Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huvittaisko ottaa leikkimielistä kisaa, kumpi enemmän tänä vuonna? :)
Sama ikä, pituus ja painokin melkein ja tulos :)

Edit- Oonkin "vuoden vanhempi" mutta ikä on vielä sama...

Voisinkohan itsekkin ilmoittautua kisaan..? :)

ikää myöskin kuusitoista, mitat suunnilleen samoissa murentajan kanssa (181/78)

tosin tuloksissa tällä hetkellä teillä etumatkaa..kun joku vajaa puolivuotta sitten tein mavea oli ennätys joku 150, sen jälkeen ei yhtään mavetreeniä mutta silti nyt ilmeisesti painonnostoliikkeiden takia maksimi noussut siihen 170 jonka vedin nyt lomalla :) senkään jälkeen ei yhtään treeniä, mutta kyllä se 180 olis kuitenkin ainakin tavoitteena ennen kuin koulut alkaa, ihan sillä perusteella kun on tullut lomalla kyykättyä niin pirusti :D

oma tulos on 185kg ja oma paino on 82 kg maastavetoa olen treenannut 4 "treeniä" nyt ajattelin harjoittella enemmän maastavetoa kun innostuin yritykseen rikkoa tuon 200kg tuloksen :) olen 82kg, 183cm, ja 15 v

jos et oo koskaan neljää treeniä enempää, niin katohan vaan ettet alota heti liian kovilla (185 maksimeja:D) riuhtomaan että saat tekniikan kuntoon. Helposti nimittäin menee siulla tuo 200(kunhan vaan selkä kestää ;) ) jos on vielä näin alussa se kehistyskin nopeampaa, eikun vetämään vaan! :whip:

itsellä mave olisi yksi "lempilapsista" mutta en tiedä mihin väliin sen enään oikein tunkisin :(

Juu no mikäpäs siinä kun ei panoksia ole :D
Mutta ehkä suostun kisaa vasta kun parin viikon pääst selviää lopullinen tuomio :evil:

Tehän ootte paljon jo alussa vetänyt. Itse otin ekalla kerralla 60kg, 70kg ehkä tullu, mutta taisteluks ois menny :D Tänne vaan raportteja sillon tällöin, että miten kulkee :)

oma tulos on 185kg ja oma paino on 82 kg maastavetoa olen treenannut 4 "treeniä" nyt ajattelin harjoittella enemmän maastavetoa kun innostuin yritykseen rikkoa tuon 200kg tuloksen :) olen 82kg, 183cm, ja 15 v

Näitä kavereita ei koskaan näe saleilla, ja vastaavista ei koskaan edes kuule, mutta netistä löytyy kyllä uskomattomia ihmisiä järjettömine suorituksineen. Onnea ;)

videohan sen todistaisi. toisaalta, itse voisin kyllä uskoa kun se ensimmäinen nostokerta toi minulle mukanaan sen 2x140, enkä taida kuitenkaan olla se jolla parhaat geenit joten tuokin ihan mahdollista.. voiphan olla että jamppa on vaan ollut paljon metsätöissä tai vastaavaa tukevaa "liikuntaa" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin, tulihan se sieltä. Ei vedon vetoa alla viime maksimitestauksen jälkeen ja nyt 180 nousi eli kymmenen kiloa lisää silti parannusta :kippis1:

toissapäivänä kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni mavee, 155 kg nous :) ikä 17 paino 82

edit: luulen et 160 ois menny mut kokeilin heti tuon 155 perään 165 ja se söi kaikki voimat :D
niin ja raw eikä aiempaa alaselkätreenii (sori boustailu ;) )

17v nous about 165kg (vyölla) ja painoin 60kg. Ton jälkeen onki sit selkä hajoillu tasaseen tähän päivään saakka (22v) joten tulokset aika pitkält samat (paitsi et painan 72kg=D).

Viimeksi muokattu:
Omapaino 62kg, mave ennätys 180kg. Lähipäivinä olisi tarkoitus koittaa 186kg. Ajattelin myös kuvata tuon noston. Mitenhän sen videon vaan saisi nähtäville?

Omapaino 62kg, mave ennätys 180kg. Lähipäivinä olisi tarkoitus koittaa 186kg. Ajattelin myös kuvata tuon noston. Mitenhän sen videon vaan saisi nähtäville?

Youtubeen varmaan helpoiten?

Tänään tuli vedettyä sitten tuo maaginen 200kiloa. Nosto oli hyvä, selkä ei pyöristynyt ja rauta tuli tasaisesti ylös. Oma paino 96.9kg ja reeniä takana 16kk.

maanantaina tuli tehtyä 175kg sjmv 3*15:kuola:
paino tällä hetkellä on 106,7kg

ET IKINÄ!! Jos tuo pitäisi paikkansa niin silloin oma vetotuloksesi olisi noin 370-380kg! Monet tekevät sjmv:n aivan päin persettä ja pitävät jalkoja koukussa, silloin se ei enää ole sjmv. Siinä pitää olla polvet lukossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom