Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kova veto^^ Paljon raw-ykkönen? Itellä suurinpiirtein sama sarja, joku 12-14x200kg ja 1x270kg raw. Tänään kuukauden vetotauon jälkeen 3x250kg
Ykkönen on aika surkea. 242.5 on suurin mitä oon vetänyt, mutta nyt varmaan menis jo vähän enemmän.
Ollaan sitten ihan samankokoisia :D ite painan saman verran ja vedin joku aikaa sitten 12x200kgEilen kapealla 12x200, oma paino 89. Oon dieetillä.:D
Doddiin.
2.5vk takana mavea ja tulokset noussi ihan hyvin.
60Kg=>80KG
Ostin vetoremmit kun tuntuu niin lipsuvan viimesillä kerroilla sarjoissa..
Joka reeni kerralla oon laittanu vähän lisää ja silti tuntuu että joka kerralla tehnyt maksimi sarjoilla..
Maanataina sitten 85kg pitää kokeilla.
e. Millaisella "suhteella" tuo mave yleensä menee muihin lihaksiin ?
Esim. Rinta tai jalat..
Ite oon 160/60 ja penkki 75 ja kyykkään 70:llä sarjaa tällä hetkellä.
e2. Tosiaan, kuinka tärkeänä pidätte sitä vyötä ? Ajattelin jonkun parin kympin vyön hommata kotia, lähinnä leukojen vetoon, että saa kätevästi lisätyttyä painoa siihen, kun ei jaksa ikinä vetää yli kymmentä leukaa..jotain hyötyä siitä ois sitten. :D
Samalla tota vois käyttää salilla kun mavea tekee, mutta tekeekö sillä oikeasti mitään jos ei kovia ykkösiä vedä, selkä ei oo ikinä ollu kipee kun mave tehny tai ylipäätänsä selkää..
Ahaa, asia selvä.Jos hommaat vyön, niin kannattaa heti hommata kunnon paksu voimanostovyö eikä mitään parinkympin lerppua. Hyvällä ja tukavalla vyöllä saa kunnon paineet keskivartaloon, alusta asti kannaattaa keskittyä hyvään tekniikkaan. Olet vielä sen varran pienissä raudoissa, että se tulos nousee kohisten ylöspäin esim vuoden aikana. Kovaa duunia vaan niin kyllä se sieltä lähtee.
vyön leukoja varten?Ahaa, asia selvä.
No sitten ostan sitten vaan jonkun halppis vyön kotia leukoja varten.
Ei ihan seittemää kybää viitti investoida täs vaihees, kattoo sitten joskus.
Kiitos. :kippis1:
3x6 105 kg menee, 6kk treeniä takana, tosin aika paskalla tekniikalla (tanko vain hipaisee lattia ja siitä sitten ylös) ja vieläpä pitkiä sarjoja aika usein
nyt aloittanut kuolettamaan ja tekemään 3x6 niin saa nähdä mimmoista edistystä tulee, 2,5 kg yritän lisätä joka viikko
"olen nyt käynyt 3kk salilla ja vedän 5x110kg" <- lahjakkaita mörkäleitä vai minulla paskaa kehitystä?
17v/172cm/77kg
Siis normaalin jannunhan pitäs helposti vetää ainakin 100kg. Ja pistä ny hyvä mies vähintään 5kg joka viikko, nimittäin alussa se tahti on 5kg/viikko. Nimim. puolen vuoden treenillä pääsin 200kg eikä sen jälkee oo kiinnostanu panostaa.