Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkaa tuo sormilukkokin onnistumaan jo :D Huomasin muuten että kun maven pystyy tekemään myötäotteella, on alun nosto paljon kevyempi selälle. Varmaankin johtuu siitä että selkäranka on tasapainossa ja kädet saa lähemmäs kroppaa.

Tänään tuli uudet ykköset. Myötäotteella sormilukolla 225kg sumona vyöllä ja mankulla. Paino oli aamulla 67.7kg. 18v. Sama paino raakakisoihin vielä tämän vuoden puolella, niin olen tyytyväinen. Videollakin löytyy, jos sen tuolta jaksaisi kaivaa joskus.

Paljonko moookilla pituutta? Näyttää niin helvetin lyhyeltä toi nostomatka, kateeks käy. :) Oletko kokeillut istua alussa vielä enemmän taakse vai tuleeko sulla parempi voimantuotto noin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
@Moook

Kauan sulla meni tuohon sormilukkoon totutteluun niin että isot romut tulee sillä?

Olen suunnilleen joka reeneissä ~3-4kk ajan pikkuhiljaa tehnyt lämmittelysarjoja yhä isommilla painoilla sormilukolla, mutta se ei oikeen onnistunut kunnolla. Sitten kun hoksasin tarttua vähän eri tavalla, niin yllättäen ykkösraudatkin pysyy käsissä hetkessä, tosin raskaissa työsarjoissa se vieläkin ontuu. Otteen joutuu korjaamaan melkein joka toiston välissä.

Hieman OT, mutta kun tämä lienee ainot ketju jossa tuosta Thompzonin käyttämästä puolipyramidista (supermave :D) on keskusteltu, niin haluaisin tiedustella minkälaista kehitystä olette saaneet tuolla ykköseen?

Olen kerran kokeillut mutta ohjelma epäonistui jo toisella viikolla, koska aloitin ohjelman liian suurista painoista omaan maksimiin nähden. Maksimiin tuli silti lisää 5kg vaan se voi mennä aloittelijuuden piikkiin muutenkin.
ja tuloksista nyt meni kapealla vyön kanssa 7*170kg entinen maksimi ennätys oli 200kg vaan luulisi kohta menevän uusiksi :) 16v bw 80kg

Olen kerran kokeillut mutta ohjelma epäonistui jo toisella viikolla, koska aloitin ohjelman liian suurista painoista omaan maksimiin nähden. Maksimiin tuli silti lisää 5kg vaan se voi mennä aloittelijuuden piikkiin muutenkin.
ja tuloksista nyt meni kapealla vyön kanssa 7*170kg entinen maksimi ennätys oli 200kg vaan luulisi kohta menevän uusiksi :) 16v bw 80kg

Hyvää vetelyä, 210kg kiikarissa? :kippis1:

Kaverin kanssa lyötiin vetoa marraskuun alussa, että nostan 280kg vielä tänä vuonna. Silloin tulos oli 230kg, eli 50kg piti saada lisää kahdessa kuukaudessa. Aikaisemmin tein vain suorinjaloin maastavetoa, joten tulos alkoi nousemaan aikamoista tahtia kun otin normaalin maastavedon ohjelmaan, vaikka mitään voimailua en sen suhteen todellakaan aloittanutkaan. Enää viikko aikaa joten tulee kiire, mutta luotan itseeni! Dieetti tosin hankaloittaa asioita.

Suositut

Back
Ylös Bottom