Kyllähän noi toimii
Meillä töissä mun työkaveri alotti vuoden alussa Nutrilet-dieetin ja parissa kuukaudessa pudotti 20 kg, nyt tähän mennessä vähän enemmänkin jo. Hänen kertomansa mukaan silloisesta 42 koosta hän on kutistunut 36-38 kokoon.. Me puhuttiin dieeteistä koska itsekin laihdutan tosin vähän eri menetelmällä, että Nutrilet-pussit, patukat ja muut semmoset tulee jo korvista ulos mutta tuloksien innoittamana on sinnikkäästi jatkanut, se on kaikki vaa'assa mikä on innoittavaa ja uudet vaatteet yms.. Nutrilet on aikalailla tiukka ja musta ainakaan siinä ei ole mitään järkeä. Rahat menee, lihakset menee ja ennen kuin huomaatkaan oot laihtunut niin nopeasti sellaiseksi kuivaksi rusinaksi että roikkuvan ihon korjaaminen alkaa **tuttamaan mikäli se edes on mahdollista enää siinä vaiheessa kun on laihduttanut ja paljon. Nämä siis työkaverini suusta ja mä voin hyvin kuvitella. Onko ulkonäkö tavoitteen ja toiveiden mukainen kun on laihtunut niin nopeasti suuresta ylipainosta, että nahka roikkuu ja tissit on kuin tyhjät perunapussit joiden pohjalla on kuin yhdet hassut herneet.. :( Eli nopeat ja "helpot" konstit kyllä ottavat veronsa tavalla tai toisella, joillakin se on roikkuvat nahat ja siitä aiheutuva mielipaha ja toisilla se on painon nousu dieetin jälkeen.. Lopulta sen tuplaantuminen kuin huomaamatta. :wtf:
Toki, jos on vähemmän ylipainoa niin mikä estää kokeilemasta, ei kai siinä ala nahka roikkumaan mutta mua harmittaa mun työkaverin puolesta sillä hänellä oli reilua ylipainoa pienestä koostaan huolimatta ja kun hän vihdoin on päässyt tavoitepainoon, ulkonäkö ei tyydytä.. Sitäpaitsi mä ainakin olen sitä mieltä että jos jotain tekee niin tekee sen kunnolla tai ei tee ollenkaan. Kunnollinen safka kunniaan ja reilun rehellinen ja maltillinen sekä terve painonpudotus takaa pysyvämmät tulokset ja sen, että kropastaan saa NAUTTIA.
No mut, nää on ihan mun mielipiteitä, jos jollakulla on hyviä kokemuksia Nutriletistä ja siitä, että hurjan nopea painonpudotus ei saa kehoa ihan sekaisin ja ihoa roikkumaan niin olkaa onnellisia, mä oon nähnyt vain sen jolla homma ei mennyt ihan putkeen.