Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei muuta ku Thompzonin supermave käyttöön :thumbs:
Nääh. 10 sarjaa mavea = paskoisin verta loppuelämäni.

E: Supermavetreenit kestäis niin kauan etten oikeen intissä pystyis sitä tekemään. Intin jälkeen ehkä sitte, ku nyt hommaan eka vähä peruskuntoa eli 10x160kg vedon alle 70-kilosena :)

Aluksi 10 toistoa ja sitten aina 10-20kg lisää joka kerta vähentäen yhden toiston niin, että lopuksi teet enää ykkösen. Esim näin:

10x65
9x80
8x95
7x110
6x125
5x140
4x155
3x170
2x185
1x200

Saa nähä uskaltaako huomenna kokeilla tai onko aikaa :D Ettei ihan offtopiciks menis niin mave on nyt kyykyn ohella joutunut olla pari kuukautta pannassa vamman takia ja tulos laski 180kg----->160kg... Kyl se siitä! 220kg vois olla kova jouluun mennessä

Vaikka ohjelman nimessä on super niin aika kovat lukemat meinaat vetää jouluun mennessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No sen tiiän, että 180kg nousee nopeesti (ilman vyötä oon ottanu ton). Eri asia voi kyllä olla toi 40kg varsinainen tulosten nousu... Saa nähä voi jäädä unelmaks vaan tällä ajalla.

Jep, vitsillähän minä tuon sanoin. Tiedostan kyllä että mulla tuli tuossa vaiheessa aivan tajuton kehityspiikki, roinaajistakin 99% ei voi ku ihmetellä suu auki.:D

:o Vittu sä jätkä nostat kovasti, vaikkei elopaino oo ton enempää. Respect, vai miten se meni
Olen samaa mieltä. Ihan saatanan hyvä veto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom