Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu
Hieman kyllä kusahtaa joittekin tulokset jos tosta noin vaan vedellään lähemmäs toistasataa.. tosin jos siellä taustalla on ahkeraa ja kovaa kyykkäämistä niin eipä siinä

Jotenki haisee vähän paskapuhe täällä, ku 70 kiloset jannut nostaa lähemmäs 200kg muutaman kuukauden treenillä. :rolleyes:

Muutaman viikon reenillä itseasiassa. Voin ottaa videoo ens kerralla jos ei oo paljoo jengiä. Go go:n sisäänkirjautumiskone näyttää käyntikertoja 7tai8 en muista. Ennen salia on nyrkkeilty, judoiltu, vapaaoteltu jne..

Maastavedossa pääsee kyllä alkuun hyviinkin nousuihin. Oisko itellä mennyt 250kg vetoon jotain 5-6kk aikaa, mut sitten se tyssäs ja sen jälkeen on ollu kilot kyllä työn takana.. Kaveri alko treenaa samaan aikaan 55 kilosena ja tais sillon 6kk treenin jälkeen painaa sen 63 tai jotain sinnepäin ja veti muistaakseni kisassa 190kg.

Jotenki haisee vähän paskapuhe täällä, ku 70 kiloset jannut nostaa lähemmäs 200kg muutaman kuukauden treenillä. :rolleyes:

Noh itellä tuloksia kompensoi esim se että penkistä 10x60kg on aika tuskan takana, eikä maksimikaan siitä kaukana taida olla. Ja ennen salin aloittamist olen aiemmin kotona vääntänyt kaikennäköisiä enemmän ja vähemmän tehokkaita harjoituksia kehonpainolla. Eikä tosta kehonpainosta rasvaa paljon ole koskaan ollut :)

E: Olen vasta aloittanut kyykyt. Ja tekniikka tosiaan oli aivan hirveä noilla ensimmäisillä nostoilla.

Tänään nousi 17x130kg sen jälkeen ku olin muutaman kerran failannu vähä isommilla painoilla. Ikää siis 18v ja paino löytyy muutaman postin verran ylempää. Varaa jäi tuohon sarjaan, yllättävän helppoa oli. Ei ollu vaikeuksia pitää selkää suorana, tosin muutaman kerran oon nyt vedelly vyön kanssa.

mulla nyt ikää 14 ja kuukaus päälle. Tänää kokeilin ihan muutenvaa uutta enkkaa ja 90 kiloo tuli suht helposti. testasin siinä vedossa vyötä, miltä tuntuu käyttää.

Tänään tein pomputtelemalla vyön kans 19x135kg. Laitetaan vielä video ku fiivis epäilee joittenki tuloksia. Eihän mulla tässä nyt kuitenkaan mitään epäiltävää ole :D

Ikää edelleen se 18 ja painoa oli tänään vaan vähä päälle 70kg, useamman kilon tippunu kahen viikon aikana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
noin kolmen vuoden treeni tauon jälkeen nous viellä 200kg "kylmiltään" ilman vöitä tai mitään remmejä. nyt 3kk treeniä takana enkä oo kokkeillut tän hetkistä ykköstä viellä:pano:

Ite vedin viime reenissä uuden mave-enkkani eli 195kg (ens kerral 200kg). Pituutta löytyy semmonen 173cm ja painoa 76kg. Salireeniä takana 2,5v josta mavea aika vähän :)

niin ja paras sarja on 240kgx4. tämä oli just ennen ku täytin 18v, sitten kuvioihin tulikin autot,viina ja naiset mitä enemmissä määrin ja se olikin viimeinen selkätreeni sillon muistaakseen:rolleyes:

Kovin suoritus mulla mavessa taitaa olla samassa treenissä vedetyt tämmöset sarjat: 10x100kg, 9x120kg, 8x140kg, 7x160kg, 6x180kg, 5x200kg, 4x220kg, 3x240kg, 2x260kg ja 1x280kg. Nyt sitten tulin kipeeksi just kun oli tarkoitus kiskasta se 300 pois kuleksimasta, 290 vedin viikon sairastelun jälkeen, mutta nyt alkaa olo mennä huonommaksi.

http://www.youtube.com/user/thompzoni

Kovin suoritus mulla mavessa taitaa olla samassa treenissä vedetyt tämmöset sarjat: 10x100kg, 9x120kg, 8x140kg, 7x160kg, 6x180kg, 5x200kg, 4x220kg, 3x240kg, 2x260kg ja 1x280kg. Nyt sitten tulin kipeeksi just kun oli tarkoitus kiskasta se 300 pois kuleksimasta, 290 vedin viikon sairastelun jälkeen, mutta nyt alkaa olo mennä huonommaksi.

ylikuntoa ilmassa?:rolleyes: kovia vetoja paljos omaa painoa löytyy?

Kannataa käydä kiskasemassa se jossain kisoissa,olisi ipf liiton suomen ennätys alle 20v sarjassa -120kg toki sellasessa kisassa jossa ykkösluokan tuomarit paikalla.

Kannataa käydä kiskasemassa se jossain kisoissa,olisi ipf liiton suomen ennätys alle 20v sarjassa -120kg toki sellasessa kisassa jossa ykkösluokan tuomarit paikalla.

Noita raw sm kisoja oon kyllä vakavasti harkinnut, jos semmoset nyt järjestetään. Tulosraja pitäis vaan ilmeisesti ensin rikkoa jossain pienemmässä kisassa?

Noita raw sm kisoja oon kyllä vakavasti harkinnut, jos semmoset nyt järjestetään. Tulosraja pitäis vaan ilmeisesti ensin rikkoa jossain pienemmässä kisassa?
Tänä vuonna kisat on epäviralliset,eikä niihin ole tulosrajoja,eikä ei ole,kun yleinnen sarja.Mutta mikä estää nostamasta rawina varuste kisassa,kyllähän se ennätys hyväksytään oli varusteita tai ei.

Back
Ylös Bottom