Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ekan kerran kokeilin ilman aikasempaa mave reeniä 16 vuotiaana, niin meni 140kg oman painon ollessa jotain 66-67 nurkilla. sen jälkeen en oo kokeilukkaan maximeja

99kg, mut tolla ei oo mitään käytännön merkitystä koska oon kehonrakentaja ja 190cm pitkä. Jos joku mua kevyempi vetää enemmän, oon mielestäni kovempi jätkä koska olen lihaksikkaampi. :)

ekan kerran kokeilin ilman aikasempaa mave reeniä 16 vuotiaana, niin meni 140kg oman painon ollessa jotain 66-67 nurkilla. sen jälkeen en oo kokeilukkaan maximeja
Jätkä kusettaa tai omaa saatanan kovat lahjat maastavetoon. :wtf:
Voimanoston raw 2012 rankingissa 66 kilosissa huonoin vetotulos on kuiteski 160 kiloa, että luulis menevän kaks markkaa rikki aika nopsaa, jos ilman treeniä tollaset kilot nousee.

Jätkä kusettaa tai omaa saatanan kovat lahjat maastavetoon. :wtf:
Voimanoston raw 2012 rankingissa 66 kilosissa huonoin vetotulos on kuiteski 160 kiloa, että luulis menevän kaks markkaa rikki aika nopsaa, jos ilman treeniä tollaset kilot nousee.

olen kyllä tehnyt 8 vuotiaasta asti metsähommia ja isoja puita nostellut samaan tyyliin mitä mavessakin hieman, niin siitä se kait on tullut, lisäksi raksahomissa oon ollu jo nuorena harkkoja kantamassa. minun vahvuus onki tuo selkä jos vaan pysyy kunnossa. Vois tässä joku päivä koittaa uusia ja raportoida sitten, tosin paino on noussu 72kiloon, mutta empähän ole mavea juurikaan reenaillu, reilu vuosi takana perusreeniä.

Jos haluaa mavea isommaksi niin metsähommat ovat siihen helvetin hyvä ratkaisu, auttavat aivan saatanasti.

18v 260kg, fucking SIX plates ja kohta yhet lisää !

U jelly mirin' brah???

Olet kyllä yksi lahjakkaimmista sälleistä mitä tiedän, on aivan hirmuinen veto jo tuo 260kg, toivottavasti saat sen 280kg. Muutenkin voimatasosi ovat lihasmassaasi nähden todella kovat, vahvaa joulua ja etenkin hyviä treenivuosia!

17 vuotiaana vedin 250 maasta, painoa n.95kiloo ja pituutta 180cm. Sitten tulikin inttiin lähtö ja homma katkes siihen. Intin jälkeen uutta nousua ja oisinkohan ollu 23v, kun vedin 320 puvulla, joka ei auttanut yhtään.. Sillon oli painoa varmaan 105 kiloa.

olen kyllä tehnyt 8 vuotiaasta asti metsähommia ja isoja puita nostellut samaan tyyliin mitä mavessakin hieman, niin siitä se kait on tullut, lisäksi raksahomissa oon ollu jo nuorena harkkoja kantamassa. minun vahvuus onki tuo selkä jos vaan pysyy kunnossa. Vois tässä joku päivä koittaa uusia ja raportoida sitten, tosin paino on noussu 72kiloon, mutta empähän ole mavea juurikaan reenaillu, reilu vuosi takana perusreeniä.
Kannattaa kyllä todellakin panostaa maveen, jos noin hyvin nousee ilman treeniä.
Ja unohdin mainita, että siis top kympissä miesten 66 kilosissa huonoin vetotulos on 160 kiloa :)

Njaa... itse nostin kans jotai 150kg alle 65kilosena ja 184 senttisenä ku hipsin ensimmäisiä kertoja salille. Ikinä en ollut enkä ole vieläkää treenannu mavea sarjan sarjaa... Nouseeko mavetulos nopeesti jos alkais treenailee sitä? 175kg oon nostanu joskus pari vuotta sit... Muuten salilla on kyllä tullu, mut mavet on jääny välii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen kokeilin ensimmäistä kertaa koskaan mavea. Kaverin kanssa testattiin sitten maksimit siinä ja lähdettiin 65 kilosta ylös päin kunnes oli 130 kiloa. Tiukkaa teki mutta sain vedettyä sen ylös asti. Siihen sitten jätettiin toistaiseksi. Ei vedetty siis failureen asti. Ihan tyytyväinen olen, tasan puoli vuotta on kulunut siitä kun aloin treenaamaan, ja tähän asti olen aina massaohjelmilla treenannut, ainakaan toistaiseksi ei voimaa ole treenattu. Jos sitä joskus sitäkin. :) Niin, ja oma paino on tällä hetkellä 68 kiloa tyhjänä aamulla.

Vaikka 25 on ikää niin ainakin tulokset on nuorten tasolla :D

Jos vaikka laittaisi nuorempana tehtyjä niin 90kg@13v@60kg(ilman treeniä), 100kg@19v@63kg(saliharrastuksen aloittaessa), ja nyt 130kg@25v@72kg tuli myötäotteella ilman remmejä.

Tosiaan treenitaukoja mahtuu tuohon väliin enemmin kuin treeniputkia, nyt vaan 200 kiikariin 2013 aikana :D

en vaan tajua että mitä te jätkät ootte tehny koko nuoruutenne, mut jos mä oisin ekana mavekertana laittanu 140 kg tankoon ni ainoa asia mikä ois liikkunu ois nikamat selkärangassa

Nonni juuri äsken tulin salilta ja näin uudet maastaveto ennätykset on tehty, 170kg painon ollessa 74kg

Suositut

Back
Ylös Bottom