Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätkä kusettaa tai omaa saatanan kovat lahjat maastavetoon. :wtf:ekan kerran kokeilin ilman aikasempaa mave reeniä 16 vuotiaana, niin meni 140kg oman painon ollessa jotain 66-67 nurkilla. sen jälkeen en oo kokeilukkaan maximeja
Jätkä kusettaa tai omaa saatanan kovat lahjat maastavetoon. :wtf:
Voimanoston raw 2012 rankingissa 66 kilosissa huonoin vetotulos on kuiteski 160 kiloa, että luulis menevän kaks markkaa rikki aika nopsaa, jos ilman treeniä tollaset kilot nousee.
18v 260kg, fucking SIX plates ja kohta yhet lisää !
U jelly mirin' brah???
Kannattaa kyllä todellakin panostaa maveen, jos noin hyvin nousee ilman treeniä.olen kyllä tehnyt 8 vuotiaasta asti metsähommia ja isoja puita nostellut samaan tyyliin mitä mavessakin hieman, niin siitä se kait on tullut, lisäksi raksahomissa oon ollu jo nuorena harkkoja kantamassa. minun vahvuus onki tuo selkä jos vaan pysyy kunnossa. Vois tässä joku päivä koittaa uusia ja raportoida sitten, tosin paino on noussu 72kiloon, mutta empähän ole mavea juurikaan reenaillu, reilu vuosi takana perusreeniä.
olen kyllä tehnyt 8 vuotiaasta asti metsähommia ja isoja puita nostellut samaan tyyliin mitä mavessakin hieman, niin siitä se kait on tullut, lisäksi raksahomissa oon ollu jo nuorena harkkoja kantamassa. minun vahvuus onki tuo selkä jos vaan pysyy kunnossa. Vois tässä joku päivä koittaa uusia ja raportoida sitten, tosin paino on noussu 72kiloon, mutta empähän ole mavea juurikaan reenaillu, reilu vuosi takana perusreeniä.
Kaverin kanssa testattiin maksimit ja lähdettiin 65 kilosta ylös päin kunnes oli 130 kiloa.