Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei tarvi hävetä yhtään. Sä olet nuori vielä ja kaikki lähtevät pienistä painoista liikkeelle. Vertaa vaan tulostas treenejä jatkaessasi omiin aikaisempiin ja ota ilo irti kehityksestä. Eikä sulla vielä mikään kiire ole saadakaan suuria mave-rautoja liikkeelle tuolla iällä. Liikut vaan monipuolisesti ja harrastat sellaisia lajeja, joista tykkäät. Tsemejä treeneihin!

no, tässä ois kuukauden sisällä tarkotus hankkia salille avain ja alkaa reenaamaan. kiitos!

Ikä 19vuotta,Paino 78kg Maastaveto 200kg! aiva ristuksen hieno fiilis ku perjantai ehtoolla nyppäs ylähän! :D Mave reeniä takana noin 1vuoden verran ja bulgaari ohjelmalla mennähän etehenpäin! Tulosnousu 70kg/vuosi

Joku 3 viikkoa sitten tuli nostettua. 2 viikkoa ennen sitä oli reeniä takana. En ole reeniä jatkanut valitettavasti.
Eli siis 165kg nousi.
Itse olen 15v/70kg/182cm

Itse nyt 18v 181/74. Aloitin salillakäynnin 16,5 vuotiaana mutta maven harjoittamisen alotin siinä puol vuotta sitten ja nyt painot joilla treenaan (2x viikossa teen tällaset 4 sarjaa mavee): 8x80, 7x90, 6x100, 4x120. En o koittanu ikinä mave maksimei, mutta arviointini mukaan maven kertamaksimi vois olla joku 160-180...

4X120 on ehkä joku 140kg ykkönen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Montaa mavereeniä ei ole tullu tehtyä, enkä maksimia ole kokeillut kun kerran. Tällöin kolme-neljä viikkoa aktiivisesti salilla käyneenä nousi 150kg 64 kilosena 3x5 130 sarjan päälle. Enempää en viitsinyt edes kokeilla kun ei selkä pysynyt ollenkaan suorassa ja oli jo ongelmia saada rintakehä ryhtiin :D 17v.

E: Nyt n. 3kk salia takana

Ottopotolla hieno veto! mukava nähdä että otolla alkaa mave tulokset nousta aika huikeille lukemille! en tarkota sitä että ne koskaan huonoja olisi ollut! mies on nuori ja vahva!

3vko nyt käyny salilla, 120kg tuli 2x7 tiedä sitten olisko 160 lähellä ykköstä. jos syksyllä sais 150 duunattua sarjoja, tiedä sitten kuinka tässä kehittyy

Ottopotolla hieno veto! mukava nähdä että otolla alkaa mave tulokset nousta aika huikeille lukemille! en tarkota sitä että ne koskaan huonoja olisi ollut! mies on nuori ja vahva!

Jep, huonot välitykset itellä vedossa pitää vaan korvata voimalla. Sanotaanko että vuoden tavoite maastavedossa olisi aikalailla tarkasti 300kg!

3vko nyt käyny salilla, 120kg tuli 2x7 tiedä sitten olisko 160 lähellä ykköstä. jos syksyllä sais 150 duunattua sarjoja, tiedä sitten kuinka tässä kehittyy
No on lahjoja vetoon jos 3vk treenillä 2x7x120kg. Paljonko sulla on ikää ja paljon painat ite?

Itellä kovin setti 3x165kg, painoa reilu 70. Toivottavasti lauantaina menee 170 kilolla se kolmonen.

no emmä enää niin kauheen nuorikaan ole, mutta olen alle 25 joten näin oikeudeksi kirjottaa tänne. Paino jossain 77 pintaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom