Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, monesti ne kovimmat jätkät ei ees kisaile. Tää taas liittyy subjunnuihin vs kansallisiin junnuikäluokkiin ei mitenkään.

End of :offtopic: ja :piis:&:haart: mun puolesta.

Tästä tuli mieleen Illikaisen sivulta löytyy Janin pikkuveljen (-90 syntynyt) treenipäiväkirja missä 272.5 veto ilman vyötä:rock: Salilla missä treenaa oli loppunu painot kesken ja kyseinen rautaki oli ollu helpohko:D

Tästä tuli mieleen Illikaisen sivulta löytyy Janin pikkuveljen (-90 syntynyt) treenipäiväkirja missä 272.5 veto ilman vyötä:rock: Salilla missä treenaa oli loppunu painot kesken ja kyseinen rautaki oli ollu helpohko:D

Illikaisen perheessä on kyllä jotain Obelixin vikaa, ei helvetti miten vahvoja sällejä. Täällä joskus J.Illikainen sanoi isänsäkin olevan semmonen 120kg jässikkä:rock:
Muistan Torniossa aikanaan (ennen vahvamieskisoissa kilpailua) kun Illikainen tuli salille (david club) ja teki 180kg:llä niskantakaatyöntöjä...olin jo vaihtamassa lajia, mutta sitten löysin onnekseni punttipuolen kuntourheilun:eek:
Muissakin liikkeissä oli kyllä sellaiset painot, että näkemiin...kaikki oli vielä helpon näköistä!
Jani oli tuolloin vielä isompi kuin nykyään, muistaakseni painoa oli jotain 160-170kg?vai olikohan se vaan näitä Keinäs Juhanin juttuja? (eipä siinä, helvetin hyviä juttujahan ne oli):D

Tämä nuorempi Illikainen on omassa ikäluokassaan muistaakseni neljäntenä Suomen kuulatilastoissa just nyt. En tiedä sitten miksei lähde kisoihin (voimanosto)...mavessa laitetaan trikoo päälle niin ainakin olisi mahdollista rikkoa rainelan mave ME. Muut tulokset toki Rainelaa hieman jäljessä.

Tuo 272.5 muistaakseni vedetty ilman vyötä sen takia, että vyö oli rikki:)
Muistaakseni siis, siellä treenipäivyrissä se oli...

Sendippä sen reeni päivyrin linkki!! Ei muta onhan tuo meirän Jani kuitenkin MM ja ME mies niin ei siinä mitään vikaa oo! Kova sälli! Kertoo meriititki jo jotain.

Sendippä sen reeni päivyrin linkki!! Ei muta onhan tuo meirän Jani kuitenkin MM ja ME mies niin ei siinä mitään vikaa oo! Kova sälli! Kertoo meriititki jo jotain.

Ööh, missä lajissa Ilis on maailmanmestari?entäs ME-mies?
en muista saako täällä mainostaa noita sivuja(en muista onko siellä jotain myynnissä), mutta pistä Googleen "jani illikainen" niin eiköhän löydy.

Tämä nuorempi Illikainen on omassa ikäluokassaan muistaakseni neljäntenä Suomen kuulatilastoissa just nyt. En tiedä sitten miksei lähde kisoihin (voimanosto)...mavessa laitetaan trikoo päälle niin ainakin olisi mahdollista rikkoa rainelan mave ME. Muut tulokset toki Rainelaa hieman jäljessä.

Tuo 272.5 muistaakseni vedetty ilman vyötä sen takia, että vyö oli rikki:)
Muistaakseni siis, siellä treenipäivyrissä se oli...

Pistetään koko sen päivän merkintä Jonnen päivyristä tännekkin

mave: 2*8 60 2*5 100 3*140 3*170 3*200 1*220 1*240 1*250 1*262,5 1*272,5 PB (ilman vyötä)

eipä tuo 272,5 kovinkaan paljoa painanu mutta ku salilta loppu painot kesken

Että näin :D

treenikaverini on ottanu 4x250kg. ikää oli tuon vedon aikaan 17 ja puoli vuotta
edit eipäs ollukkaa muutama viikko yli 18 oli ja ilman pomppuja. vyön kanssa. painoa 86-87 kiloa

treenikaverini on ottanu 4x250kg. ikää oli tuon vedon aikaan 17 ja puoli vuotta
edit eipäs ollukkaa muutama viikko yli 18 oli ja ilman pomppuja. vyön kanssa. painoa 86-87 kiloa
Kisaako? Siinnä on jo maininnan arvoinen tulos.:rock: battleaxen tulokset on kanssa kaikissa liikkeissä tietty kovat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kisaako? Siinnä on jo maininnan arvoinen tulos.:rock: battleaxen tulokset on kanssa kaikissa liikkeissä tietty kovat.

ei kisaa. ihan harrastelia vaan on. oon kyllä yrittäny saaha sitä kisaamaan mutta kun taitaa olla niin ujo että ei kehtaa. ja pitää vielä tuloksiaan ihan paskoina :jahas:

ei kisaa. ihan harrastelia vaan on. oon kyllä yrittäny saaha sitä kisaamaan mutta kun taitaa olla niin ujo että ei kehtaa. ja pitää vielä tuloksiaan ihan paskoina :jahas:

:jahas: Näytä kaverilles voimanostokilpailujen tuloksia. Vika se ei varmasti olis. Kovat tulokset.

:jahas: Näytä kaverilles voimanostokilpailujen tuloksia. Vika se ei varmasti olis. Kovat tulokset.

ihan turha sille on mitään näyttää. toisaalta ärsyttää tuommonen vaatimattomuus. mut taas toisaalta arvosta paljon tuommosta. tää kaveri ei kyllä kävelis melonit kainalossa vaikka penkkais 200, vetäs 350 ja kyykkäis 300. silti sanos että "kyl noi tulokset tekis kuka vaan kunhan reenais"

ootko sää Pikku ronnie siis 92- vai 93-? Itte otin tossa pari viikko sitten sen 170kg maastavedon. En tajua kui oon näin surkee siinä... paljonko sää nykyään penkkaat itse otin 3x110kg niin varmaan joku 120kg-125kg? siinä on mun max.

ootko sää Pikku ronnie siis 92- vai 93-? Itte otin tossa pari viikko sitten sen 170kg maastavedon. En tajua kui oon näin surkee siinä... paljonko sää nykyään penkkaat itse otin 3x110kg niin varmaan joku 120kg-125kg? siinä on mun max.

92 oon. Penkistä otin tänään 105*3. Ja riparilta tulin tänään. Kuvittelin että voimat olis kadonnut mutta ei se ihan niin ollut.:D

Kyllä mä vielä sut penkissä kiinni otan.:D:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom