Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jes! Lauantaina 07.07 latasin uudeksi mave-ennätykseksi 280kg RAW!:whip:
Siinäpä meillä ikiteini... Threadi on nuorten mave tulokset ja 24v äijä ilmoittelee. :D Eipä siinä, helvetin kova tulos. :thumbs: (Ellei tässä ole joku sarkastinen läppä mitä en ymmärrä...)

Toissa viikolla aloitin maven tekemisen ensimmäistä kertaa ja sain 5x100kg, kait se 120kg menisi (ehkä). 95/100 16wee mörssäri on mitat.Puolivuotta kunnollista treeniä takana josta 1kk kyykyn kanssa.

Ihme superteinejä tosissaan, voi kumpa minullakin menisi se 180 rikki :(

Järkevällä treenillä saat tuon 180kg:n vuodessa rikki.:whip:

Ja sitten vielä oma tulos: tänään tuli mavesta 150kg vyöllä, kyykkytreenin jälkeen.

Huomenna kokeillaan 180kg raaawi nostoa :E, harmi että on niin lyhyet kädet että tanko nousee tonne aika ylös.. No lyhyemmät kädet on taas penkiss parempi ku apina kädet:thumbs:

Järkevällä treenillä saat tuon 180kg:n vuodessa rikki.:whip:

Aloitin maven tekemisen joskus tammikuussa ja silloin max oli päälle 110. Tällä hetkellä se maksimi on 175, jonka tein noin kuukausi sitten. Voi olla, että 180 menee rikki jo viiden kuukauden päästä? :D

Aloitin maven tekemisen joskus tammikuussa ja silloin max oli päälle 110. Tällä hetkellä se maksimi on 175, jonka tein noin kuukausi sitten. Voi olla, että 180 menee rikki jo viiden kuukauden päästä? :D

Hyvällä tuurilla saattaa mennä:D Minkälaisella ohjelmalla olet mavea tehnyt kun tuo kehitys on ollut noin kovaa?:eek:

Eipä maven alotettuaan kovin ihmeellisellä systeemillä tehä että se nousee paljonkin alussa.

Eipä maven alotettuaan kovin ihmeellisellä systeemillä tehä että se nousee paljonkin alussa.

Jepu. Ite saanu joka viikko lykkää 5kg lisää sarjoihin. Oon tehny 3xmitä menee (eli yleensä 5-6 toistoa). Tärkeintä on mun mielestä pitää se progressiivisuus, eli ei seuraavalla viikolla samoja painoja.

jep. kuhan vaan muistaa kevennellä välissä. Ja ei sitä rautaa tarvii aina lisää laittaa, voihan niitä sarjoja tehdä useemman tai toistoja. Kuhan ei aina samat sarjat, toistot ja painot periaatteella nosta.

Juu, itellä on vaan toiminut paremmin toi että lisätään enemmän rautaa kuin toistoja. Ja itellä on myös joka 4 viikko kevennetty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ristiote kummin vaan puolin, myötäote, myötäote remmeillä, apina ote. Yleisin silti ristiote, koska myötäotteella harvalla grippi riittää ykkösiä ottaa mankunkaan kanssa. Remmejä käytetään yleensä myötäotteella sitten. Jotku käyttää remmejä ja ristiotettakin.

Ristiote pidemmän päälle saattaa kasvattaa selkää "kieroon" koska selkä kasvaa toiselta puolelta enemmän. Joka voi aiheuttaa hyviä kipuja selässä. Ja remmeillä nostot on varuste nostoja.

Hyvällä tuurilla saattaa mennä:D Minkälaisella ohjelmalla olet mavea tehnyt kun tuo kehitys on ollut noin kovaa?:eek:

Ekat 4 kuukautta tein sumo tyylillä, jolloin sain rytmivaihdoksia. Sit siirryin kapeesee ja tässä sitä ollaan. Oha toi aika kovaa vauhtii tullu ylös ku joka kerta saa laittaa lisää rautaa tankoo. 3x6 tehny aina paitti välil noita 6x2.

Ristiote pidemmän päälle saattaa kasvattaa selkää "kieroon" koska selkä kasvaa toiselta puolelta enemmän. Joka voi aiheuttaa hyviä kipuja selässä. Ja remmeillä nostot on varuste nostoja.
Itse olen ainakin sarjat ihan tietoisesti tehnyt kädet vuorotellen eripäin jos ristiotteella olen vetänyt. Myötäotteella mennään tosin aina niin pitkään kuin päästään pelkän magnesiumin kanssa. Remmejä käytin joskus kun tempausotteella vedin. Tosin siinäkin kehittyi nopeasti, ja usein tule puolivahingossa viimeisissä toistoissa ns. peukalolukko mukaan. :zzzz:

:offtopic:

Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa maksimia maastavedossa. 130 kg nousi, täysin raakana.

Itse käytän aina raskaammissa sarjoissa ristiotetta, jota tosiaan tulee aina vaihdeltua vuorotellen toisinpäin.

Aloitin maastavedon harjoittelun vasta viime joulukuussa, vaikka treenattu oli pitkään jo sitä ennenkin. Varsinkin alussa kehitys oli huimaa. En tiedä mitä silloin aluksi olisi ykkösenä mennyt, mutta luultavasti enintään 90 kg. Että kyllä tuohon kehitykseen voi kai tyytyväinen olla, vaikka monet täällä vetääkin mua enemmän.

Edit: Mitat on 177/67

Parin viikon päästä yritetään 185kg jos nyt nousis rawina :)
Oikea mavetreeni alko loman alussa ja sitä ennen nostin jonkuu verran vähemmän. Kaipa tässä ois jonkulaisia mahiksia vetästä rawina +200 ennen vuoden vaihdetta. Ja mitat 179/77.

Parin viikon päästä yritetään 185kg jos nyt nousis rawina :)
Oikea mavetreeni alko loman alussa ja sitä ennen nostin jonkuu verran vähemmän. Kaipa tässä ois jonkulaisia mahiksia vetästä rawina +200 ennen vuoden vaihdetta. Ja mitat 179/77.

Huvittaisko ottaa leikkimielistä kisaa, kumpi enemmän tänä vuonna? :)
Sama ikä, pituus ja painokin melkein ja tulos :)

Edit- Oonkin "vuoden vanhempi" mutta ikä on vielä sama...

Keskustellaa huomenna enemmän, nyt meen nukkumaa :)
Treenaatko mavee monta kertaa viikos?

Keskustellaa huomenna enemmän, nyt meen nukkumaa :)
Treenaatko mavee monta kertaa viikos?

No pitkän aikaa tuli 2x viikossa reenattua, mutta en nyt kesällä oo salilla käynyt, mutta silloin kun olen, niin olen vetoa ottanut.
Edit: Nyt ois tarkotus ottaa niin sanottua peruskuntokautta tässä samalla vähän bodaillen. Veto mukana 1x viikossa ja ykkösen otan joskus joulukuussa seuraavan kerran.

Selvä homma :)

Suositut

Back
Ylös Bottom