varmaankin muutaman viikon olla jollain -1500kcal ilman että aineenvaihdunta radikaalisti hidastuu.
Tietty riippuu lähtötilanteesta, jos lähdetään 10% rasvoista niin sit voi hidastuakin.
Veli vetelee tällä hetkellä varmaan jotain -2000 kalorii.
n. 700 kaloria päiväs, kysyyn vaan piruuttaakseni tänään iskältä että paljon kaloreita saa olla, menin vähän lukkoon, sanoon että meikä vetää jädee ton 700 kalorii päiväs. :D

e. Naun, akka oot ? Aika paljon sulla menee kyllä ruokaan imo..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom