Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tänään ei vaan kulkenu treeni niin hyvin MÄ EN OO MIKÄÄN WANNABII sen kerralla on selkä päivä vedän sen videolle!!
Voisitko samassa treenissä ottaa myös tuon 200kg penkín videolle mistä oot myös maininnut? Ja kyykynkin olet maininnut olevan 80kg, mahtaa olla tuo lihastasapaino kohdillaan....? :D ;)

Boksaajalla nuo tulokset heittelee...

Noh, on se hyvä että itsetunto-ongelmaisille wannabe-tyypeille on netti, jossa kukaan ei voi oikeasti tietää paljonko mistäkin nousee:david:

Hohoho :lol2:

e. Bonefish, kai toi 180-190 riittää, jos on huono päivä? :D

Tätä boxingin treeni-videota odotan yhtä innolla kuin antibodarin ( bodaaja ) faijan prässi-pelleilyjä. Saas nähdä saapuuko näitä koskaan julkisuuteen.

Tätä boxingin treeni-videota odotan yhtä innolla kuin antibodarin ( bodaaja ) faijan prässi-pelleilyjä. Saas nähdä saapuuko näitä koskaan julkisuuteen.

Ja jos saapuu, niin entäs jos silloinkin on "huono päivä"?
Mulla vissiin on ollu kohta 10v noita huonoja päiviä putkeen, sen verran heikko paska olen.
Noh, kait määki saan bodata vaikkei musta mittään tuu:itku:

Ja jos saapuu, niin entäs jos silloinkin on "huono päivä"?
Mulla vissiin on ollu kohta 10v noita huonoja päiviä putkeen, sen verran heikko paska olen.
Noh, kait määki saan bodata vaikkei musta mittään tuu:itku:

Älä välitä. Netissä löytyy voimaksastakin miestä voimakkaampi. Vaikka olisi kuinka hyvä, niin netistä löytyy parempi. Heitä ei tosin kisapaikoilla nähdä, sen paremmin bodauksen puolella, kuin voimanostossakaan. :) :offtopic:

Mielellään jos saisi sen 250kg:n ja/tai 15x175kg:n suorin jaloin maven sekä 200kg:n raakapenkin samalle videolle. Elä turhaan pidä kiirettä, ettei vain satu huono päivä kohalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katotaan lehtiä jos joku junnu kuolee kahden viikon sisällä pikateston yliannostukseen niin tiedetään kenestä puhutaan.

:offtopic:ihan kohtuullinen on boksaajan kehitys penkissäkin. ekat 5kk 60kg>>>170kg. ja tuosta 170kg:n tuloksesta taas 4kk eteenpäin ja penkki on omasta painosta 190,4% eli 112kg x 1.94= n, 217kg ja ei siinä vielä kaikki, tästä 1kk eteenpäin penkki omasta painosta on 204% eli 112kg x2.04= n228kg . ihan hyvä kehitys :jahas:

boxing väitätkö, että tuo sinun penkkituloksen kehitys on todellakin noin hurjaa mitä olet sanonut? :)
ettei vaan olis pari kaveria auttanut tekemään ns. pakkotoisto-ykkösiä? ;)

No mutta tuossahan tulee samalla sille varmistajalle siellä takana se mave ykkönen. Näin toisella on penkki ja toisella mave +200kg, samalla nostolla siis.

Suositut

Back
Ylös Bottom