Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
PRKL ku ei vaa taho toi penkkitulos nousta, sain 27.12 80kg ja nyt nousee n.85kg.
Nyt aattelin vähä pidempää sarjaa ottaa parin kuukauden ajan ni jospa sit jotai tapahtuis.
Muissa liikkeissä kehitystä kyllä tullu ihan kivasti
Kehitystä on kuitenkin tapahtunut ja hyvät raudat jo nousee. Itellä meni 100kg->105kg yli 8kuukautta, eli 100 nousi jo viime kesäkuussa. Tosin en salilla täysipainoisesti pystynyt tuona 8kuukautena käymään ja muut liikkeet kuitenkin kehittyi ihan hyvin. Nyt taas on lähtenyt maksimi nousuun kun siirryin lyhyempiä sarjoja tekemään, mutta tärkeintä on varmasti antaa lihakselle erilaista ärsykettä.

Nyt oon sen 9kk treenannu ja penkki on nyt noussu 75kg ---->> 130kg tossa viimeviikolla.. Tosi tyytyväinen ollu varsinki ku oli semmonen löysäily päällä joulusta viimekuun alkuun ni oli ihan positiivista kun sai itteensä niskasta kiinni ja otti uuden ennätyksen ja motivaatiota samalla..

Ikää siis 19v
Paino n.100kg
pituus n.175cm
Rasvaprossa oli jotain 20%-26%.. :)
Rinta: 118cm
Haukka: 42cm
Vyötärö: 106cm

Laitoinpa nyt muitakin mittoja kun just ne mittailin. :D

:D haha!! kiittikiitti, ihan hyvinhän se on paisunu tossa ton 9kk aikana.. Jos en ihan väärin muista niin 2009 alussa ku mittailttin ni oli jotain 34-36cm luokkaa.. silloin en ollu mitään tehny paitsi jotain pihahommia porukoilla.. :D

No mut onhan siinäkin jo. :D jotenki tuntuu että toi hauis elää vähän omaa elämää ku välillä stoppaa kasvu ihan tyystin ja välillä on semmosia kasvupyrähdyksiä. :D

jos on ollut tarpeeksi aamupuurossa voisilmiä,niin ei mahdottomuus.kovin nousu jonka olen itse nähnyt oli 80kg 170kg rawina puolivuotta.

No jos Kako:n tapauksesta puhutaan, niin eiköhän jätkän postauksetkin tuo jo sen esille että "voisilmät" kuuluu kuvioihin.(yhtään tuloksia väheksymättä). Mutta naturaalilta ei onnistu. Harva saa penkistä 150kg koskaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos Kako:n tapauksesta puhutaan, niin eiköhän jätkän postauksetkin tuo jo sen esille että "voisilmät" kuuluu kuvioihin.(yhtään tuloksia väheksymättä). Mutta naturaalilta ei onnistu. Harva saa penkistä 150kg koskaan.

Oon ollut kuurilla nyt tasan 8 vkoa. Natutreeniä oli tasan vuosi takana ja pääsin 190 kg paitapenkkiin siinä ajassa.. Samoin kyykkyyn ja vetoon tuli se kymppi per kuukausi. Isoihin alotuksiin on ihan hyvä selitys omalla kohdalla. Lähtöpaino korkea (tais olla lähemmäs 120), + pohjalla kyllä voimaa (esim. ruummiillisesta töistä yms) vaikkei salitreeniä takana ollutkaan. Ja valmennus on alusta asti ollut voimanostopainotteista alan huippujen ohjaamana ja ruoka kun on aina maistunut ja unenlahjat kohdillaan niin ihmettelisin jossei sitä kehitystä tulisi.

Oon ollut kuurilla nyt tasan 8 vkoa. Natutreeniä oli tasan vuosi takana ja pääsin 190 kg paitapenkkiin siinä ajassa.. Samoin kyykkyyn ja vetoon tuli se kymppi per kuukausi. Isoihin alotuksiin on ihan hyvä selitys omalla kohdalla. Lähtöpaino korkea (tais olla lähemmäs 120), + pohjalla kyllä voimaa (esim. ruummiillisesta töistä yms) vaikkei salitreeniä takana ollutkaan. Ja valmennus on alusta asti ollut voimanostopainotteista alan huippujen ohjaamana ja ruoka kun on aina maistunut ja unenlahjat kohdillaan niin ihmettelisin jossei sitä kehitystä tulisi.
olisi näyttänyt olevan lahjoja naturelli reeniinkin.paljonko kehittyi raw-penkki vuoden aikana.

olisi näyttänyt olevan lahjoja naturelli reeniinkin.paljonko kehittyi raw-penkki vuoden aikana.

Oliskohan se siinä 80-90 kieppeillä ollut alottaessa ja 140 ennen kuuria. Ensimmäiset puol vuotta tuli sitä tehtyä, mut sen jälkeen aika minimaalisesti. Lankkua, lattiapenkkiä ja kuminauhaa/ketjua ja paitapenkkiä nykyään vaan.

Mulla 75 kilosena 125kg penkki rintaan asti, ilman pomppua, perse penkissä ja suorille naruille. Ja ikää 18v.

Lol. Olen kahet kisat nyt käyny.. ja SM-kisoissa kultamitali kotia. En sitten tiiä kannattaako jatkaa.

E: ja eipä mua ees kiinnosta jos joku ei usko mun tuloksia, jotka ei ees kovia ole. Tiedän kuitenki itte mitä nostan ja mikä jää rinnalle.

Pärjääkö tollaselle tuloksella kisoissa? Empä ois uskonu, olis mullaki varmaa mitalipaikka sitten jos menisin johonki kisaan.

Pärjääkö tollaselle tuloksella kisoissa? Empä ois uskonu, olis mullaki varmaa mitalipaikka sitten jos menisin johonki kisaan.

Kyllä pärjää, varsinkaan ipf ei ole junnuissa niin paljoa kilpailijoita kuin voisi kuvitella. Kisatilanne on tietysti hieman erilainen kuin salinostoissa, mutta jos merkkien+sääntöjen mukaan osaa nostaa niin ei mitalipaikkoihin kummoisia tuloksia tarvita varsinkaan junnuissa.

Minkä ikäinen lasketaan vielä junnuksi?

Onko 70 kiloa painaville oma sarjansa?

Paljonko 70 kiloa painavat junnut penkkaavat keskimäärin sm-kisoissa?

Onhan nuo tulokset raw tuloksia tuossa suomenvoimanostoliiton sivuilla?:) Tuli melkonen kisa kipinä kun huomas, että ei oo ku parin kilon päästä oman sarjan ennätyksestä.:)

Jos osaat lukea niin löydät vastauksen tosta quotesta. (eikä toi 125kg raakapena ollu mikään kisatulos)

Ja megamanille, noi on suurimmaks osaks paidalla otettuja.. saa raakanakin kisata.

Ja tätä just mä tarkotan..

Onhan noita mua paljon kovempia jamppoja vaikka kuinka paljon, ja varmaan joka salilla. Mutta jos ei viitti lähteä kisoihin (ja ostaa sen rätin ja harjotella sillä) ja jää salille huutelemaan "oisin voittanu jos olisin lähteny".

En ole mäkään räteillä edes hirveästi nostanut. Viikko ennen SM-kisaa kokeiltiin yhtä uutta paitaa ja päätettiin että tällä lähetään. 130kg tulee aika nihkeesti rintaan ja 140kg stopparista kun ilmaa :)

Ei muuta ku juippi ens kisoihin mukaan ja mitali kotia. Helppoa eikö?

Ei muuta ku juippi ens kisoihin mukaan ja mitali kotia. Helppoa eikö?

Ei nuo kilpailut ole minun juttu.

Ja nyt aloitin treenin taas lähes vuoden tauon jälkeen. Silloin olisi voinut mennä 120kg, mutta ei ollut ketään varmistamassa niin en uskaltanut 110kg enempää kokeilla.

Pitää tässä lähiaikoina koklata tuo maksimi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom