Kovaa vetoa. Mikä maha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa ja jokivarresta taas kajahtaa! "Pikku"Illikainen 300kg ilman vyötä... =) Herranjestas...!!! =)
Joo, oon nostanut 240 vyöllä ja 220 ilman.Tuo 25x170 on ihan älytön kuitekaa sullakaan 250? enempää veto maxim jos sitäkään, ja panee tuommonen sarja monen 300 vetäjänki aika kovalle puuskuttamaa.a
Tuli tänään vähän vedeltyä, 25x170kg pysäytyksillä ilman vyötä.
Tuli tänään vähän vedeltyä, 25x170kg pysäytyksillä ilman vyötä.
minkäs painonen olet?Tuli tänään vähän vedeltyä, 25x170kg pysäytyksillä ilman vyötä.
minkäs painonen olet?
sumoveto? hermotus on kyl päin vittua jos ei yli 220kg tuolla sarjalla tule.Tuli tänään vähän vedeltyä, 25x170kg pysäytyksillä ilman vyötä.
ok. mielen kiinto vaan heräsi kun joku rupesi ME:stä puhumaan, ja kattosin että oot melkee saman ikänen ku minä.180cm 93kg. Sun pitäis muuten laittaa useammin videoita youtubeen.
sumoveto? hermotus on kyl päin vittua jos ei yli 220kg tuolla sarjalla tule.
Itse nimittäin otin 10x160kg sarjalla 1x210kg ja kapea veto tietysti. tuossa sarjassa keskikroppa petti viimesessä toistossa aika kauniisti joten ehkä ois muuten vielä 1-2toistoa ollut varaaKapea, tietysti!
ite otan mavea 3x10x140kg. ja jalkojen alla on iso vihreä 50kg paino.saa pidemmän vetomatkan. sitten kesällä jahataan taas raw max tuloksia
Miksi teet noin pitkiä sarjoja vedossa?en näkis tollasta lähestymistapaa ideaalina.
Miksi teet noin pitkiä sarjoja vedossa?